quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Poepoog het volgende:
a
En wordt schoongemaakt door Polenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
OerhollandsJouw haring komt uit de buurt van noorwegen!
Ik zie dat anders,quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
OerhollandsJouw haring komt uit de buurt van noorwegen!
Het hartje van de haringquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef valek het volgende:
[..]
Ik zie dat anders,
Is West-Europees.
Dat is allemaal hetzelfde.
Maar er klopt zeker iets niet, daar heeft de TS gewoon gelijk in.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Everett het volgende:
Pizza is lekker. Oerlekker. Oeritaliaans ook.
Vanmiddag ging ik eens een [italiaanse] pizza halen. Staat er een dik Nederlands wijf achter de bar. Mn pizza smaakte gelijk heel anders.
Ergens klopte er gewoon iets niet.
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef Senang het volgende:
Haring is lekker. Oerlekker. Oerhollands ook.
Vanmiddag ging ik eens een [hollandse] nieuwe halen. Staat er een dikke negerin achter de kar. Mn haring smaakte gelijk heel anders.
Nou zodra ik ook maar de eerste klanken van die negermuziek hoor draai ik 'm weg / zet ik 'm uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:05 schreef beyond_cool het volgende:
Neen, dan moet je TMF eens opzetten ... Dan denk je dat je in Mozambique zit ...
Wat heb jij dan voor een oude kut TV?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef IllI het volgende:
[..]
Nou zodra ik ook maar de eerste klanken van die negermuziek hoor draai ik 'm weg / zet ik 'm uit.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:41 schreef Senang het volgende:
Haring is lekker. Oerlekker. Oerhollands ook.
Vanmiddag ging ik eens een [hollandse] nieuwe halen. Staat er een dikke negerin achter de kar. Mn haring smaakte gelijk heel anders.
Rot je op als je het hier niet bevaltquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef IllI het volgende:
Ik heb het ook als ik TV kijk... vooral Nederland 1, 2 of 3. Het lijkt soms wel Moslim 1, 2 of 3. Walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |