Waarom neemt iedereen gelijk aan dat ik iets wil met de mensen waarmee ik vrienden ben?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:31 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
ik heb het dus over de TS die nog nooit een vriendje heeft gehad en alleen platonische vrienden heeft die haar zogenaamd als "one of the guys" zien. in haar geval lijkt het me dus een goed idee om zelf op ze af te stappen. ook al is het veel makkelijker om gewoon naar de kroeg te gaan (desnoods alleen). gegarandeerd dat er mannen op je af stappen (ervan uitgaand dat je niet walgelijk lelijk bent, maar zelfs dan zullen er wel mannen zijn die dat niet boeit)
Ik denk omdat je het jammer lijkt te vinden dat het "gewone" vrienden zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef zoietsofzo het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen gelijk aan dat ik iets wil met de mensen waarmee ik vrienden ben?![]()
Ja, dat is meer jammer omdat je dan toch het gevoel krijgt dat je wat fout doet, als iedereen alleen vriendjes wil zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk omdat je het jammer lijkt te vinden dat het "gewone" vrienden zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:56 schreef Mustard_Man het volgende:
overigens is het verplicht om een foto te posten wanneer je claimt dat je er normaal uitziet.
bovendien kunnen we dan beter adviseren.![]()
Je hebt haar dus toegevoegd?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:28 schreef nozem het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze inmiddels een aantal nieuwe vriendjes in haar msn-lijst. Dat gaat helemaal goedkomen denk ik.![]()
Ah, kijk. Dat noem ik nu nog eens logisch redeneren plateau.quote:
Dat is natuurlijk niet slim he. Zo haal je zelf de concurrentie erbij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:24 schreef GambitRS2 het volgende:
ze is een heel knap meisje, dus daar ligt het echt niet aan hoor
en jij dan?quote:
ik heb mijn handen al volquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik laat haar aan jou over.![]()
laat je pik dan ook eens los, rukker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |