k_man krijgt de puntenquote:
Ja ging ik ondertussen ook wel vanuit.. Maar mensen ik ga weer ga lekker de regen in om te trainen. Tot vanavond of vannacht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik had er niet eens aan gedacht om in de eigenschappen te kijken. Ik nam aan dat iedereen dat wel zou veranderen.
Er is geen universeel systeem van sterrenaanduidingen. In Nederland is het maximum vijf en zijn er bepaalde eisen (door de anwb dacht ik) waaraan een hotel moet voldoen om een aantal sterren te krijgen. In Frankrijk is het maximum vier en liggen de eisen weer heel anders. In Dubai is het kennelijk zeven.quote:
Ik nam aan dat iedereen wel eerlijk speel en niet spiektquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik had er niet eens aan gedacht om in de eigenschappen te kijken. Ik nam aan dat iedereen dat wel zou veranderen.
Geloof me, dat hotel is die 7 sterren dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Er is geen universeel systeem van sterrenaanduidingen. In Nederland is het maximum vijf en zijn er bepaalde eisen (door de anwb dacht ik) waaraan een hotel moet voldoen om een aantal sterren te krijgen. In Frankrijk is het maximum vier en liggen de eisen weer heel anders. In Dubai is het kennelijk zeven.
Want Is een zevensterren hotel in Dubai nou beter dan een viersterren hotel in Parijs, vanwege die drie sterren extra? Het zegt dus helemaal niks. Maar voor de toeristen staat het natuurlijk wel leuk om te zeggen dat je in een zevensterren hotel hebt geslapen.
Om cheaters eruit te filteren kun je bij Photobucket de titel in de eigenschappen veranderen in iets wat totale onzin is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik nam aan dat iedereen wel eerlijk speel en niet spiekt![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om cheaters eruit te filteren kun je bij Photobucket de titel in de eigenschappen veranderen in iets wat totale onzin is.![]()
Dat is dan ook een passanten hotelquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb zelfs beter geslapen in een hotelletje in de binnenstad van Marseille wat nog niet eens sterren had, dan in een Novotel in Barcelona.
Zal ik de volgende keer wel doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Om cheaters eruit te filteren kun je bij Photobucket de titel in de eigenschappen veranderen in iets wat totale onzin is.![]()
Ik ken het. Ik vind het een gedrocht. Een tempel van wansmaak. Van buiten heel aardig, van binnen een verzameling van wanstaltigheden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geloof me, dat hotel is die 7 sterren dubbel en dwars waard.
http://www.burj-al-arab.com/ Kijk voor de grap maar even.
Dan nog. Een Novotel teert vooral op z'n naamsbekendheid. Vraagt dan ook 150 euro voor een kamer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is dan ook een passanten hotel![]()
![]()
Of de Jayhawk vraag van stal halen om even te testen ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |