Waar hij van is? Wat hij is! Hij is rechtvaardig!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:23 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Eej waar is hij ook alweer van...
Groot-Waterland.quote:Is dat die knakker uit duckstad?
Alfred is een politiek correcte hippie met z'n zwarte vriendin en z'n waterkroospraktijken voor de Derde Wereld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:24 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Of alfred jodocus kwak?
Alfred heeft een vader en die is een mol.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:28 schreef SiemeN het volgende:
De kraaienpartij is okay.
Zijn snorretje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:29 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik vind hem een vlegel. Waaruit maak je op dat hij rechtvaardig is.
Hij past niet in het gesundes Dolfsempfinden; afvoeren die hap!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Alfred heeft een vader en die is een mol.![]()
![]()
Alfred is raar.
Vind jij Alfred ook niet raar?
Alfred weet niet helemaal goed waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
![]()
Alfred is raar.
Wie is zijn moeder? Trouwens Alfred date toch met een soort Venus Williams?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
![]()
Alfred is raar.
Je weet niet waar je over praat postbodentje. Nog een verkeer woord over Alfred en ik roep Danny terug van zijn vakantie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Alfred weet niet helemaal goed waar hij mee bezig is.
Buiten dat is hij een ontzettend domme en op zijn achterhoofd gevallen kuteend, aangezien hij inderdaad gelooft dat een mol hem heeft kunnen opwekken!![]()
![]()
Hiernaast is die negerin van hem een gore sloerie, en hoopte ik vroeger altijd al dat Alfred nóóit meer uit die put kwam!
DOLF!
Winnie toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wie is zijn moeder? Trouwens Alfred date toch met een soort Venus Williams?
Wat een golddigger.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:44 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga terug naar Thuisland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |