Ben ik met je eens. Ik doelde inderdaad ook op loondienst. Maar sinds wanneer kent een eigen baas echt een totale scheiding tussen werken en vrije tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens.... in loondienst misschien wel, maar als eigen baas vind ik het toch een andere ervaring
Ja klopt, al moet ik zeggen dat 2 weekjes buitenland mij mijn zaak wel doet verdringen naar de achtergrond....quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:17 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ik doelde inderdaad ook op loondienst. Maar sinds wanneer kent een eigen baas echt een totale scheiding tussen werken en vrije tijd? Die grens is meestal toch zeer vervaagd?
Hoerquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:05 schreef Ericjuh het volgende:
shit zooi.. weet niet hoeveel korte broeken ik op vakantie moet meenemen!! zou daar wel dikke 35/40 graden zijn!! Keb in ieder geval genoeg zonnebrand cream dus verbranden op het strand doe ik ook niet.
morgen vlieg ik om 1 uur... (3 uur van te voren aanwezig zijn).. shit zooi moet ik d'r ook nog fucking vroeg uit!! bah!! wat vlieg ik toch op een klotte tijdstip!
[edit]
owhh succes met werken nog btw!
Ik wil er niet geheel inzittenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:09 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Ik denk dat het feit dat het lijkt alsof je direct weer aan vakantie toe bent vooral komt door het feit dat je biologische klok ontregeld is. Het duurt een paar dagen en dan zit je er weer geheel in.
Ik heb nog een paar uur voordat ik aan het werk gaquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:17 schreef jpg97 het volgende:
Verdomme, na lekker vakantie gehad te hebben ( 2,5 week)
ging vanochtend die tyfus tering wekker weer af
En nog geen 10 seconden op het werk of iedereen begint weer aan je hoofd te zeuren
Ik ben nu alweer aan vakantie toe!
Hey hoi! iemand uit Polen hier op Fok!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |