abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39311465
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

waarmee jij mijn standpunt deelt....
[..]

waarom is de keus voor het 1 onmiddellijk uitsluiting van iets anders? Ik vind dat eerlijk gezegd kortzichtig. Maar dat Van Basten deels op zijn naam gekozen is, dat lijkt me duidelijk...
Deels? Waar is hij dan nog meer op gekozen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39311499
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:13 schreef peaceman het volgende:

Waarom kreeg Hiddink wel dat krediet en Van Gaal niet?
Over kromme vergelijkingen gesproken.... Van Gaal kwalificeerde zich niet eens voor het toernooi, dat is gezien de spelers die hij tot zijn beschikking had gewoon ver onder de maat. Dan moet je gewoon vertrekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:16:47 #28
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39311599
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Over kromme vergelijkingen gesproken.... Van Gaal kwalificeerde zich niet eens voor het toernooi, dat is gezien de spelers die hij tot zijn beschikking had gewoon ver onder de maat. Dan moet je gewoon vertrekken.
Tja je kunt je afvragen of dat aan Van Gaal lag... Maar niettemin was er toen ook sprake van een ervaren coach die volgens jouw redenering meer krediet verdiende. Alleen had hij de publieke opinie tegen...
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:17:07 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39311603
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deels? Waar is hij dan nog meer op gekozen?
Cruijff!
pi_39311742
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja je kunt je afvragen of dat aan Van Gaal lag... Maar niettemin was er toen ook sprake van een ervaren coach die volgens jouw redenering meer krediet verdiende. Alleen had hij de publieke opinie tegen...
Als je je met het destijds beschikbare spelersmateriaal niet plaatst voor een toernooi verdien je geen krediet meer...
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:25:14 #31
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39311762
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je je met het destijds beschikbare spelersmateriaal niet plaatst voor een toernooi verdien je geen krediet meer...
Vertel mij eens waarom Van Gaal minder krediet zou moeten hebben dan Hiddink? Die in 1996 ook nog lang niet de coach was die hij nu is.
pi_39311773
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

Cruijff!
Dus hij is gekozen op voorspraak van Cruijff en zijn naam als speler en niet op zijn capaciteiten, en zo iemand zit jij te verdedigen...
pi_39311804
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vertel mij eens waarom Van Gaal minder krediet zou moeten hebben dan Hiddink? Die in 1996 ook nog lang niet de coach was die hij nu is.
Oi, lezen! Omdat hij zich niet eens wist te plaatsen met een kwalitatief sterke selectie. Als Hiddink dat niet gelukt was had hij ook op moeten zouten, dan ben je blijkbaar niet in staat om er een goed team van te maken.
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:28:34 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39311816
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus hij is gekozen op voorspraak van Cruijff en zijn naam als speler en niet op zijn capaciteiten, en zo iemand zit jij te verdedigen...
Niet op zijn capaciteiten als trainer op het hoogste niveau (wat overigens de vraag oproept wat het hoogste niveau is)....

Je ziet maar hoe je het wilt zien, maar ik kijk er in elk geval niet zwart-wit naar!
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:31:36 #35
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39311865
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oi, lezen!
Ik lees wel, maar ik vind het geen sterk argument.
quote:
Omdat hij zich niet eens wist te plaatsen met een kwalitatief sterke selectie. Als Hiddink dat niet gelukt was had hij ook op moeten zouten, dan ben je blijkbaar niet in staat om er een goed team van te maken.
Ik vind dat een kortzichtige gedachte. Feit is gewoon dat Hiddink goed bij de pers ligt en Van Gaal niet. Dat heeft Van Gaal natuurlijk deels aan zichzelf te wijten, maar dat doet niet ter zake.
Als Van Gaal net als een Hiddink of Van Basten geadoreerd werd door de pers had ie gewoon mogen blijven zitten.
pi_39311962
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:31 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik lees wel, maar ik vind het geen sterk argument.
[..]
Nee, en een onervaren bondscoach aanstellen op voorspraak van Cruijf en zijn naam als speler ipv kwaliteit wel?
quote:
Ik vind dat een kortzichtige gedachte. Feit is gewoon dat Hiddink goed bij de pers ligt en Van Gaal niet. Dat heeft Van Gaal natuurlijk deels aan zichzelf te wijten, maar dat doet niet ter zake.
Als Van Gaal net als een Hiddink of Van Basten geadoreerd werd door de pers had ie gewoon mogen blijven zitten.
Ik meen mij te herinneren dat de spelers ook niet zo heel blij waren met van Gaal. Bovendien wordt van Basten niet geadoreerd in de pers, er is zat kritiek op hem. Misschien moet je zelf even verder kijken dan je neus lang is .
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:40:47 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39312045
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, en een onervaren bondscoach aanstellen op voorspraak van Cruijf en zijn naam als speler ipv kwaliteit wel?
[..]
Misschien niet, maar alternatieven waren er blijkbaar niet.
quote:
Ik meen mij te herinneren dat de spelers ook niet zo heel blij waren met van Gaal.
Als dat de standaard is, moet Marco zeker blijven zitten, want 95% van de spelers zijn lyrisch!
quote:
Bovendien wordt van Basten niet geadoreerd in de pers, er is zat kritiek op hem.
NU is er zat kritiek ja, maar voor het WK? Nauwelijks.
quote:
Misschien moet je zelf even verder kijken dan je neus lang is .
pi_39313034
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Misschien niet, maar alternatieven waren er blijkbaar niet.
[..]
Als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is er nooit een alternatief. Het stikt in de wereld van trainers die betere papieren hebben voor de job dan Marco. Ik heb er in het vorige topic al een paar genoemd, blijkbaar ben je erg kort van memorie.
quote:
Als dat de standaard is, moet Marco zeker blijven zitten, want 95% van de spelers zijn lyrisch!
[..]
Ja hoor ...
quote:
NU is er zat kritiek ja, maar voor het WK? Nauwelijks.
[..]
Het is maar om aan te geven dat de pers van Basten niet adoreert zoals jij beweert...
quote:
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:33:53 #39
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39313223
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je niet verder wil kijken dan je neus lang is, is er nooit een alternatief. Het stikt in de wereld van trainers die betere papieren hebben voor de job dan Marco. Ik heb er in het vorige topic al een paar genoemd, blijkbaar ben je erg kort van memorie.
[..]
Je gaat wel erg op de persoon spelen als iemand het niet met je eens is he?! Beetje triest...

Ik weet ook wel wie je genoemd hebt en ik heb daar ook op gereageerd. Zoals jij met je olifantengeheugen ongetwijfeld herinnert. Beetje zielig om dan zo te reageren!
quote:
Ja hoor ...
[..]
Hoeveel niet dan?
quote:
Het is maar om aan te geven dat de pers van Basten niet adoreert zoals jij beweert...
[..]
Vooraf deden ze dat wel....
achteraf, als het mis gaat, is het immers makkelijk roepen.
pi_39313683
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Je gaat wel erg op de persoon spelen als iemand het niet met je eens is he?! Beetje triest...

Ik weet ook wel wie je genoemd hebt en ik heb daar ook op gereageerd. Zoals jij met je olifantengeheugen ongetwijfeld herinnert. Beetje zielig om dan zo te reageren!
[..]
Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen. Beweren dat Marco van Basten de enige op deze aardkloot is die destijds in staat was om de rol van bondscoach op zich te nemen is niet minder dan debiel. Vergeef me mijn krachttermen, maar het is niet anders...
quote:
Hoeveel niet dan?
Hoeveel wel dan? Ik hoor niemand roepen dat ze zo blij met van Basten zijn. Ik krijg eerder de indruk dat er een heleboel opgekropte frustratie zit bij een groot gedeelte van de spelersgroep en dat de enige die echt blij zijn met marco de mensen zijn die bij een andere bondscoach waarschijnlijk 10e keus zouden zijn.
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:56:45 #41
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39313873
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen. Beweren dat Marco van Basten de enige op deze aardkloot is die destijds in staat was om de rol van bondscoach op zich te nemen is niet minder dan debiel. Vergeef me mijn krachttermen, maar het is niet anders...
[..]
WAAR zeg ik dat?
Iets lezen wat er niet staat is pas gek (en nee ik doe niet mee aan je krachttermen!)!
quote:
Hoeveel wel dan? Ik hoor niemand roepen dat ze zo blij met van Basten zijn. Ik krijg eerder de indruk dat er een heleboel opgekropte frustratie zit bij een groot gedeelte van de spelersgroep en dat de enige die echt blij zijn met marco de mensen zijn die bij een andere bondscoach waarschijnlijk 10e keus zouden zijn.
Voor en tijdens het toernooi hebben de spelers alleen maar hun waardering uitgesproken. Misschien dat nu wel andere geluiden komen (Nistelrooij?), maar dat merken we nog. Echter tot dit moment is er geen reden om iets anders aan te nemen.
pi_39314105
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

WAAR zeg ik dat?
Iets lezen wat er niet staat is pas gek (en nee ik doe niet mee aan je krachttermen!)!
Volgens jouw waren er geen alternatieven. Passen we de regels van de logica toe dan staat dat gelijk aan: Marco van Basten was destijds de enige op de hele aardkloot die bondscoach kon worden.

Simpel toch?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:07:05 #43
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39314171
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Volgens jouw waren er geen alternatieven. Passen we de regels van de logica toe dan staat dat gelijk aan: Marco van Basten was destijds de enige op de hele aardkloot die bondscoach kon worden.

Simpel toch?
En jij verwijt mij slecht lezen?
pi_39314328
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

En jij verwijt mij slecht lezen?
Dan leg jij mij het toch even uit?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:13:07 #45
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39314356
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan leg jij mij het toch even uit?
Nee, want je houdt niet van herhalingen zei je..
pi_39314397
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee, want je houdt niet van herhalingen zei je..
WAAR zeg ik dat?!?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:15:39 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39314428
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, ik word er alleen een beetje moe van als je een herhaling van zetten gaat doen.
pi_39314451
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:15 schreef peaceman het volgende:

[..]
Je kan dus echt niet lezen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:17:10 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_39314481
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan dus echt niet lezen.
een herhaling van zetten is niet hetzelfde als herhalen?
pi_39314602
En nou is het wel mooi geweest met kinderachtig doen. Misschien wil je nog normaal reageren op het feit dat je eerst beweert dat er blijkbaar destijds geen alternatieven voor Marco waren maar dat ik daar niet de conclusie uit mag trekken dat je beweert dat Marco destijds de enige was op deze planeet die geschikt was om bondscoach te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')