Die site doet het uitstekendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef berney het volgende:
ik heb deze site er op http://www.nowlive.eu/
en zie ook vier ogen.
de links van flugeltje geven bij mij verkeerde pagina
dat heb ik ook. Voor de rest werkt alles wel zonder haperingen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef gringoman het volgende:
Dat BBStream programmatje werkt niet goed als je een stream op full scherm wilt bekijken dat werkt eenmaal en dan zegt die een runtime error met een zooitje getallen erachter en sluit dan af.
En in navolging op deze vraag...zodra ik wil wisselen van horizontaal naar verticaal of vierkantsgewijs schakelt automatisch "always on top" en de streams zelf uit....is daar ook een instelling voor ? Dat ik van formaat kan wisselen zonder alles weer opnieuw aan te zetten ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:39 schreef avonne het volgende:
Basst2005,
als ik stream full screen aanklik sluit het hele programma af.
Kan ik dat verhelpen?
Daar zit ik eigenlijk ook mee... het is anders dan vorig jaar... ik kijk nu 700kpbs... wel mooi hoor maar heb nog meer zaken draaien op de pc... en dan maal 4 streamsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef KlootMajoor het volgende:
Is er dit keer geen lagere kwaliteits stream?
Ik heb helaas maar 256kpbs en de streams die aanwezig zijn geven mij goed geluid maar het beeld hangt en het is net een slideshow van foto's iedere 20 seconden
Nee is nog geen instelling voor, wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:09 schreef Jappie het volgende:
En in navolging op deze vraag...zodra ik wil wisselen van horizontaal naar verticaal of vierkantsgewijs schakelt automatisch "always on top" en de streams zelf uit....is daar ook een instelling voor ? Dat ik van formaat kan wisselen zonder alles weer opnieuw aan te zetten ?
Ah ik wilde precies hetzelfde vragen/voorleggen. Die instellingen worden niet onthouden idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
En in navolging op deze vraag...zodra ik wil wisselen van horizontaal naar verticaal of vierkantsgewijs schakelt automatisch "always on top" en de streams zelf uit....is daar ook een instelling voor ? Dat ik van formaat kan wisselen zonder alles weer opnieuw aan te zetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |