abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40796389
Welkom in de truth ouwehoer, deel 122 alweer

Draakje

Hier weer verder
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40796761
En we zijn weer van de partij

Ik ben nog moe van het slapen dus ik ben niet helemaal wakker nu.

Gapen dus de hele tijd. Toch maar koffie gepakt weer. 2e etappe van vandaag.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40796763
met zo'n draakje moet ik natuurlijk wel weer reageren!

mijn post van vanmorgen is niet geplaatst! grrrrr
Had een logee vannacht, collega is blijven slapen! was errug gezellig, ze is net naar huis toe.
vanmorgen de film afgekeken waar we vannacht bij in slaap zijn gevallen.
en toen zij is gaan bubbelen heb ik m'n middagslaapje gehouden, perfecte combinatie!

hoe is het hier verders? allemaal koffie en werken? rare dromen al las ik en piekerende mensen? kop op allemaal!
pi_40796830
Met mij gaat het wel redelijk okey

Die vreemde hectische dromen ben ik ondertussen wel gewend aan geraakt. Maar echt uitrusten doe je er niet van.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40796886
Ik zie nu pas de titel met tanden op elkaar

Eergisteren had ik nog een droom over een sadistische tandarts, die was bij iedereen op een sadistische manier de verstandskiezen aan het trekken. Een vrouwelijke tandarts dus. Mij behandelde ze minder hard, mij gaf ze toch een verdoving, hoewel die verdoving ook behoorlijk irritant was, ik voelde in die droom de verdoving gewoon gezet worden. De rest van de duizenden mensen moesten het zonder verdoving doen.

Die vrouwelijke tandarts was boos omdat we met een hele groep haar gebouw hadden verbouwd, we hadden alles anders gemaakt. Toen gooide ze eerst iedereen een stoep-tegel tegen de kop, en daarna begon ze alle verstandskiezen te trekken

Dan denk ik soms van....waar komen die dromen in Godsnaam vandaan

Tijd voor koffie

Meteen een sigaret draaien weer.

Ben weer helemaal van de partij

[ Bericht 44% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 16:09:53 ]
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:16:39 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40797304
terug vind postje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40797460
Vind post terugje

Zometeen ff scheren voor de 2e keer vandaag. Als ik voor 0500 opsta is dat vaak nodig
pi_40797642

Doe mij een liter koffie puur !!! Of 1 kilo pak pepper de pep.
pi_40798063
Ik moet even stoppen met de pringles
Straks nog warm eten met een vriendin van me en ik heb echt totaal geen honger meer
Ook zo lullig
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40798451
Ik heb vandaag alleen soep gehad, straks chinees bestellen

Geschoren weer en nog steeds niet fit. Dus ik zet muziek op

Nog 1 blikje energy drink, ik ga die zo pakken.

James Blunt - Wiseman

Apart nummer

" Gotta ask yourself the question, where are you now, where are you now" Dan ben je op een bowling-centrum dat helemaal spacy is ingericht en dan voel je je echt ergens in outer space Op zulke momenten voel ik me niet op aarde Alsof ik ergens op een andere planeet zit. En dan vraag ik mezelf dus ook van, " Waar ben ik nu ". En vaak denk ik van, ik zit in outer space zoals ik zei. Heb dat sowieso vaker, dat ik in de space ben. Alsof de aarde weg is.

Draaien ze vaker op het bowling-centrum, vandaag niet wezen bowlen, ik ben gewoon gaan slapen. Bowlen met een duffe kop gaat toch niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 16:50:09 ]
pi_40798642
Ali B - Ramperen

En we dansen op de beat en we bouncen op de beat We ramperen op de vloer want het geeft geen ene moer
pi_40798700
Ali b
Dat is toch die knuffelmarokkaan ?
pi_40798749
En we stampen op de vloer !!! En het geeft geen ene moer!!!!

pi_40798787
Yep

Beter knuffel-Marrokaan dan een die je kop inslaat denk ik maar.

Ik draai de laatste tijd weer top 40 muziek. Zeker als ik de muziek vaker hoor ergens. Dan plaats ik me terug in een situatie. Kan mezelf nu zien staan op het bowling-centrum als ik wil. Als ik wil ga ik nu bowlen in gedachtes Of iets anders, maar dan moet ik eerst zorgen dat ik meer ga doen nog. Maar dat komt nog wel. Activiteiten maar dan is ook geld nodig.

Ik luister bijna alle muziek.

Run DMC - It's tricky
pi_40798951

There attacking from above Er is een aanval gaande ergens ver hiervandaan, ze willen ons bezitten, ze komen ook eraan, ze hebben altijd de boel in de gaten gehouden. Maar dat gaat ze niet lukken. De oorlog gaat straks anders plaats vinden. Niet meer tussen volkeren op aarde maar de mensheid tegen een andere vijand. En dan is het de laatste oorlog.

Oorlog voeren is leuk als je niet tegen mensen vecht

Zeker als het alleen een win-win situatie is

Als mensen onderling oorlog voeren dan is er altijd een verliezer, straks komt een oorlog naar voren waar er alleen maar winnaars naar voren komen.

Onze grootste vijand gaat verslagen worden En dat betekend ook het ultieme bewustzijn straks en ultieme vrijheid in voelen, denken en ervaren.

En met die gedachte steek ik een sigaar op en neem ik nog een bakkie

Ik ben dus nog steeds continu op red alert fase, vandaar ook vaker het wantrouwen die ik heb gehad bij mensen, ik kon niet zomaar alles vertrouwen, heb dat altijd gehad. Maar dat is nodig gewoon. Straks gaat het een strijd worden en ik hoef alleen maar door te gaan zoals nu. Het is altijd een strijd geweest, misschien zijn dit de laatste restjes die overblijven nog. Ook het loskoppelen hoort daarbij Maar dat komt allemaal goed

Ik drink straks ook een paar biertjes. Niet teveel. Zolang ik maar mezelf in doe prenten dat de vijand daarboven schuil gaat En niet zoals gisteren afreageren op menselijke vormen Dat is onzinnig en zonde van de tijd en daar heb ik alleen maar mezelf mee.

Tijd voor koffie

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 17:03:40 ]
pi_40799331
Naar huis nu

Tot morgen
pi_40799514
Tot morgen

Ik ga een sigaar roken nu Sigaar rook ik vaak gewoon voor de computer, sigaretten meestal buiten

En muziek en nog meer.

En even rustig surfen en zoeken. En even tv kijken via de computer

Of ik zet de radio via internet aan.
pi_40799632
Lekkere sigaar

Een senorita Zo heten ze

Beter dan sigaretten

En "gezonder".
pi_40799783
Beat Freakz - Somebody's watching me

Even zelf DJ spelen nu 18,000 mp3 maar Waaronder veel slaap-muziek Muziek zonder pit

Lekker nummer

Nu tijd voor actie...actie!!

Goddamn!!!! I say Goddamn!!!!

Vraag me nu af wat er in die koffer van pulp fiction zit met code 666

pi_40800206
En weer thuis na een eerste dag werken na een week thuis met vakantie en griep

Maar de afwas was gedaan

Nu aan de kook

zo... dat was effe OS-style. Had ik even zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40800415
Kook ze

Niets mis met een OS-style!!!!!!!!!

OS

Ik was even in muziek bezig op fok!.

Ik ga hier dus niet ieder nummer schrijven dat ik luister, daar is het topic niet voor bedoeld, hoewel hier volgens mij veel mag of niet

Ik voel me weer goed. Maar nog steeds een beetje moe. Dus ik neem me nog een bakkie.

Straks een bitburger
pi_40800540
Soms ga ik iets te snel. Dan word ik wel eens moe van mezelf, maar het is soms nodig om even wat sneller te gaan. Inhalen rechts.

Vraag me af hoe mijn dromen vanavond naar voren komen. Als ik even flink gas geef heb ik vanavond vrij spel in mijn dromen. Kan ik eens gaan kijken wie vannacht mij wilde uitschakelen. Geen mensen dus, iets anders dat in dromen toegang kan krijgen.

Wie weet moet ik een paar stekkers eruit trekken of wat anders doen in de dromen. De stekker uit de machine misschien. Of wat anders, ik weet het niet. In ieder geval moeten mijn dromen gebouwd worden 's nachts, en dan mag er sowieso geen overlast zijn van andere zaken.

Dus ik krijg over een tijdje geen berichten meer door dat ik niet meer besta.

Of het de machine is weet ik niet, kunnen ook andere wezens zijn die in de dromen actief zijn of het is het dromen zelf of wat anders. Misschien het grote web en de verbinding tussen alles en iedereen. Hoewel ik wezens niet doe uitsluiten. En dan niet meteen zoals in the matrix dat het agenten zijn maar iets anders.

Teveel kijken naar films van hollywood kan een foute indruk wekken van de realiteit.

Toch kan het zijn dat alles bestuurd wordt door wezens die alles in de greep willen houden. En dus niet America of andere landen, dat ze achter de schermen bezig zijn met ons in de greep houden. Maar ook dat probleem kent een oplossing.

Ieder probleem kent een oplossing

Ze mogen ons dan wel in een kooi gezet hebben, maar dan is het ook zo dat wij de sleutel in bezit hebben om de kooi te openen

En dat ga ik dus doen

America is slechts bijzaak. Het gaat om hetgeen dat achter de realiteit ligt. In principe is Amerika net zoveel slachtoffer als de rest van alles. In principe is de Al Queda en Amerika gelijk aan elkaar. Beide slachtoffers in deze realiteit. Allebei opgesloten.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 17:56:04 ]
pi_40800776
Kut, kom er net achter dat ik geen bami mix meer heb
pi_40800838
Das klote

Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
pi_40800941
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef Sight_key het volgende:
Das klote

Dat wordt naar de supermarkt gaan. Of je besteld bij de afhaal
Hehe, niet slim als je afspreekt bami te gaan eten en je vergeet mix in huis te halen waar ben ik de laatste tijd toch met mijn gedachten

Nja straks als ze er is maar samen even naar de supermarkt dan

Sukkel die ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')