quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb dat verzoek niet hoor met de 2 gewonnen awards![]()
En de huidige hoeft er niet in
Ik heb er zelfs 3quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het een schande dat ik nog nooit genomineerd ben voor welke award dan ook, terwijl ik er toch al vanaf het begin bij ben. Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed. Ik ga mezelf maar van kant maken denk ik.
Ja!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het verplicht om een award in je user-icon te zetten?![]()
Kan jou het schelen, het fucked alleen je user-icoon maar op..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het een schande dat ik nog nooit genomineerd ben voor welke award dan ook, terwijl ik er toch al vanaf het begin bij ben. Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed. Ik ga mezelf maar van kant maken denk ik.
het zou die van jou alleen maar mooier makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, het fucked alleen je user-icoon maar op..![]()
![]()
Ik weet hoe jeje voeltquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
het zou die van jou alleen maar mooier maken
Het zit diep he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Schandalig. De Gary Lineker-award verloren aan iemand die nota bene fan is van een Franse club in Engeland![]()
Je zit gewoon in het kliekjequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zit diep he?
De mensen hebben er gewoon kijk op hier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |