Ja maar je hoort de muziek nauwlijks, van andere mensen hoor ik de muziek nog harder, die komen toch ook niet onderling bij elkaar klagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef Maerycke het volgende:
Als iemand echt last heeft van jouw muziek, dan zou ik daar gewoon wat aan doen eerlijk gezegd. Ik heb ook wel eens een woedende buurman aan de deur gehad die klaagde over het feit dat ik nog zo laat aan het boren was.
Ik heb 'm vriendelijk gemeld dat ik helemaal geen boor had
Het klonk als bas, maar je schrijft het als bass, maar dat snapt hij nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef VinoTinto het volgende:
zei ie echt 'bass', of zei ie 'bas'
daar begint de ellende.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, ik moet mijn frustraties kwijt![]()
Wij (mijn vriendin en ik) wonen sinds kort op onszelf in een appartementencomplex.
Je hebt gelijk... hoeken die lul!quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, ik moet mijn frustraties kwijt![]()
Wij (mijn vriendin en ik) wonen sinds kort op onszelf in een appartementencomplex.
Het is hier prima wonen en ook erg gezellig.
Maar op een dag had ik hier wat muziek aanstaan, helemaal niet overdreven hard ofzo, wordt er opeens aangebeld via de intercom beneden, of de muziek wat zachter zou kunnen, want hij hoorde de bass en hij was de hele week al zo ziek geweest dat hij zijn bed nog niet uitkon, nou ja, dat kan ik begrijpen..
Mijn vriendin had hem toen aan de lijn en zei dat we er wel op zouden letten..
Een dag later, had ik LETTERLIJK nog geen 3 minuten de muziek aanstaan, komt die pauper aan de deur bellen en zeggen dat hij de muziek toch wel erg goed hoort![]()
Ik keek dat figuur in zijn ogen, het is echt zo'n enorme pauper, die miljoenen hersencellen tekort komt en ergens op zo'n sociale werkplaats potloodjes staat te slijpen![]()
Die idioot was helemaal niet ziek, maar wanneer dat soort mongolen een keer moet niesen denken ze al dat ze longontsteking hebben![]()
Ik heb dus gezegd dat ik wel gewoon mijn muziek wil kunnen draaien, en dat hij daar gewoon rekening mee te houden heeft![]()
"Ja maar die bass is zo hard, ik hield vroeger ook van dat soort muziek"
Ja wat lul je dan, GRAFTAK!!
Kreeg ik achteraf ook nog ruzie met mijn vriendin omdat ik zei, dat wanneer hij nog eens komt, dat ik hem dan van de deur af stamp en dat vond zij niet sociaal![]()
Als je na 3 minuten al komt bellen, de volgende keer meteen aan de deur staat terwijl de stroom nog amper op mijn geluidsset staat en hij zichzelf volledig tegenspreekt wel jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef zatoichi het volgende:
Kortom jij hebt je muziek hard staan, hij vraagt behoorlijk vriendelijk of het wat zachter kan; jij kaffert hem af, en neemt je voor de volgende keer op hem in te rammen en HIJ is de pauper???
anders laat je hem zelf horen hoe hard je muziek staat. kan ie ook niet meer mekkeren en moet de huisbaas iets doen aan de gehorigheid. je hebt namelijk een acceptabel niveau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Als je na 3 minuten al komt bellen, de volgende keer meteen aan de deur staat terwijl de stroom nog amper op mijn geluidsset staat en hij zichzelf volledig tegenspreekt wel ja![]()
Subwoofer staat op de grond, zoals het hoort, heb er nu een handdoek onder gelegd voor ik niet meer voor mezelf in sta, ben zelf altijd sociaal, en wanneer iemand ziek is, of hij mankeert iets, of het is een belachelijk tijdstip snap ik het allemaal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Maerycke het volgende:
Misschien hangt/staat/ligt de speaker tegen de muur en dreunt het door ofzo?
Dat ga ik ook zeker doen, dan zet ik de muziek thuis wat zachter aan als normaal en ga ik luisterenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:06 schreef mazaru het volgende:
Loop bij de volgende klacht met hem mee, om bij hem thuis te luisteren.
Dan weet je of het gegrond is of niet.
Wie zegt non stop? Leer eerst eens lezen, ik had het over 3 minuten, bovendien staat de woofer zoals hij hoort, op zijn pootjes!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef bleiblei het volgende:
Staat die woofer op spikes? En is de speaker naar voren gericht of naar beneden?
Indien het antwoord "Nee" en/of "naar beneden" is dan ben jij hier de lompe pauper. Tering hey.... Is erg klote hoor als je in je flatje non stop vwhoevwhoewvwhoew hoort van de bovenbuurman.
Okee, 3min. Maakt het niet minder irritant hoor. Maar hij staat wel naar beneden gericht dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Wie zegt non stop? Leer eerst eens lezen, ik had het over 3 minuten, bovendien staat de woofer zoals hij hoort, op zijn pootjes!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |