Wie had het over 'veeel' vrienden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
Hoe kun je nu veeel vrienden maar geen sociaal leven hebben?
idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Sargon het volgende:
Hoe kun je nu veeel vrienden maar geen sociaal leven hebben?
Ik mis vriendinnen, om te praten over bv. kleding, en jongens. Iemand om dat soort dingen mee te delen. Ik mis een vriendje, omdat je dat gewoon ooit gaat missen.. Ik heb gewoon een gevoel dat ik iets mis, en ik weet niet hoe ik dat weg krijg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef Tarot het volgende:
Wat mis je dan?
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:53 schreef nozem het volgende:
Je zit als een van de weinige meisjes op een ICT-opleiding met een hele zooi mannen om je heen en ze willen alleen maar vriendjes met je zijn?
Typisch.
Heb je er ooit werk van gemaakt?
Dat denken al de andere ICTers dus ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:
Werk ervan maken is moeilijk als je niet weet hoe.
Ik speel zelf dus ook WoW.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
idd.
Maar ik zou me er geen zorgen over maken als je zo'n opleiding doet dan is het redelijk normaal dat je geen vriendinnen van de opleiding hebt. Overigens zonder teveel vooroordelen te gebruiken, zou het wel eens zo kunnen zijn dat jongens jou meer dan leuk vinden maar hier niet voor uit durven te komen. De gemiddelde ICTer zou er waarschijnlijk behoorlijk wat voor over hebben om het met zijn vriendin over WoW te kunnen hebben, of over zijn nieuwe computer te kunnen braggen
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dat denken al de andere ICTers dus ook![]()
Ja, dat is misschien het probleem. Je zit dan wel tussen alleen maar mannen, maar ze ondernemen niks omdat ze niet weten hoe. Jij doet dat vervolgens ook niet, en dan gebeurt er dus helemaal niks.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dat denken al de andere ICTers dus ook![]()
Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ga je eens wat meer sexy kleden (als dat een optie is)
Je doet een ICT opleiding, met enkel mannen en je hebt nog nooit een vriendje gehad. Hoe doe je datquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef zoietsofzo het volgende:
Hoi,
Ik zit met een raar gevoel.. Ik merk namelijk steeds meer dat ik het jammer vind dat ik alleen vrienden heb en geen vriendinnen. Voorbeeld: Als je in de stad loopt zie je vaak vrouwen/meisjes lopen, met elkaar praten, lol hebben en dan loop je zelf alleen..Met jongens vrienden worden vind ik zelf makkelijker dan meisjes. Makkelijker te begrijpen. Ik volg nu dus een ICT opleiding waar alleen jongens zijn. Maak dan maar eens vriendinnen.
![]()
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met vrienden maken. Nooit iemand tegengekomen die mij niet mag of andersom. Van de middelbare school had ik wel vriendinnen, maar ik ben verhuist, en de afstand van 3,5 uur is toch iets teveel geweest voor de vriendschap.
Behalve dat heb ik ook nog nooit een relatie gehad.Zelfs geen verkering. Met jongens alleen vriendschap, nooit meer. Niet dat ik het zelf niet wil, maar ik weet niet hoe en wat en het is ook moeilijk als ze je allemaal als ‘vriend’ zien. Iemand met wie je kan praten over games enzo.
![]()
Mede daardoor voel ik me redelijk onzeker. Ik weet dat ik niet dik ben of te dun, misschien wel aan de lange kant (ong. 1,80). Ik ben niet mooi of lelijk, ik ben normaal (volgens mezelf dan). Maar het lijkt me dat je zelfs dan toch wel een vriendje moet kunnen krijgen.![]()
Ik heb niet echt een sociaal leven (helemaal niet eigenlijk). Geen idee hoe je dat krijgt ook.
Voor de rest ben ik wel tevreden met mijn leven.Maar ik mis toch iets..
Uiterlijk is niet belangrijk nee. Dat klopt natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Schoonheid komt van binnenuit, Grashopper.
Metro. Ben je nu alweer vrijgezel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
Maar als je wilt mag je mijn msn wel toevoegen hoor![]()
One of the guys. Ik heb precies hetzelfde en ik kan je uit ervaring melden dat ultrakorte rokjes daar niet tegen helpenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:57 schreef zoietsofzo het volgende:
Leuk, een ICT opleiding. Het enige waar ze (tegen mij dan) over praten is games, schoolwerk en meer van dat gedoe. En ja, ze willen alleen vriendjes zijn.![]()
Goed, dat is ook zoiets. Bedoel je als 'sexy' zoals de gemiddelde 13-jarige zich tegenwoordig kleedt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ga je eens wat meer sexy kleden (als dat een optie is)
Zo 'close' ben ik niet met ze. En mezelf uitnodigen is ook weer zo.. Asociaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef jeroen25 het volgende:
Ga eens praten met andere jongens.
Of ga met een een paar van die ICT-jongens een kroeg in. Komt er vast wel een andere jongen op je af.
Geloof me, het gaat altijd over computers of games. En als je over iets anders begint stokt het gesprek meestal.quote:En op je school (of op LAN-parties) zullen vast wel jongens komen die zich niet uitsluitend op computers richten.
Ga daar eens mee praten. En als ze op jou af komen ga dan niet over computers praten, laat je eens versieren.
Ik kleed me vrolijk.quote:Hoe kleed je je? Hoe zie je er verder uit?
Contact is helemaal weg, ook geen telefoonnummers meer.quote:Wat betreft vrouwelijke vrienden, wordt lid van een vereninging of sportclub waar veel vrouwen komen.
En kun je die middelbare school vriendinnen niet gewoon bellen?
3.5 uur is te veel om dagelijks op en neer te gaan maar je kunt best eens een reunie oid voorstellen.
Hehe, zelfs die vind ik dus niet. :p Ik moet wel erg triest zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
Als ik het zo lees ben je gewoon een computernerd die het daglicht en menselijk contact schuw is maar er wel nieuwsgierig naar is!
Advies van mij...
Blijf lekker in je donkere holletje achter je computertje zitten en zoek een vriendje in dat ICT wereldje!
Er is vast wel zo'n lelijke vieze puistenkop met bril die zijn testosteron op jou wil uittesten!
Succes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |