Be my guest. Ik weet niet of ik lang online benquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:25 schreef Jajong het volgende:
Nou, iemand anders stel maar een vraag dan.
Hoi Soempiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:28 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi Soempie![]()
Kon het niet laten toch even, vanuit een ander systeem, in te loggen
Proest.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]okee
voel je je nu een beetje betrapt?![]()
Soempie, volgens mij hadden we afgesproken die foto's prive te houden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, Soempie en macondo.. Hebben jullie lopen krikken ofzo? Jullie doen steeds zo klef
Geen antwoord van mij.... ga es ff teletekst checkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:29 schreef Jajong het volgende:
Even een simpele dan, wie heeft vandaag afgezegd voor het Nederlands Elftal en waarom, en door wie is hij vervangen?
Sneijder omdat hij 1 dezer dagen papa wordt. Wordt vervangen door kamper janssen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:29 schreef Jajong het volgende:
Even een simpele dan, wie heeft vandaag afgezegd voor het Nederlands Elftal en waarom, en door wie is hij vervangen?
En niet van Bommel..quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Sneijder omdat hij 1 dezer dagen papa wordt. Wordt vervangen door kamper janssen.
Homdeck +1quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Sneijder omdat hij 1 dezer dagen papa wordt. Wordt vervangen door kamper janssen.
Dat vind ik nog knapper dan 5 goed, geef mij maar een puntquote:
Ivoorkust is nummer 5. Verder nog Burkina Faso en Guineaquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ivoorkust is de enige die ik zeker weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |