plan dat etentje es in, doos!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:39 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Volgende week lekker 3 dagen naar engeland voor mijn werk
whehe dan zou ik met mau naar anvers gaan. maar misschien kunnen we er dat omheen plannenquote:
oeh! Zullen we even bellen als ik terug ben from england?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe dan zou ik met mau naar anvers gaan. maar misschien kunnen we er dat omheen plannen.
doordeweeks niet es? kan ik voor je keauken.
ow yeah baby!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
oeh! Zullen we even bellen als ik terug ben from england?
Ik ga pas in februariquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
R. Hallo.
Hoe was het in B'zilië?
Óf moet je nog?.
Whoops.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ga pas in februari
Maar ik heb wel 2 weekjes in Nederland op het strand gelegen
Nee, ik heb uiteraard twee weken in de stromende regen in mijn eentje op het strand gezetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whoops..
Ah. De twee weken dat het 30 graden was neem ik aan?
H4rdc0re t0 da b0ne.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
Nee, ik heb uiteraard twee weken in de stromende regen in mijn eentje op het strand gezeten
"I feel lonely lo-lo-lo-lo-loneley...."quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb uiteraard twee weken in de stromende regen in mijn eentje op het strand gezeten
ut maog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrij verwarrend doch geruststellend over-één-kam scherend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |