abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40791110
Oke, ik moet mijn frustraties kwijt

Wij (mijn vriendin en ik) wonen sinds kort op onszelf in een appartementencomplex.
Het is hier prima wonen en ook erg gezellig.

Maar op een dag had ik hier wat muziek aanstaan, helemaal niet overdreven hard ofzo, wordt er opeens aangebeld via de intercom beneden, of de muziek wat zachter zou kunnen, want hij hoorde de bass en hij was de hele week al zo ziek geweest dat hij zijn bed nog niet uitkon, nou ja, dat kan ik begrijpen..
Mijn vriendin had hem toen aan de lijn en zei dat we er wel op zouden letten..

Een dag later, had ik LETTERLIJK nog geen 3 minuten de muziek aanstaan, komt die pauper aan de deur bellen en zeggen dat hij de muziek toch wel erg goed hoort

Ik keek dat figuur in zijn ogen, het is echt zo'n enorme pauper, die miljoenen hersencellen tekort komt en ergens op zo'n sociale werkplaats potloodjes staat te slijpen
Die idioot was helemaal niet ziek, maar wanneer dat soort mongolen een keer moet niesen denken ze al dat ze longontsteking hebben

Ik heb dus gezegd dat ik wel gewoon mijn muziek wil kunnen draaien, en dat hij daar gewoon rekening mee te houden heeft

"Ja maar die bass is zo hard, ik hield vroeger ook van dat soort muziek"
Ja wat lul je dan, GRAFTAK!!

Kreeg ik achteraf ook nog ruzie met mijn vriendin omdat ik zei, dat wanneer hij nog eens komt, dat ik hem dan van de deur af stamp en dat vond zij niet sociaal
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:17:12 #2
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40791176
Als iemand echt last heeft van jouw muziek, dan zou ik daar gewoon wat aan doen eerlijk gezegd. Ik heb ook wel eens een woedende buurman aan de deur gehad die klaagde over het feit dat ik nog zo laat aan het boren was.

Ik heb 'm vriendelijk gemeld dat ik helemaal geen boor had
pi_40791191
zei ie echt 'bass', of zei ie 'bas'
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_40791224
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef Maerycke het volgende:
Als iemand echt last heeft van jouw muziek, dan zou ik daar gewoon wat aan doen eerlijk gezegd. Ik heb ook wel eens een woedende buurman aan de deur gehad die klaagde over het feit dat ik nog zo laat aan het boren was.

Ik heb 'm vriendelijk gemeld dat ik helemaal geen boor had
Ja maar je hoort de muziek nauwlijks, van andere mensen hoor ik de muziek nog harder, die komen toch ook niet onderling bij elkaar klagen
pi_40791243
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:17 schreef VinoTinto het volgende:
zei ie echt 'bass', of zei ie 'bas'
Het klonk als bas, maar je schrijft het als bass, maar dat snapt hij niet
pi_40791250
Wij hadden gister ook gezeik met onze onderburen... alleen dat was terecht want we zaten met 9 man te mexxen en dingen uit het raam te gooien.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40791260
Wat jij 'niet overdreven hard' noemt, kan voor een ander heel hard zijn.

Ik snap nooit hoe mensen hun muziek 'niet overdreven hard' op hun I-pod aan hebben kunnen staan, ik word bij de helft van de sterkte al doof.
pi_40791264
Ligt wel aan het tijdstip waarop je het doet vind ik. Mijn bovenbuurvrouw had gisteren (zondag dus) om 8.00 uur de muziek al redelijk hard aan staan. Overdag heb ik er niet zoveel problemen mee (ik ben dan toch aan het werk of heb zelf radio/tv aanstaan). Als je het sávonds laat of s'morgens vroeg zal doen zal ik er ook problemen mee hebben.

Als je (net als ik) in een appartementencomplex woont vind ik dat je aan de ene kant enig geluidsoverlast moet accepteren (anders moet je maar in een vrijstaand huis gaan wonen) maar er zijn natuurlijk grenzen. Ik vind echter ook dat je rekening met elkaar moet houden.

Heb je al eens van een koptelefoon gehoord?
pi_40791271
Kortom jij hebt je muziek hard staan, hij vraagt behoorlijk vriendelijk of het wat zachter kan; jij kaffert hem af, en neemt je voor de volgende keer op hem in te rammen en HIJ is de pauper???
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:21:43 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40791305
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Marc1711 het volgende:

Wij (mijn vriendin en ik) wonen sinds kort op onszelf in een appartementencomplex.
daar begint de ellende.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:22:12 #11
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_40791319
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Marc1711 het volgende:

Het is hier prima wonen en ook erg gezellig.

Maar op een dag had ik hier wat muziek aanstaan, helemaal niet overdreven hard ofzo, wordt er opeens aangebeld via de intercom beneden, of de muziek wat zachter zou kunnen, want hij hoorde de bass en hij was de hele week al zo ziek geweest dat hij zijn bed nog niet uitkon, nou ja, dat kan ik begrijpen..
Mijn vriendin had hem toen aan de lijn en zei dat we er wel op zouden letten..

Een dag later, had ik LETTERLIJK nog geen 3 minuten de muziek aanstaan, komt die pauper aan de deur bellen en zeggen dat hij de muziek toch wel erg goed hoort

Ik keek dat figuur in zijn ogen, het is echt zo'n enorme pauper, die miljoenen hersencellen tekort komt en ergens op zo'n sociale werkplaats potloodjes staat te slijpen
Die idioot was helemaal niet ziek, maar wanneer dat soort mongolen een keer moet niesen denken ze al dat ze longontsteking hebben

Ik heb dus gezegd dat ik wel gewoon mijn muziek wil kunnen draaien, en dat hij daar gewoon rekening mee te houden heeft

"Ja maar die bass is zo hard, ik hield vroeger ook van dat soort muziek"
Ja wat lul je dan, GRAFTAK!!

Kreeg ik achteraf ook nog ruzie met mijn vriendin omdat ik zei, dat wanneer hij nog eens komt, dat ik hem dan van de deur af stamp en dat vond zij niet sociaal
Je hebt gelijk... hoeken die lul!
pi_40791323
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:20 schreef zatoichi het volgende:
Kortom jij hebt je muziek hard staan, hij vraagt behoorlijk vriendelijk of het wat zachter kan; jij kaffert hem af, en neemt je voor de volgende keer op hem in te rammen en HIJ is de pauper???
Als je na 3 minuten al komt bellen, de volgende keer meteen aan de deur staat terwijl de stroom nog amper op mijn geluidsset staat en hij zichzelf volledig tegenspreekt wel ja
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:22:34 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_40791327
Misschien hangt/staat/ligt de speaker tegen de muur en dreunt het door ofzo?
  maandag 14 augustus 2006 @ 11:24:43 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40791387
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

Als je na 3 minuten al komt bellen, de volgende keer meteen aan de deur staat terwijl de stroom nog amper op mijn geluidsset staat en hij zichzelf volledig tegenspreekt wel ja
anders laat je hem zelf horen hoe hard je muziek staat. kan ie ook niet meer mekkeren en moet de huisbaas iets doen aan de gehorigheid. je hebt namelijk een acceptabel niveau.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40791390
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef Maerycke het volgende:
Misschien hangt/staat/ligt de speaker tegen de muur en dreunt het door ofzo?
Subwoofer staat op de grond, zoals het hoort, heb er nu een handdoek onder gelegd voor ik niet meer voor mezelf in sta, ben zelf altijd sociaal, en wanneer iemand ziek is, of hij mankeert iets, of het is een belachelijk tijdstip snap ik het allemaal.

Maar dit
pi_40791749
Is jouw benedenbuurman soms een basshunter

Stel hem gewoon voor dat je de speakers op rubber plaatst, dan dringt de bas waarschijnlijk minder hard door. Jij hebt alsnog je bas en je buurman is ook tevreden want je hebt er in ieder geval iets aan gedaan.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2006 @ 13:15:53 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40792960
Toen ik mog op de flat woonde had ik altijd de speakers op standers taan. Je krijgt `en een beter geluid omdat ze nu vrij staan `en het dreunt veel minde door. Toen ik er nog woonde, had mijn ( Angolese ) buurman 's avonds heel laat zijn muziek keihard aanstaan. Ik aanbellen, en vroeg of het wat zachter kon. "Nee, mij zijn jarig", was het antwoord, en hij smeet de deur dicht. Tsja, dan ben je snel uitgeluld natuurlijk...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_40793437
Lawaai maken mag tot 22.00 uur volgens de meeste plaatselijke wetten. Ik doe het zelf ook met regelmaat. Niet langer dan drie kwartier btw...
pi_40794047
Scheld hem van veilige afstand uit! Dat zal hem leren!

Of doe gewoon je fucking bass wat omlaag, jij holbewoner.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:06:06 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_40794120
Loop bij de volgende klacht met hem mee, om bij hem thuis te luisteren.
Dan weet je of het gegrond is of niet.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_40794210
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:06 schreef mazaru het volgende:
Loop bij de volgende klacht met hem mee, om bij hem thuis te luisteren.
Dan weet je of het gegrond is of niet.
Dat ga ik ook zeker doen, dan zet ik de muziek thuis wat zachter aan als normaal en ga ik luisteren

En anders zal ik een paar herriestoppers in zijn brievenbus gooien
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:14:05 #22
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40794256
Staat die woofer op spikes? En is de speaker naar voren gericht of naar beneden?
Indien het antwoord "Nee" en/of "naar beneden" is dan ben jij hier de lompe pauper. Tering hey.... Is erg klote hoor als je in je flatje non stop vwhoevwhoewvwhoew hoort van de bovenbuurman.

Ow en die handdoek deronder helpt amper .
pi_40794294
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:14 schreef bleiblei het volgende:
Staat die woofer op spikes? En is de speaker naar voren gericht of naar beneden?
Indien het antwoord "Nee" en/of "naar beneden" is dan ben jij hier de lompe pauper. Tering hey.... Is erg klote hoor als je in je flatje non stop vwhoevwhoewvwhoew hoort van de bovenbuurman.
Wie zegt non stop? Leer eerst eens lezen, ik had het over 3 minuten, bovendien staat de woofer zoals hij hoort, op zijn pootjes!!
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:16:58 #24
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_40794333
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef Marc1711 het volgende:

[..]

Wie zegt non stop? Leer eerst eens lezen, ik had het over 3 minuten, bovendien staat de woofer zoals hij hoort, op zijn pootjes!!
Okee, 3min. Maakt het niet minder irritant hoor. Maar hij staat wel naar beneden gericht dus .
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:19:01 #25
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40794369
"Dokter, ik heb zo'n last van een appartementencomplex"

anyway, tot 22.00 muziek is acceptabel en in het weekend niet eerder dan een uur of 10.00 (liever later natuurlijk).
Rekening houden is goed, maar je hebt ook zeikerds die als ze ook maar iets horen al lopen te blaten over geluidsoverlast. Ja, daar valt geen rekening mee te houden.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')