abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40796366
Hoi,

Ik zit met een raar gevoel.. Ik merk namelijk steeds meer dat ik het jammer vind dat ik alleen vrienden heb en geen vriendinnen. Voorbeeld: Als je in de stad loopt zie je vaak vrouwen/meisjes lopen, met elkaar praten, lol hebben en dan loop je zelf alleen.. Met jongens vrienden worden vind ik zelf makkelijker dan meisjes. Makkelijker te begrijpen. Ik volg nu dus een ICT opleiding waar alleen jongens zijn. Maak dan maar eens vriendinnen.

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met vrienden maken. Nooit iemand tegengekomen die mij niet mag of andersom. Van de middelbare school had ik wel vriendinnen, maar ik ben verhuist, en de afstand van 3,5 uur is toch iets teveel geweest voor de vriendschap.

Behalve dat heb ik ook nog nooit een relatie gehad. Zelfs geen verkering. Met jongens alleen vriendschap, nooit meer. Niet dat ik het zelf niet wil, maar ik weet niet hoe en wat en het is ook moeilijk als ze je allemaal als ‘vriend’ zien. Iemand met wie je kan praten over games enzo.

Mede daardoor voel ik me redelijk onzeker. Ik weet dat ik niet dik ben of te dun, misschien wel aan de lange kant (ong. 1,80). Ik ben niet mooi of lelijk, ik ben normaal (volgens mezelf dan). Maar het lijkt me dat je zelfs dan toch wel een vriendje moet kunnen krijgen.

Ik heb niet echt een sociaal leven (helemaal niet eigenlijk). Geen idee hoe je dat krijgt ook.

Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn leven. Maar ik mis toch iets..
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:51:40 #2
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_40796455
Hoe kun je nu veeel vrienden maar geen sociaal leven hebben?
pi_40796473
Wat mis je dan?
Doe eens wild ....
pi_40796507
Je zit als een van de weinige meisjes op een ICT-opleiding met een hele zooi mannen om je heen en ze willen alleen maar vriendjes met je zijn?

Typisch.

Heb je er ooit werk van gemaakt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_40796509
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
Wie had het over 'veeel' vrienden?
Ik niet iig. Ik heb wel vrienden (3 om precies te zijn). Maar dat zijn meer school vrienden.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:54:14 #6
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40796546
nou maak hier een begin, maak n leuk profiel aan, reageer in topics die je interessant vindt, reageer op mensen, evt MSN uitwisselen ed.

Ik vind het zelf ook enorm moeilijk om nieuwe vrienden te maken. Ik heb n aantal vriend(inn)en maar nieuwe komen er niet echt bij..ik denk altijd dat mensen me maar lastig vinden en dan laat ik t initiatief bij hun liggen..
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:55:44 #7
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_40796594
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
idd.

Maar ik zou me er geen zorgen over maken als je zo'n opleiding doet dan is het redelijk normaal dat je geen vriendinnen van de opleiding hebt . Overigens zonder teveel vooroordelen te gebruiken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat jongens jou meer dan leuk vinden maar hier niet voor uit durven te komen. De gemiddelde ICTer zou er waarschijnlijk behoorlijk wat voor over hebben om het met zijn vriendin over WoW te kunnen hebben, of over zijn nieuwe computer te kunnen braggen
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_40796660
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Tarot het volgende:
Wat mis je dan?
Ik mis vriendinnen, om te praten over bv. kleding, en jongens. Iemand om dat soort dingen mee te delen. Ik mis een vriendje, omdat je dat gewoon ooit gaat missen.. Ik heb gewoon een gevoel dat ik iets mis, en ik weet niet hoe ik dat weg krijg.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef nozem het volgende:
Je zit als een van de weinige meisjes op een ICT-opleiding met een hele zooi mannen om je heen en ze willen alleen maar vriendjes met je zijn?

Typisch.

Heb je er ooit werk van gemaakt?
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.

Werk ervan maken is moeilijk als je niet weet hoe.
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:59:27 #9
81601 Jikpunth
pi_40796743
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:

Werk ervan maken is moeilijk als je niet weet hoe.
Dat denken al de andere ICTers dus ook
pi_40796827
Ga je eens wat meer sexy kleden (als dat een optie is)
pi_40796835
Ga eens praten met andere jongens.
Of ga met een een paar van die ICT-jongens een kroeg in. Komt er vast wel een andere jongen op je af.

En op je school (of op LAN-parties) zullen vast wel jongens komen die zich niet uitsluitend op computers richten.
Ga daar eens mee praten. En als ze op jou af komen ga dan niet over computers praten, laat je eens versieren.

Hoe kleed je je? Hoe zie je er verder uit?

Wat betreft vrouwelijke vrienden, wordt lid van een vereninging of sportclub waar veel vrouwen komen.
En kun je die middelbare school vriendinnen niet gewoon bellen?
3.5 uur is te veel om dagelijks op en neer te gaan maar je kunt best eens een reunie oid voorstellen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_40796849
-kappen-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mordreth op 14-08-2006 16:46:54 ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40796871
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

idd.

Maar ik zou me er geen zorgen over maken als je zo'n opleiding doet dan is het redelijk normaal dat je geen vriendinnen van de opleiding hebt . Overigens zonder teveel vooroordelen te gebruiken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat jongens jou meer dan leuk vinden maar hier niet voor uit durven te komen. De gemiddelde ICTer zou er waarschijnlijk behoorlijk wat voor over hebben om het met zijn vriendin over WoW te kunnen hebben, of over zijn nieuwe computer te kunnen braggen
Ik speel zelf dus ook WoW. Half jaartje nu.

Maar het komt meer over alsof mijn mede-klasgenoten liever een vriendin hebben waar ze vooral niet daarover hoeven te praten. Dat is mijn gevoel tenminste.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

pi_40796891
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Ja, dat is misschien het probleem. Je zit dan wel tussen alleen maar mannen, maar ze ondernemen niks omdat ze niet weten hoe. Jij doet dat vervolgens ook niet, en dan gebeurt er dus helemaal niks.
pi_40796893
je speelt World of Wanhopige losers en doet ict, je bent een nerd
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40796909
Ga dan ergens anders over praten.
Heb je nog andere hobbies?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:04:24 #17
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40796914
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:06:46 #18
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_40796948
Als ik het zo lees ben je gewoon een computernerd die het daglicht en menselijk contact schuw is maar er wel nieuwsgierig naar is!

Advies van mij...
Blijf lekker in je donkere holletje achter je computertje zitten en zoek een vriendje in dat ICT wereldje!
Er is vast wel zo'n lelijke vieze puistenkop met bril die zijn testosteron op jou wil uittesten!

Succes
pi_40796954
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef zoietsofzo het volgende:
Hoi,

Ik zit met een raar gevoel.. Ik merk namelijk steeds meer dat ik het jammer vind dat ik alleen vrienden heb en geen vriendinnen. Voorbeeld: Als je in de stad loopt zie je vaak vrouwen/meisjes lopen, met elkaar praten, lol hebben en dan loop je zelf alleen.. Met jongens vrienden worden vind ik zelf makkelijker dan meisjes. Makkelijker te begrijpen. Ik volg nu dus een ICT opleiding waar alleen jongens zijn. Maak dan maar eens vriendinnen.

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met vrienden maken. Nooit iemand tegengekomen die mij niet mag of andersom. Van de middelbare school had ik wel vriendinnen, maar ik ben verhuist, en de afstand van 3,5 uur is toch iets teveel geweest voor de vriendschap.

Behalve dat heb ik ook nog nooit een relatie gehad. Zelfs geen verkering. Met jongens alleen vriendschap, nooit meer. Niet dat ik het zelf niet wil, maar ik weet niet hoe en wat en het is ook moeilijk als ze je allemaal als ‘vriend’ zien. Iemand met wie je kan praten over games enzo.

Mede daardoor voel ik me redelijk onzeker. Ik weet dat ik niet dik ben of te dun, misschien wel aan de lange kant (ong. 1,80). Ik ben niet mooi of lelijk, ik ben normaal (volgens mezelf dan). Maar het lijkt me dat je zelfs dan toch wel een vriendje moet kunnen krijgen.

Ik heb niet echt een sociaal leven (helemaal niet eigenlijk). Geen idee hoe je dat krijgt ook.

Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn leven. Maar ik mis toch iets..
Je doet een ICT opleiding, met enkel mannen en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Hoe doe je dat Bij mij op de opleiding waren de vrouwen (hoe lelijk soms ook) werkelijk altijd het middelpunt van de aandacht van de jongens

Maar als je wilt mag je mijn msn wel toevoegen hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40796969
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.
Uiterlijk is niet belangrijk nee. Dat klopt natuurlijk.
pi_40796994
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:

Maar als je wilt mag je mijn msn wel toevoegen hoor
Metro. Ben je nu alweer vrijgezel?
pi_40797070
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.
One of the guys. Ik heb precies hetzelfde en ik kan je uit ervaring melden dat ultrakorte rokjes daar niet tegen helpen Mensen vallen op het andere geslacht en niet op iemand die in doen en laten precies zo is als zij.

Waarmee ik niet wil zeggen dat je daar iets aan moet veranderen overigens, want doorgaans krijgt zo'n one-of-the-guys-IT-meisje uiteindelijk toch wel een vriendje hoor, zie miss_bleu
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:12:15 #23
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_40797139
ik zie een match......

Maar goed... probeer via het forum een beetje contacten te leggen met mensen...
dan komt het allemaal goed...
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_40797209
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Goed, dat is ook zoiets. Bedoel je als 'sexy' zoals de gemiddelde 13-jarige zich tegenwoordig kleedt? Zo ja, daar ben ik iets te preuts voor ben ik bang.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef jeroen25 het volgende:
Ga eens praten met andere jongens.
Of ga met een een paar van die ICT-jongens een kroeg in. Komt er vast wel een andere jongen op je af.
Zo 'close' ben ik niet met ze. En mezelf uitnodigen is ook weer zo.. Asociaal.
quote:
En op je school (of op LAN-parties) zullen vast wel jongens komen die zich niet uitsluitend op computers richten.
Ga daar eens mee praten. En als ze op jou af komen ga dan niet over computers praten, laat je eens versieren.
Geloof me, het gaat altijd over computers of games. En als je over iets anders begint stokt het gesprek meestal.
quote:
Hoe kleed je je? Hoe zie je er verder uit?
Ik kleed me vrolijk. Meestal een wijde broek aan en een gewoon shirt.
quote:
Wat betreft vrouwelijke vrienden, wordt lid van een vereninging of sportclub waar veel vrouwen komen.
En kun je die middelbare school vriendinnen niet gewoon bellen?
3.5 uur is te veel om dagelijks op en neer te gaan maar je kunt best eens een reunie oid voorstellen.
Contact is helemaal weg, ook geen telefoonnummers meer. Verenigingen ken ik hier niet en de sportclub is ver weg. Nadeel van in een dorp komen wonen.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
Als ik het zo lees ben je gewoon een computernerd die het daglicht en menselijk contact schuw is maar er wel nieuwsgierig naar is!

Advies van mij...
Blijf lekker in je donkere holletje achter je computertje zitten en zoek een vriendje in dat ICT wereldje!
Er is vast wel zo'n lelijke vieze puistenkop met bril die zijn testosteron op jou wil uittesten!

Succes
Hehe, zelfs die vind ik dus niet. :p Ik moet wel erg triest zijn.
pi_40797252
je kan geen vriendje missen als je die nog nooit hebt gehad.. denk eerder dat je aandacht mist.. en dat is niet slecht bedoeld. Je geeft zelf al aan te weinig initiatief te nemen.. en het er maar "bij te laten" , werk daar eerst aan, dan komt het wel goed.
Zo niet.. dan toch!
pi_40797577
Ik had tot ongeveer de 2e alinea nodig voordat ik doorhad dat het hier om een vrouw ging

Maar OT, is een sport oid geen optie? Badminton, volleybal, zwemmen, enz. Kom je zat mensen tegen Wel belangrijk dat je iets kiest dat je zelf ook leuk vindt om te doen ofcourse
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40797653
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:15 schreef NrSiX het volgende:
je kan geen vriendje missen als je die nog nooit hebt gehad.. denk eerder dat je aandacht mist.. en dat is niet slecht bedoeld. Je geeft zelf al aan te weinig initiatief te nemen.. en het er maar "bij te laten" , werk daar eerst aan, dan komt het wel goed.
Ik wil er wel aan werken, maar dan moet ik wel iemand tegenkomen waar ik initiatief bij wil nemen. En met het sociale leven dat ik nu heb, kom ik die niet tegen.
pi_40797686
- Zoek een kamer (niet te kieskeurig, het gaat om de zelfstandigheid)
- Kleed jezelf beter (je gaat je namelijk ook sterker voelen met kleren die je zelf mooi vindt)
- Zoek een hobby waarmee je onder de mensen komt. Ik zou sport of een cursus aanraden, maar een real life roleplaying groepje zou misschien beter bij je passen.
- Neem méér eigen initiatief. Dus zoek geen oplossingen op een forum, maar ga dingen uitproberen dan kom je er vanzelf achter wat bij je past.

Leer eerst trots op jezelf te zijn zónder vriendje ... en hoe beter jij je gaat voelen, hoe meer aandacht jij opeens krijgen van mannen. (Tevreden zijn met jezelf is iets anders dan trots op jezelf)
Doe eens wild ....
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:28:19 #29
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_40797811
je lijkt de vrouwelijke versie van mij wel foto?
pi_40797926
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef nozem het volgende:

[..]

Metro. Ben je nu alweer vrijgezel?
Helaas wel
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:32:37 #31
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_40797999
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef zoietsofzo het volgende:
Ik speel zelf dus ook WoW. Half jaartje nu.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef zoietsofzo het volgende:
[..]
Goed, dat is ook zoiets. Bedoel je als 'sexy' zoals de gemiddelde 13-jarige zich tegenwoordig kleedt? Zo ja, daar ben ik iets te preuts voor ben ik bang.
Speel je wow met klasgenoten? Strip je voor hun neus en doe /dance (mits female character).
Succes gegarandeerd.

O.T.:
Als je ICT doet en de jongens willen alleen een vriendje zijn, bestaan er een aantal opties:
1. Ze zijn allemaal gay
2. Ze zijn allemaal bezet
3. Je bent niet bereikbaar genoeg

Aangezien 1 en 2 statistisch gezien al niet mogelijk zijn en daarnaast ook niet bijzonder plausibel, blijft nummer 3 over.
Stel jezelf wat opener op, lul es met ze mee over de onderwerpen die hun interesseren en leg wat contacten naast het "schoolwerk". Als het contact dr eenmaal is staan ze ook wel wat meer open voor dingen die jou bezighouden. Denk bij andere kennissen opdoen bijv. ook aan andere buitenschoolse activiteiten als studentenverenigingen en whatnot, ook een goede plek om potentieel vriendschaps-/liefdesmateriaal te vinden.

Als je zo een beetje een "basisgroepje" kennissen hebt en daar mee op stap gaat of leuke dingen gaat doen of whatever, leer je vanzelf andere mensen kennen, waaronder vast ook wel meer mensen die vriend(innen)-materiaal zijn.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_40798018
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef Sanderrrr het volgende:
je lijkt de vrouwelijke versie van mij wel foto?
Hee. Dat duurde langer dan ik had verwacht.
pi_40798139
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef Tarot het volgende:
[quote]- Zoek een kamer (niet te kieskeurig, het gaat om de zelfstandigheid)
Ik ben nog net geen 18. Ik heb een paar maanden op mezelf gewoond, om mijn school af te maken tijdens de verhuizing. Maar ik kan het financieel niet aan, en het is ook niet nodig.
quote:
- Kleed jezelf beter (je gaat je namelijk ook sterker voelen met kleren die je zelf mooi vindt)
Ik heb kleren aan die ik mooi vind. Ik voel me ook wel prettig, maar er is zo'n knagend gevoel. En soms is dat vervelend, rest van de tijd niet.
quote:
- Zoek een hobby waarmee je onder de mensen komt. Ik zou sport of een cursus aanraden, maar een real life roleplaying groepje zou misschien beter bij je passen.
LARP. Liever niet. Sport heb ik niet echt aanleg voor en een cursus, weet ik niet wat voor..
quote:
- Neem méér eigen initiatief. Dus zoek geen oplossingen op een forum, maar ga dingen uitproberen dan kom je er vanzelf achter wat bij je past.
Leer eerst tevreden met jezelf te zijn zónder vriendje ... en hoe beter jij je gaat voelen, hoe meer aandacht jij opeens krijgen van mannen.
[/quote]

Ik ben tevreden met mezelf! Echt waar. En ik voel me ook goed, ik loop met een glimlach over straat enzo.
pi_40798151
Misschien een domme vraag, maar zit je toevallig in Groningen op school ? Zag laatst nl een meid in de (stads) bus zitten met een Java boek.. en dacht meteen: Zie je wel, er zijn dus ook wel meiden die een ict-opleiding doen
pi_40798179
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook een tijd gehad. Bij mijn (ook technische) opleiding waren ook maar een paar meisjes, en maar eentje met wie het echt klikte. Daarnaast inderdaad veel vrienden.

Nu heb ik veel meer vriendinnen, omdat ik bij een sportvereniging ben gegaan met veel meer meiden. Eerder sportte ik ook wel, maar daar waren ook weinig dames. Nu zit ik ook in een damesteam en klets ik voor en na training veel meer met andere vrouwen. Ook hebben we wel avondjes uit en dergelijke waarbij je lekkere vrouwengesprekken kunt hebben. Nu weet ik eigenlijk pas wat ik al die jaren heb gemist.

Dus is het een idee om bij een sportvereniging of een anderssoortige vereniging te gaan?
Trust me, I know what I'm doing.
pi_40798196
Is het heel verschrikkelijk erg om nog geen vriendje gehad te hebben op je 17e?
pi_40798241
TS, heb je niet het idee dat je klasgenoten gewoon niet meer durven dan oppervlakkige gesprekken?
Zitten er uberhaupt jongens in je klassen die je leuk vindt? Vraag gewoon eens of die persoon zin heeft om eens wat te gaan drinken ofzo.

Mijn ervaring is dat de mannen in ICT opleidingen een stuk terughoudener zijn.
pi_40798545
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Rhn het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zit je toevallig in Groningen op school ? Zag laatst nl een meid in de (stads) bus zitten met een Java boek.. en dacht meteen: Zie je wel, er zijn dus ook wel meiden die een ict-opleiding doen
Je dacht: ik zal eens laten zien dat ik ook zonder de lettercombo van TVP kan?

tegen TS: je meot je gewoon kleden zoals je dat zelf leuk vind, je komt vanzelf wel iemand tegen die jou wil, je bent 17, hebt dus nog een heel leven voor je!
pi_40798547
Hoe is eigenlijk je karakter? Is het niet zo dat die jongens jou meer zien als "een van hun" dan als "potentieel relatiemateriaal"?
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:48:34 #40
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40798637
voor relatie's heb je fok.nl
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:52:22 #41
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40798791
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef zoietsofzo het volgende:

Ik kleed me vrolijk. Meestal een wijde broek aan en een gewoon shirt.
Serieus,ga jij zo de deur uit? Omg. Doe eens een strakke broek aan waar je reet goed in uitkomt. En een strak shirtje waar je tieten in te zien zijn
pi_40798838
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

Serieus,ga jij zo de deur uit? Omg. Doe eens een strakke broek aan waar je reet goed in uitkomt. En een strak shirtje waar je tieten in te zien zijn
Wat een onzin .
ijs_beer fan!
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:54:34 #43
81601 Jikpunth
pi_40798875
quote:
Een vrouw naar mijn hart, de posts, de nickname
pi_40798883
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat een onzin .
Dat werkt meestal wel hoor

Mannen kijken, meer nog dan vrouwen, naar uiterlijk.
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:54:59 #45
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_40798893
wijde broeken bij vrouwen zijn echt niets
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:55:40 #46
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40798924
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:37 schreef nozem het volgende:
Is het heel verschrikkelijk erg om nog geen vriendje gehad te hebben op je 17e?
duh
pi_40798955
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor.
Maar je gaat je toch niet anders kleden voor een ander?
Ik neem aan dat je een relatie wil met iemand die je accepteert zoals je bent, en niet omdat een strakke broek aan hebt.
ijs_beer fan!
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:56:28 #48
81601 Jikpunth
pi_40798963
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:

Vrouwen kijken naar schoenen en dan naar uiterlijk
  maandag 14 augustus 2006 @ 16:57:53 #49
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40799024
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat snap ik wel hoor.
Maar je gaat je toch niet anders kleden voor een ander?
Ik neem aan dat je een relatie wil met iemand die je accepteert zoals je bent, en niet omdat een strakke broek aan hebt.
Absoluut. Maar mannen vallen op vrouwelijke vormen. Hoe laat je die zien als je wijde dingen aan hebt?
pi_40799043
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Rhn het volgende:
Nee.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook een tijd gehad. Bij mijn (ook technische) opleiding waren ook maar een paar meisjes, en maar eentje met wie het echt klikte. Daarnaast inderdaad veel vrienden.

Nu heb ik veel meer vriendinnen, omdat ik bij een sportvereniging ben gegaan met veel meer meiden. Eerder sportte ik ook wel, maar daar waren ook weinig dames. Nu zit ik ook in een damesteam en klets ik voor en na training veel meer met andere vrouwen. Ook hebben we wel avondjes uit en dergelijke waarbij je lekkere vrouwengesprekken kunt hebben. Nu weet ik eigenlijk pas wat ik al die jaren heb gemist.

Dus is het een idee om bij een sportvereniging of een anderssoortige vereniging te gaan?
Ik hou niet echt van sport, en ik zou ook echt niet weten welke sport ik zou willen doen. Andere verenigingen ken ik niet, ik woon hier nog niet echt lang.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
TS, heb je niet het idee dat je klasgenoten gewoon niet meer durven dan oppervlakkige gesprekken?
Zitten er uberhaupt jongens in je klassen die je leuk vindt? Vraag gewoon eens of die persoon zin heeft om eens wat te gaan drinken ofzo.

Mijn ervaring is dat de mannen in ICT opleidingen een stuk terughoudener zijn.
Er zit niemand bij die ik leuk vind, in mijn klas iig niet. En ze praten wel gewoon met me, ook over persoonlijke dingen, maar echt meer als vrienden. Ook niet erg, gezellig juist.
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Alicey het volgende:
Hoe is eigenlijk je karakter? Is het niet zo dat die jongens jou meer zien als "een van hun" dan als "potentieel relatiemateriaal"?
Jep. Ik gedraag me ook zo denk ik. Ik praat makkelijk mee over games, en pc's. En ik weet er evenveel van als zij doen. Ik maak nogal vaak 'gevatte' opmerkingen, en kom dus niet altijd serieus genoeg over voor ze denk ik. Maar daar kan ik niets aan doen.
quote:

[..]

Eh.. Goed.. Dat wil ik dus ook wel! Echt! Maar ik weet niet of ik er belachelijk in uit zie of niet. :S En ik ga niet het risico nemen dat iedereen me uitlacht. En voor ik weet of het me 'staat' doe ik het niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')