abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40790206
*update*

Tiscali heeft het probleem opgelost, waar telefoon geen oplossing bood kwam het forum als uitkomst.

-----------------------------------------------------

Mijn vriend had dit al ergens anders gepost maar vond het niet onbelangrijk het ook jullie te laten weten:

Na kritisch te zijn over een probleem met mijn tiscali aansluiting maar wel antwoord te geven op het geen dat mij kritisch maakte op het volgende topic.....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2490

Kreeg ik een waarschuwing omdat mensen blijkbaar niet mogen weten dat Tiscali bepaalde problemen niet serieus neemt....

http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=2493

Houdt hier rekening mee mocht je denken aan een Tiscali abonnement.

Ik geef toedat er na een tijdje giftige dingen gezegd worden. MAar pas nadat er niemand op de feiten ingaan.

Probleem:
slecht internet

stap 1:
viruschecker/spywarechecker/registryscanner er overheen laten gaan om te kijken of het aan mijn machine ligt (geen problemen gevonden)

Stap2:
Google, geeft aan dat meerder mensen dit probleem hebben en relateren het aan de DNS server. Geven aan dat door hem van automatisch af te halen en er zelf een nummer in te geven het probleem wordt opgelost.

Bij mij werkte stap 2 direct en dat heb ik al zo vaak moeten herhalen maar mensen lopen daar omheen blijkbaar..... Dan verliest een mens moed...

[ Bericht 8% gewijzigd door SailorMoon op 14-08-2006 14:07:14 ]
pi_40790264
Ik heb juist je ervaring op dat forum dat je goed geholpen wordt. Alleen gaan sommige mensen onredelijk doen....
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790286
Hehe, het is me wat.
pi_40790314
het vervelendste is dat sommige mensen gaan reageren die pro Tiscali zijn en totaal het probleem zelf ontwijken... Vermoed dat het gewoon tiscali medewerkers zijn... Erg zwak....
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:42:35 #5
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_40790324
Ik vind je best onredelijk tov de mensen die je willen helpen in dat topic.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_40790388
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef SailorMoon het volgende:
het vervelendste is dat sommige mensen gaan reageren die pro Tiscali zijn en totaal het probleem zelf ontwijken... Vermoed dat het gewoon tiscali medewerkers zijn... Erg zwak....
Ik heb het gelezen, je zit een beetje kansloos te schelden daar. Terwijl het helemaal niet aan de DNS van Tiscali hoeft te liggen.

Daar zitten een aantal mensen die niks met Tiscali te maken hebben, en proberen je te helpen. En vervolgens weet je (of je vriend) het allemaal beter.

Sorry, daar zakt echt me broek vanaf.

Ik vind Tiscali heel coulant, ik had je een ipban gegeven en je contract opgezegt
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790403
Hehe, heb zelf ook Tiscali, en had eerst dezelfde problemen. Nu al een half jaar een alternatieve DNS server ingesteld, en alles loopt als een zonnetje!

Toch vreemd trouwens dat bij tiscali DNS servers geen DNS servers zijn
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
pi_40790405
Tiscali
pi_40790410
tis niet mijn post. Maar ik ben ongetwijfeld niet objectief .Maar kijk eens hoe ze ECHT proberen te helpen. Dat doen ze helemaal niet en ze weten het dondersgoed.
pi_40790428
terecht dat je daar niet meer mag posten.

Als je zo tegen iedereen tekeer gaat die wat proberen te helpen.

Je komt ook niet eens met voorbeelden van je probleem. Je zegt gewoon maar keihard dat hun DNS niet deugt.
In de ban van de mods.
pi_40790429
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef The_Man het volgende:
Hehe, heb zelf ook Tiscali, en had eerst dezelfde problemen. Nu al een half jaar een alternatieve DNS server ingesteld, en alles loopt als een zonnetje!

Toch vreemd trouwens dat bij tiscali DNS servers geen DNS servers zijn
BEdankt voor de bevestiging.
pi_40790456
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef The_Martian het volgende:
Ik vind je best onredelijk tov de mensen die je willen helpen in dat topic.
Zat ik me inderdaad ook al te bekijken.
Ik vin het dan ook niet zo vreemd dat je er af gekickt word.
Al kan ik je gedrag wel indenken.
pi_40790465
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef rihago het volgende:
terecht dat je daar niet meer mag posten.

Als je zo tegen iedereen tekeer gaat die wat proberen te helpen.

Je komt ook niet eens met voorbeelden van je probleem. Je zegt gewoon maar keihard dat hun DNS niet deugt.
pagina's die niet inladen, msn dat niet wil opstarten, email die niet binnen wil komen? Hallo?

DNS adres invullen wat eerst niet nodig was? Plost doet alles het? Meerdere meldingen op internet en hier?

Wat wil je nog meer?
pi_40790469
Het vreemde is...

waarom hebben alle klanten daar dan geen last van?

Als een DNS server niet doet wat hij moet doen is hij heus niet selectief met klanten hoor.
In de ban van de mods.
pi_40790479
Niemand gaat in op het feitelijke probleem dat met een handeling wordt opgelost? Hoe duidelijk willen de mensen het hebben? Best frustrerend.
pi_40790493
Lol, wat een chagrijnige mensen. En dan nog als er bij de abuse mail staat dat publicering op internet niet op prijs gesteld wordt dan begint er wat mij betreft iets te stinken?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40790494
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef SailorMoon het volgende:

[..]

pagina's die niet inladen, msn dat niet wil opstarten, email die niet binnen wil komen? Hallo?

DNS adres invullen wat eerst niet nodig was? Plost doet alles het? Meerdere meldingen op internet en hier?

Wat wil je nog meer?
Heb je je eigen pc wel eens gescanned op troep? (spyware, adware, virussen, etc etc.)
In de ban van de mods.
pi_40790518
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:48 schreef rihago het volgende:
Het vreemde is...

waarom hebben alle klanten daar dan geen last van?

Als een DNS server niet doet wat hij moet doen is hij heus niet selectief met klanten hoor.
Eerlijke vraag waar ik ook geen antwoord op heb. Ik wil ook niet onnodig in discussie en je hebt hier ook een punt. Maar ik ben zeker niet de enige wil ik zeggen terwijl de rest op dat forum het er makkelijk van tafel veegt. Daarmee help je mensen niet vind ik.
pi_40790520
is die petertje in dat verhaal mss jan peter balkenellende???

probleem is vaak dat dit soort problemen veel oorzaken kunnen hebben. ook dns servers maar niet perse alleen. tis moeilijk te doorgronden en voor de enduser vaak een irritant probleem.
pi_40790543
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:50 schreef rihago het volgende:

[..]

Heb je je eigen pc wel eens gescanned op troep? (spyware, adware, virussen, etc etc.)
Absoluut. Dacht ook eerst dat het daaraan lag. registryscan, adawarescan, AVG scan. Zonder problemen...

Maar het probleem was dus opgelost na het invoeren van dat DNS adres. Kortom het probleem en de oplossing lagen overduidelijk daar. Dat antwoord heb ik online gevonden bij mensen die hetzelfde probleem hadden.
pi_40790558
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:45 schreef mhr-zip het volgende:

[..]
Daar zitten een aantal mensen die niks met Tiscali te maken hebben, en proberen je te helpen. En vervolgens weet je (of je vriend) het allemaal beter.
Helpen? Driehonderd keer vragen wat de symptonen zijn terwijl dat al in zijn eerste post stond noem jij helpen?
I am the one I am the one
The godlike terror train
The superior, artificial brain
Feel free to call me Blaine
pi_40790559
Ik vind je ook onredelijk en zeker niet vriendelijk naar degenen die je proberen te vragen naar het échte probleem. Er zijn er een paar die elke dag mensen helpen daar en daar ga je dan zo tegen tekeer ?

Leuk dat deze oplossing voor jou werkte, maar zoals rihago al zei : een DNS server is niet selektief met z'n klanten. Er zal toch heus wel iets anders mis (geweest) zijn.
En als je nu eens op een normale wijze had gereageerd waren we daar allang achter geweest.

Ik ben tevreden over Tiscali, en het forum is een heel goed middel om evt. problemen te verhelpen.
pi_40790576
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:51 schreef 19patje72 het volgende:
is die petertje in dat verhaal mss jan peter balkenellende???

probleem is vaak dat dit soort problemen veel oorzaken kunnen hebben. ook dns servers maar niet perse alleen. tis moeilijk te doorgronden en voor de enduser vaak een irritant probleem.
Kan ook aan doorgifte van modem liggen (firmware) en als je het dan handmatig instelt, dan is het probleem ook opgelost.

Verder kan het ook aan je windows liggen. Mja, dat zullen we nooit weten. Want users die alleen zeiken, maar geen oplossing willen....
Iemand Fien soms gezien?
pi_40790624
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef mhr-zip het volgende:

[..]

Kan ook aan doorgifte van modem liggen (firmware) en als je het dan handmatig instelt, dan is het probleem ook opgelost.

Verder kan het ook aan je windows liggen. Mja, dat zullen we nooit weten. Want users die alleen zeiken, maar geen oplossing willen....
Ik gaf al aan dat de oplossing werd gevonden in enkel dat dns adres in te geven... De rest "lijkt" me dan irrelecant, vooral als het ook het antwoord was voor andere klanten die problemen hadden.
pi_40790672
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef The_Man het volgende:

[..]

Helpen? Driehonderd keer vragen wat de symptonen zijn terwijl dat al in zijn eerste post stond noem jij helpen?
soulmate! *cries out of happyness**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')