Eigenlijk moeten we hier niet op in gaan. Dit wil ie juist.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef dehero het volgende:
Wat doe je nu zelf dan????
Ik moet toch een keer registeren !??!?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef lurf_doctor het volgende:
En voor deze schokkende mededeling heb je geregd![]()
Had het maar gelaten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
Ik moet toch een keer registeren !??!?!![]()
dude, je username alleen al....quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Brezah_Ananas het volgende:
Met die titel kan ik in ieder geval scoren hier...![]()
Nu mijn klacht, volgens mij misbruiken veel Fokkertjes die eigenlijk moeten werken dit forum om maar over alles en nog wat te klagen.. ik bedoel, de inhoud van sommige topics hier...![]()
dus
Dit bedoel ik he.. gelijk maar afmaken.. het ging niet om de username maar om de inhoud van ANDERE topics...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, je username alleen al....
En jij wilt serieus gevonden hier???
Tja kut voor je manquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Brezah_Ananas het volgende:
Met die titel kan ik in ieder geval scoren hier...![]()
Nu mijn klacht, volgens mij misbruiken veel Fokkertjes die eigenlijk moeten werken dit forum om maar over alles en nog wat te klagen.. ik bedoel, de inhoud van sommige topics hier...![]()
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |