Een paar weken denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
hoe lang blijf je in oktober?
't is wel een vieze stad trouwens. Maar ook![]()
nouja, na een week was m'n snot zwartquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar weken denk ikVind het niet zo'n hele vieze stad trouwens?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
nouja, na een week was m'n snot zwart![]()
sorrie, netter kon ik het niet zeggen
Sorry mijn fout, er stond nog een I achter je punt dus heb hem erbij opgeteldquote:
Dankje... mijn dag is weer goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, er stond nog een I achter je punt dus heb hem erbij opgeteld![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
nouja, na een week was m'n snot zwart![]()
sorrie, netter kon ik het niet zeggen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik was wel een stuk vaker verkouden toen ik er woonde dus dat het er viezer is dan hier had ik ook ontdekt
![]()
Volgens mij Louis Armstrong. Maar die zoek ik niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:21 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik wil de keel van die zanger schrapen. Maar ja, dat kan niet. God, hoe heet die man ook alweer...
Dat zijn dus de betere/ nette bewoordingen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik was wel een stuk vaker verkouden toen ik er woonde dus dat het er viezer is dan hier had ik ook ontdekt
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn dus de betere/ nette bewoordingen.![]()
Ik zat al te dubben hoe ik het moest zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |