abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61341852
Hier ook regelmatig het probleem met gaatjes in t-shirts. Ik heb altijd het idee dat het pas na het wassen gebeurd, vandaag ook weer drie gaatjes in een t-shirt die ik gisteren nog heb aangehad, en toen zaten die er nog niet, anders had ik ze zéker opgemerkt..

Via Google zijn er veel meer mensen met dit probleem te vinden, maar nergens een oplossing. Als mogelijke redenen worden o.a. motten, autogordels, kapotte wasmachines, drogers, riemen en knopen gegeven.
pi_61353188
Toevallig allemaal een AEG wasmachine?
Bij mij zaten de gaatjes altijd in het kruis van mijn trainingsbroeken of onderaan in t-shirts.
Ik heb nu een duurdere wasmachine van Bosch, evengoed centrifugeren op 1600 toeren en tot nu toe nog geen gaatjes
  woensdag 3 september 2008 @ 22:00:11 #53
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_61360353
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:06 schreef flamoes het volgende:
Toevallig allemaal een AEG wasmachine?
Bij mij zaten de gaatjes altijd in het kruis van mijn trainingsbroeken of onderaan in t-shirts.
Ik heb nu een duurdere wasmachine van Bosch, evengoed centrifugeren op 1600 toeren en tot nu toe nog geen gaatjes
Ehhh.. Zanussi, maar dat is ook van de Electrolux groep. Heb wel 1600 toeren
pi_61361562
heb het ook in 1 shirt alleen wel 8 gaatjes ofzo
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_61361752
Bekend probleem hier ook, niet bij alle shirts maar wel altijd zelfde plaats. Gelukkig bestaat er zoiets als reparatie doek wat je er aan de binnenkant op kan strijken. Zie je niets van en toch je shirt weer heel.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_61361873
Vroegah, zo rond 1985 was er een wasmiddel genaamd Omo Powerrrrr.
Die maakte gaatjes in textiel doordat er kaliumpermanganaat in verwerkt zat.
De 'per' is er toen uitgehaald en Omo kon weer verder.

Warp naar 2008: Ik heb er dus ook last van. Miele wasmachine, vooral bij witte was is het erg. Geen idee waar het aan ligt, welk wasmiddel gebruiken jullie?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  woensdag 3 september 2008 @ 22:51:12 #57
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_61362503
Hier ook, ik laat tegenwoordig mijn vrouw koken en afwassen.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_61362512
Het heeft denk ik echt te maken met eventuele vestjes of broeken die je mee wast. Als je de ritssluiting en knopen openlaat dan blijven die weleens achter zo'n shirtje hangen met als gevolg kleine gaatjes. Vooral de tandjes van een rits maken die gaatjes denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')