nee hoor. hij gebruikt de afkorting en ik de volledige naam, that's all.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:25 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex op komst?
Potloden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
wat wil ik kopen als ik twijfel tussen de merken leitz en bostitch?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:35 schreef slaveloos het volgende:
nietmachine
ooit een bijbaantje gehad in een kantoorboekhandel, weet ik alles van vulpennenquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nietjes had ik ook goed gerekend
slaveloos +1
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Berkery het volgende:
Lars Ullrich
James Hetfield
Jason Newsted
Kirk Hammett
Dave Mustaine
Cliff Burton
Robert Trujillo
Misschien moet je zoiets aan Jayhawk vragen, die kan alles razendsnel voor je opzoeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand hier veel van het colloqium doctum? En dan in het speciaal voor Geneeskunde?
ik weet niet eens wat het is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand hier veel van het colloqium doctum? En dan in het speciaal voor Geneeskunde?
is die nog wel eens teruggeweest na dat akkefietje, of heeft ie zich niet meer laten zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien moet je zoiets aan Jayhawk vragen, die kan alles razendsnel voor je opzoeken...
Nooit meer iets van vernomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:47 schreef slaveloos het volgende:
[..]
is die nog wel eens teruggeweest na dat akkefietje, of heeft ie zich niet meer laten zien
quote:-Do you have anything to declare, sir?
- Yeah. Don't go to England.
Mis je hem nog een beetje, Anton?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nooit meer iets van vernomen.
Ik nam het idd nog voor hem op ook!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Mis je hem nog een beetje, Anton?
Mr Bean: Ultimate Disaster Movie heet datquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Mr Bean in America?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |