Verkapte "Ik-zie-een-potentiele-kans-om-ontmaagd-te-worden post"quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef GambitRS2 het volgende:
Hey, ehm, Zoietsofzo..... ik zit een beetje in dezelfde situatie, alleen ben ik een man haha.... heb je zin om een keer op MSN te praten ofzo?
Heb je MSN? (fantastische vraag tegenwoordig)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:29 schreef razzberry het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan een date.
Maar gevoel voor mode heb ik wel. En ik heb geen dure smaak.
Lezen, surfen, WoW spelen. Ik ben een nerd. :quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:30 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je mag mn zusje ook wel lenen hoor.... Die neem ik altijd mee als ik voor kleding ga shoppen. En ik kom altijd met leuke spullen terug
.
Maar goed... wat vind je naast ICT leuk om te doen?
Surfen als in: het internet afsurfen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:33 schreef zoietsofzo het volgende:
[..]
Heb je MSN? (fantastische vraag tegenwoordig)
[..]
Lezen, surfen, WoW spelen. Ik ben een nerd. :![]()
Eten, reageer dus ff niet.
haha wat denk je zelf nuquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Surfen als in: het internet afsurfen....
Of surfen als in: op een surfplank met zeil staan....
Stiekem denk ik dat ik het wel weet, maar who knows...quote:
Is dit serieus?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:31 schreef razzberry het volgende:
zoietsofzo kijk hoeveel belangstelling je nu al hebt van mannen hier.
Kom op je kan zo een vriendje krijgen.
Die weten het best hoe je lol kan makenquote:
waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:51 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Is dit serieus?De enige vriendjes die je op Fok! zult vinden zijn 40-jarige rukkerts zonder vrouw of enige vorm van seksleven. Dan ben je beter af als vrijgezel, TS
![]()
Internet, en dank je. :pquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:36 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Surfen als in: het internet afsurfen....
Of surfen als in: op een surfplank met zeil staan....
Eet smakelijk trouwens
Als ze niet het lef hebben om op je af te stappen, dan is het ook niet de moeite waard om er een relatie mee te beginnen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:06 schreef Mustard_Man het volgende:
vrouwen die denken dat ze "one of the guys" zijn![]()
![]()
![]()
"stiekem" willen al die "platonische" () vrienden je neuken.
Surfen op een plank is niets voor je?-)quote:
tja, ICTers staan dan ook niet bekend om hun lef. overigens kan je als vrouw toch ook wel op mannen afstappen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als ze niet het lef hebben om op je af te stappen, dan is het ook niet de moeite waard om er een relatie mee te beginnen...
Mijn dag en nacht ritme begint overigens behoorlijk f*ck*d up te raken
Instinct... de man is de jager, ik wil het eigenlijk niet anders. Het klinkt wel leuk maar lijkt me niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:21 schreef Mustard_Man het volgende:
tja, ICTers staan dan ook niet bekend om hun lef. overigens kan je als vrouw toch ook wel op mannen afstappen?
Dan moeten we opeens wel weer geemancipeerd zijn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
tja, ICTers staan dan ook niet bekend om hun lef. overigens kan je als vrouw toch ook wel op mannen afstappen?
Daar begint het alweer....quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:23 schreef Alicey het volgende:
Dan moeten we opeens wel weer geemancipeerd zijn?
Zou er een FOK-huwelijk-meet komen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef nozem het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze inmiddels een aantal nieuwe vriendjes in haar msn-lijst. Dat gaat helemaal goedkomen denk ik.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moeten we opeens wel weer geemancipeerd zijn?
Zo ver durf ik niet in de toekomst te kijken beste Alicey, maar vooralsnog staan de sterren gunstig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou er een FOK-huwelijk-meet komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |