Wie had het over 'veeel' vrienden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
Hoe kun je nu veeel vrienden maar geen sociaal leven hebben?
idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
Hoe kun je nu veeel vrienden maar geen sociaal leven hebben?
Ik mis vriendinnen, om te praten over bv. kleding, en jongens. Iemand om dat soort dingen mee te delen. Ik mis een vriendje, omdat je dat gewoon ooit gaat missen.. Ik heb gewoon een gevoel dat ik iets mis, en ik weet niet hoe ik dat weg krijg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Tarot het volgende:
Wat mis je dan?
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef nozem het volgende:
Je zit als een van de weinige meisjes op een ICT-opleiding met een hele zooi mannen om je heen en ze willen alleen maar vriendjes met je zijn?
Typisch.
Heb je er ooit werk van gemaakt?
Dat denken al de andere ICTers dus ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:
Werk ervan maken is moeilijk als je niet weet hoe.
Ik speel zelf dus ook WoW.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
idd.
Maar ik zou me er geen zorgen over maken als je zo'n opleiding doet dan is het redelijk normaal dat je geen vriendinnen van de opleiding hebt. Overigens zonder teveel vooroordelen te gebruiken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat jongens jou meer dan leuk vinden maar hier niet voor uit durven te komen. De gemiddelde ICTer zou er waarschijnlijk behoorlijk wat voor over hebben om het met zijn vriendin over WoW te kunnen hebben, of over zijn nieuwe computer te kunnen braggen
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dat denken al de andere ICTers dus ook![]()
Ja, dat is misschien het probleem. Je zit dan wel tussen alleen maar mannen, maar ze ondernemen niks omdat ze niet weten hoe. Jij doet dat vervolgens ook niet, en dan gebeurt er dus helemaal niks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dat denken al de andere ICTers dus ook![]()
Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ga je eens wat meer sexy kleden (als dat een optie is)
Je doet een ICT opleiding, met enkel mannen en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Hoe doe je datquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef zoietsofzo het volgende:
Hoi,
Ik zit met een raar gevoel.. Ik merk namelijk steeds meer dat ik het jammer vind dat ik alleen vrienden heb en geen vriendinnen. Voorbeeld: Als je in de stad loopt zie je vaak vrouwen/meisjes lopen, met elkaar praten, lol hebben en dan loop je zelf alleen..Met jongens vrienden worden vind ik zelf makkelijker dan meisjes. Makkelijker te begrijpen. Ik volg nu dus een ICT opleiding waar alleen jongens zijn. Maak dan maar eens vriendinnen.
![]()
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met vrienden maken. Nooit iemand tegengekomen die mij niet mag of andersom. Van de middelbare school had ik wel vriendinnen, maar ik ben verhuist, en de afstand van 3,5 uur is toch iets teveel geweest voor de vriendschap.
Behalve dat heb ik ook nog nooit een relatie gehad.Zelfs geen verkering. Met jongens alleen vriendschap, nooit meer. Niet dat ik het zelf niet wil, maar ik weet niet hoe en wat en het is ook moeilijk als ze je allemaal als ‘vriend’ zien. Iemand met wie je kan praten over games enzo.
![]()
Mede daardoor voel ik me redelijk onzeker. Ik weet dat ik niet dik ben of te dun, misschien wel aan de lange kant (ong. 1,80). Ik ben niet mooi of lelijk, ik ben normaal (volgens mezelf dan). Maar het lijkt me dat je zelfs dan toch wel een vriendje moet kunnen krijgen.![]()
Ik heb niet echt een sociaal leven (helemaal niet eigenlijk). Geen idee hoe je dat krijgt ook.
Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn leven.Maar ik mis toch iets..
Uiterlijk is niet belangrijk nee. Dat klopt natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.
Metro. Ben je nu alweer vrijgezel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Maar als je wilt mag je mijn msn wel toevoegen hoor![]()
One of the guys. Ik heb precies hetzelfde en ik kan je uit ervaring melden dat ultrakorte rokjes daar niet tegen helpenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.![]()
Goed, dat is ook zoiets. Bedoel je als 'sexy' zoals de gemiddelde 13-jarige zich tegenwoordig kleedt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ga je eens wat meer sexy kleden (als dat een optie is)
Zo 'close' ben ik niet met ze. En mezelf uitnodigen is ook weer zo.. Asociaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef jeroen25 het volgende:
Ga eens praten met andere jongens.
Of ga met een een paar van die ICT-jongens een kroeg in. Komt er vast wel een andere jongen op je af.
Geloof me, het gaat altijd over computers of games. En als je over iets anders begint stokt het gesprek meestal.quote:En op je school (of op LAN-parties) zullen vast wel jongens komen die zich niet uitsluitend op computers richten.
Ga daar eens mee praten. En als ze op jou af komen ga dan niet over computers praten, laat je eens versieren.
Ik kleed me vrolijk.quote:Hoe kleed je je? Hoe zie je er verder uit?
Contact is helemaal weg, ook geen telefoonnummers meer.quote:Wat betreft vrouwelijke vrienden, wordt lid van een vereninging of sportclub waar veel vrouwen komen.
En kun je die middelbare school vriendinnen niet gewoon bellen?
3.5 uur is te veel om dagelijks op en neer te gaan maar je kunt best eens een reunie oid voorstellen.
Hehe, zelfs die vind ik dus niet. :p Ik moet wel erg triest zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
Als ik het zo lees ben je gewoon een computernerd die het daglicht en menselijk contact schuw is maar er wel nieuwsgierig naar is!
Advies van mij...
Blijf lekker in je donkere holletje achter je computertje zitten en zoek een vriendje in dat ICT wereldje!
Er is vast wel zo'n lelijke vieze puistenkop met bril die zijn testosteron op jou wil uittesten!
Succes![]()
Ik wil er wel aan werken, maar dan moet ik wel iemand tegenkomen waar ik initiatief bij wil nemen. En met het sociale leven dat ik nu heb, kom ik die niet tegen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:15 schreef NrSiX het volgende:
je kan geen vriendje missen als je die nog nooit hebt gehad.. denk eerder dat je aandacht mist.. en dat is niet slecht bedoeld. Je geeft zelf al aan te weinig initiatief te nemen.. en het er maar "bij te laten" , werk daar eerst aan, dan komt het wel goed.
Helaas welquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef zoietsofzo het volgende:
Ik speel zelf dus ook WoW.Half jaartje nu.
Speel je wow met klasgenoten? Strip je voor hun neus en doe /dance (mits female character).quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef zoietsofzo het volgende:
[..]
Goed, dat is ook zoiets. Bedoel je als 'sexy' zoals de gemiddelde 13-jarige zich tegenwoordig kleedt?Zo ja, daar ben ik iets te preuts voor ben ik bang.
![]()
Hee. Dat duurde langer dan ik had verwacht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef Sanderrrr het volgende:
je lijkt de vrouwelijke versie van mij wel
foto?
![]()
![]()
Ik ben nog net geen 18.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef Tarot het volgende:
[quote]- Zoek een kamer (niet te kieskeurig, het gaat om de zelfstandigheid)
Ik heb kleren aan die ik mooi vind. Ik voel me ook wel prettig, maar er is zo'n knagend gevoel. En soms is dat vervelend, rest van de tijd niet.quote:- Kleed jezelf beter (je gaat je namelijk ook sterker voelen met kleren die je zelf mooi vindt)
LARP.quote:- Zoek een hobby waarmee je onder de mensen komt. Ik zou sport of een cursus aanraden, maar een real life roleplaying groepje zou misschien beter bij je passen.
Leer eerst tevreden met jezelf te zijn zónder vriendje ... en hoe beter jij je gaat voelen, hoe meer aandacht jij opeens krijgen van mannen.quote:- Neem méér eigen initiatief. Dus zoek geen oplossingen op een forum, maar ga dingen uitproberen dan kom je er vanzelf achter wat bij je past.
Je dacht: ik zal eens laten zien dat ik ook zonder de lettercombo van TVP kan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Rhn het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zit je toevallig in Groningen op school ? Zag laatst nl een meid in de (stads) bus zitten met een Java boek.. en dacht meteen: Zie je wel, er zijn dus ook wel meiden die een ict-opleiding doen
Serieus,ga jij zo de deur uit?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:13 schreef zoietsofzo het volgende:
Ik kleed me vrolijk.Meestal een wijde broek aan en een gewoon shirt.
Wat een onzinquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Serieus,ga jij zo de deur uit?Omg. Doe eens een strakke broek aan waar je reet goed in uitkomt. En een strak shirtje waar je tieten in te zien zijn
Een vrouw naar mijn hart, de posts, de nicknamequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:
Serieus,ga jij zo de deur uit?Omg. Doe eens een strakke broek aan waar je reet goed in uitkomt. En een strak shirtje waar je tieten in te zien zijn
quote:
duhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:37 schreef nozem het volgende:
Is het heel verschrikkelijk erg om nog geen vriendje gehad te hebben op je 17e?
Dat snap ik wel hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat werkt meestal wel hoor
Mannen kijken, meer nog dan vrouwen, naar uiterlijk.
Vrouwen kijken naar schoenen en dan naar uiterlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef Metro2005 het volgende:Dat werkt meestal wel hoor
Mannen kijken, meer nog dan vrouwen, naar uiterlijk.
Absoluut. Maar mannen vallen op vrouwelijke vormen. Hoe laat je die zien als je wijde dingen aan hebt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor.
Maar je gaat je toch niet anders kleden voor een ander?
Ik neem aan dat je een relatie wil met iemand die je accepteert zoals je bent, en niet omdat een strakke broek aan hebt.
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Rhn het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zit je toevallig in Groningen op school ? Zag laatst nl een meid in de (stads) bus zitten met een Java boek.. en dacht meteen: Zie je wel, er zijn dus ook wel meiden die een ict-opleiding doen
Ik hou niet echt van sport, en ik zou ook echt niet weten welke sport ik zou willen doen. Andere verenigingen ken ik niet, ik woon hier nog niet echt lang.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook een tijd gehad. Bij mijn (ook technische) opleiding waren ook maar een paar meisjes, en maar eentje met wie het echt klikte. Daarnaast inderdaad veel vrienden.
Nu heb ik veel meer vriendinnen, omdat ik bij een sportvereniging ben gegaan met veel meer meiden. Eerder sportte ik ook wel, maar daar waren ook weinig dames. Nu zit ik ook in een damesteam en klets ik voor en na training veel meer met andere vrouwen. Ook hebben we wel avondjes uit en dergelijke waarbij je lekkere vrouwengesprekken kunt hebben. Nu weet ik eigenlijk pas wat ik al die jaren heb gemist.
Dus is het een idee om bij een sportvereniging of een anderssoortige vereniging te gaan?
Er zit niemand bij die ik leuk vind, in mijn klas iig niet. En ze praten wel gewoon met me, ook over persoonlijke dingen, maar echt meer als vrienden. Ook niet erg, gezellig juist.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
TS, heb je niet het idee dat je klasgenoten gewoon niet meer durven dan oppervlakkige gesprekken?
Zitten er uberhaupt jongens in je klassen die je leuk vindt? Vraag gewoon eens of die persoon zin heeft om eens wat te gaan drinken ofzo.
Mijn ervaring is dat de mannen in ICT opleidingen een stuk terughoudener zijn.
Jep. Ik gedraag me ook zo denk ik. Ik praat makkelijk mee over games, en pc's. En ik weet er evenveel van als zij doen. Ik maak nogal vaak 'gevatte' opmerkingen, en kom dus niet altijd serieus genoeg over voor ze denk ik. Maar daar kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Alicey het volgende:
Hoe is eigenlijk je karakter? Is het niet zo dat die jongens jou meer zien als "een van hun" dan als "potentieel relatiemateriaal"?
Eh.. Goed.. Dat wil ik dus ook wel! Echt! Maar ik weet niet of ik er belachelijk in uit zie of niet. :S En ik ga niet het risico nemen dat iedereen me uitlacht. En voor ik weet of het me 'staat' doe ik het niet aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |