Samen met het kijk mij eens een stoere bier drinkende man zijn topic.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Atuniel het volgende:
Is dit het verzamel-de-mietjes-topic?
Dit wordt de Stoppelhaene hit !quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef twentemeisje het volgende:Rosébier!
Ook zeer goed te doen is:
[/img]http://www.harlingen-skutsje.nl/bieren/wittekerke_rose.jpg[/img]
![]()
Wijfquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:48 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag een stuk of 8 wieckse witte rosé's gedronken. En zelfs na 8 glazen blijft het erg lekker.
Helemaal waar. Het zal ook wel met die gedachte in de markt zijn gezet, als "speciaal biertje" en niet als een wereldveroverend iets.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Stansfield het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in, maar ja het is beter dan één of ander wijvenmixje bestellen toch? En als je geen bier lust moet je toch wat.
Nee hoor, het was vorig jaar ook al te krijgen ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef moemoe het volgende:
Ff een kut kick, maar ik werd door Buzzer doorverwezen naar dit topic. Van Buzzer mag ik nu 12 flesjes Wieckse Rosé delen met vrienden en uit proberen, inclusief kortingsbonnen
. Het is dit jaar voor het eerst verkrijgbaar in de winkel.
Voor het eerst in de winkel te verkrijgen, tenminste dat stond op de site. Ow jammer dat je daarvoor moet inloggen. Fok! stond genoemd bij de fora, vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee hoor, het was vorig jaar ook al te krijgen ...
Aan die link van Buzzer hebben we trouwens niks, daarvoor moet je eerst inloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |