Waarom haal je de informatie over het doosje weg? Deze vond ik juist zo nuttig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:28 schreef missDemeanor het volgende:
-Van alles-
Wat voor eiercode staat daar op?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:08 schreef piepster het volgende:
Mag ik u bij dezen nomaals attent maken op het volgende vraagstuk: Hoe een struisvogelei te bereiden?
Kijk nog maar eens goed rond in de winkel, 4 granen eieren staat bijv. wel een tht datum opquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze geen houdbaarheidsdatum op de eieren stempelen. Er zijn ontzettend veel mensen die hun eieren uit de doos halen en in het daar voor bestemde rekje in de koelkast leggen. Ik snap dat nooit, je wilt echt geen rot ei eten lijkt me. Wij laten ze dan ook altijd in de doos zitten.
STRSVGL666quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat voor eiercode staat daar op?![]()
Speciaal voor jou quote ik even uit de OP:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:43 schreef SHE het volgende:
Stalnummer verdomme, waar is dat stalnummer???????????????
quote:Het derde en laatste gedeelte van de code geeft weer van welk bedrijf het ei in kwestie afkomt.
Ieder pluimveebedrijf in Europa heeft zijn eigen code. Nederlandse legkippenbedrijven hebben een code die bestaat uit 5 cijfers. Eventueel kunnen hier nog 1 of 2 cijfers aan zijn toegevoegd, om precies aan te geven om welke stal het gaat.
Haha, ja. Dat is de wettelijke houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Van een Belgische site ( www.ei.be ):
Een ei is tot 28 dagen na legdatum houdbaar in de koelkast.
...wanneer is de pluktijd?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Stom, want je proeft het verschil wel... eieren uit de winkel zijn niet zo lekker dan uit de eigen tuin bijvoorbeeld![]()
Helaas heb je daar nog geen enkel overtuigend argument voor gegeven (en ja, ik heb al je anti_melk_posts gelezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef SHE het volgende:
melk is voor losers en kalveren
En eieren zijn voor coole mensen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef SHE het volgende:
melk is voor losers en kalveren
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En eieren zijn voor coole mensen.
...en beesten die niet levend kunnen barenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En eieren zijn voor coole mensen.
...en voor Pasen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:20 schreef Make-Yourself het volgende:
...en beesten die niet levend kunnen baren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |