En we hebben een zangeresquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat eerste neem ik zo aan..., dat laatste betwijfel ik...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou stiekem heel erg van nederlandstalige lal-nummers
* Heel hard liederen van Schubert op zet, in de VPRO-gids gaat kijken of er nog een kunstprogramma komt en daarna weer eens in een werk van Shakespeare duikt *![]()
Geloof dasse dach, daddik helemal blind wasj, seg sgat denkje dajje m'aankan, seg sgat, je ben helemal blinddan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren kwamen ze binnen, de 100 beste Nederpop hits deel 1 en 2, 10 cd's in totaal.
Se loooooooooooog tegen mai, assof ik een kind wasj..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geloof dasse dach, daddik helemal blind wasj, seg sgat denkje dajje m'aankan, seg sgat, je ben helemal blinddan!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zeg, schat, denk je dat je me aan kan?
Zeg, schat, je bent heel wat van plan dan
Het bekte al niet zo lekker, dus ik dacht ik gaat ff zoeken![]()
Maar hij zingt het nog steeds
Telkens Weer ken je niet??? Dat is de grote hitzinger die met Ketelbinkie het beroemde duet 'Het Dorp' zong! Je weet wel, over Mies Bouman!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:27 schreef sanger het volgende:
ik haak af....nu komen er namen voorbij welke ik niet ken
Ooooh echt?????????????????quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
'Het Dorp' is toch van Sonneveld...
Jij moet maar eens een stoomcursusje oude Levensliederen en Kleinkunst krijgen van Dudequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
ehhhh.....:@
Ik ken Jan Smit, Andre Hazes, Marco Borsato .................
Ja, dat is TTK hé. Dat weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ooooh echt?????????????????![]()
Inderdaad A_R![]()
Wel goed dat je dat weet, als broekie![]()
Plan maar in danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij moet maar eens een stoomcursusje oude Levensliederen en Kleinkunst krijgen van Dude![]()
Zelfs ik wist datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ooooh echt?????????????????![]()
Inderdaad A_R![]()
Wel goed dat je dat weet, als broekie![]()
Sonneveld![]()
Levenspartner van Friso Wiegersma, die Telkens Weer schreef, en de Nederlandse tekst van Het Dorp![]()
Ja jullie zullen wel denken: dat ze voor de oorlog al zo veel muziek maakten joh![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zelfs ik wist dat, en dat is met mijn bouwjaar van 1985 toch wel vrij ernstig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |