abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40802272
Haha, ik had er niet eens aan gedacht om in de eigenschappen te kijken. Ik nam aan dat iedereen dat wel zou veranderen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:39:23 #177
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_40802285
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
Bur al arab hotel, Dubai

Of zoiets
k_man krijgt de punten

het is het Burj al arab in Dubai het heeft 7 sterren maar een hotel offiecieel maar 5 sterren halen.

k_man+1
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:39:39 #178
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_40802295
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik had er niet eens aan gedacht om in de eigenschappen te kijken. Ik nam aan dat iedereen dat wel zou veranderen.
Ja ging ik ondertussen ook wel vanuit.. Maar mensen ik ga weer ga lekker de regen in om te trainen. Tot vanavond of vannacht.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_40802305
En ik ga pannenkoeken bakken
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40802306
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:35 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Want?
Er is geen universeel systeem van sterrenaanduidingen. In Nederland is het maximum vijf en zijn er bepaalde eisen (door de anwb dacht ik) waaraan een hotel moet voldoen om een aantal sterren te krijgen. In Frankrijk is het maximum vier en liggen de eisen weer heel anders. In Dubai is het kennelijk zeven.

Want Is een zevensterren hotel in Dubai nou beter dan een viersterren hotel in Parijs, vanwege die drie sterren extra? Het zegt dus helemaal niks. Maar voor de toeristen staat het natuurlijk wel leuk om te zeggen dat je in een zevensterren hotel hebt geslapen.
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:41:12 #181
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_40802338
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik nam aan dat iedereen wel eerlijk speel en niet spiekt
pi_40802361
Met o.a. een eigen butler op de kamer is het wel een behoorlijk luxe hotel, maar goed in Thailand heb je dat ook bij een aantal 5-sterren hotels.
pi_40802384
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Er is geen universeel systeem van sterrenaanduidingen. In Nederland is het maximum vijf en zijn er bepaalde eisen (door de anwb dacht ik) waaraan een hotel moet voldoen om een aantal sterren te krijgen. In Frankrijk is het maximum vier en liggen de eisen weer heel anders. In Dubai is het kennelijk zeven.

Want Is een zevensterren hotel in Dubai nou beter dan een viersterren hotel in Parijs, vanwege die drie sterren extra? Het zegt dus helemaal niks. Maar voor de toeristen staat het natuurlijk wel leuk om te zeggen dat je in een zevensterren hotel hebt geslapen.
Geloof me, dat hotel is die 7 sterren dubbel en dwars waard.

http://www.burj-al-arab.com/ Kijk voor de grap maar even.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_40802405
Die link is trouwens de eerste hit op google als je op "best hotel in the world" googled.
pi_40802415
Daar betalen ze vast voor.
pi_40802425
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik nam aan dat iedereen wel eerlijk speel en niet spiekt
Om cheaters eruit te filteren kun je bij Photobucket de titel in de eigenschappen veranderen in iets wat totale onzin is.
pi_40802454
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:

[..]

Om cheaters eruit te filteren kun je bij Photobucket de titel in de eigenschappen veranderen in iets wat totale onzin is.
pi_40802489
Vragen, vragen Ik heb de hele dag hard gewerk nu wil ik iets totaal niet nuttigs
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40802496
Het enige waar ik op let bij de keuze voor een hotel is of er een bed staat en er een mogelijkheid is om je te baden. Voor de rest interesseert het me geen ene drol hoe het eruitziet, of de kamers het formaat van een voetbalveld hebben, hoeveel zenders de TV heeft en meer van dat soort meuk. Een hotel is handig om te slapen. Niet meer en niet minder.

Ik heb zelfs beter geslapen in een hotelletje in de binnenstad van Marseille wat nog niet eens sterren had, dan in een Novotel in Barcelona.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_40802536
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb zelfs beter geslapen in een hotelletje in de binnenstad van Marseille wat nog niet eens sterren had, dan in een Novotel in Barcelona.
Dat is dan ook een passanten hotel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40802537
Novotels en aanverwante ketens zijn m.i. ook helemaal niet zo goed. Het is alleen handig omdat ze in veel steden zitten en je de naam kent. Naar onbekende hotelletjes zoekt kost meer tijd.

Je sig trouwens
pi_40802558
Het kost ongeveer 1600 dollar per nacht . In het laagseizoen.
pi_40802571
Bij Neuss in Duitsland, niet zo ver over de grens met Nederland, ligt een opmerkelijk museum.

Een verzamelaar uit Düsseldorff koopt een vervallen park in Engelse landschapsstijl om zijn collectie oude en moderne kunst in onder te brengen. De weilanden ernaast, in de uiterwaarden van het riviertje de Erft, laat hij weer terugbrengen in de wilde staat. Bevriende kunstenaars laat hij gebouwen ontwerpen. Andere kunstenaars geeft hij gelegenheid op zijn terrein te werken in ateliers. Na enige jaren wordt het omgezet in een Stiftung.

Er staan diverse sober vormgegeven paviljoens. Er hangen topstukken, tot Rembrandts aan toe, maar bordjes ontbreken: het gaat om de kwaliteit van de kunst. Ook ontbreken zaken als kunstlicht, klimaatbeheersing, suppoosten e.d.

In het restaurant op het terrein is het aangenaam vertoeven. De eenvoud van de inrichting weerspiegelt zich in het voedsel, de eenvoudige boerenkeuken van de omgeving, die bij de entreeprijs is inbegrepen.

Welk museum is dit?
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:49:02 #194
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_40802586
quote:

[..]

Zal ik de volgende keer wel doen
pi_40802604
Gvd, die is op NOVA geweest of zo niet lang geleden
pi_40802606
Ik weet het niet, maar het klinkt leuk.
pi_40802638
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:42 schreef Jajong het volgende:

[..]

Geloof me, dat hotel is die 7 sterren dubbel en dwars waard.

http://www.burj-al-arab.com/ Kijk voor de grap maar even.
Ik ken het. Ik vind het een gedrocht. Een tempel van wansmaak. Van buiten heel aardig, van binnen een verzameling van wanstaltigheden.
pi_40802643
Ik ken alleen pretparken net over de grens
pi_40802645
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:47 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat is dan ook een passanten hotel
Dan nog. Een Novotel teert vooral op z'n naamsbekendheid. Vraagt dan ook 150 euro voor een kamer.
Dat hotelletje in Marseille heeft voor een nacht 35 euro gekost. En daar hebben we prima geslapen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:50:50 #200
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_40802654
quote:

[..]

Of de Jayhawk vraag van stal halen om even te testen ...
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')