In de Haarlemmermeer is het ook betreurenswaardig!quote:
ik leef met je mee...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
ik moet naar huis en het regent weer
Veel succes.. ga ook maar weer even in het autootje stappen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
ik moet naar huis en het regent weer
bans worden niet op het forum besproken toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:55 schreef GI het volgende:
Ah, gevonden. Jij bent diegene die bewust een ban aan het opzoeken was. Dat soort mensen doe ik graag een plezier en geef ik een banIk heb nooit een termijn met je afgesproken volgens mij?
Nice! Ik zou hem niet aan doen naar LLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:25 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh!! net een nieuwe jas gekocht
[afbeelding]
Ik mis hem ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:40 schreef Kreator het volgende:
Rip.
Ff zonder gezeik enzo. Waar de neuk is Smike en waarom weet je dat niet.
Dan is hij er gelukkig ook nog niet, levering eind augquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nice! Ik zou hem niet aan doen naar LL
Koop je ook wel is wat in normale winkels ? of ben je webshop addict?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dan is hij er gelukkig ook nog niet, levering eind aug
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef Armageddon het volgende:
GOEIESMORGENS!
Prutsert. Hoe kun je nou het nummer van die godenzoon kwijtraken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
Nou, ik had een telefoon en daar kwam een virus in en toen was ik al mijn nummers kwijt. Zo ook die van smike.![]()
Grootste trauma van mijn levenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prutsert. Hoe kun je nou het nummer van die godenzoon kwijtraken.
ik haat winkelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Koop je ook wel is wat in normale winkels ? of ben je webshop addict?
Hou op. Schei uit.quote:
Whehehhee topwijf ben je ookquote:
Ik heb het 1 keer gehad, direct daarna naar de winkel gegaan en vragen hoe ik dat kon voorkomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Hou op. Schei uit.
Ik heb het vorig jaar gehad dat het beeldscherm van m'n telefoon kapot ging (er viel een fiets op) en alle nummers in m'n telefoongeheugen stonden..
Dat kan ik me voorstellen , die winkel manie kost alleen maar tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
is mijn vriend ook wel blij mee
Die Simcard kon ik gewoon overzetten, maar alle nummers stonden dus in m'n telefoongeheugen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gehad, direct daarna naar de winkel gegaan en vragen hoe ik dat kon voorkomen
Ze hadden een simcard backup apparaat
Dus alle nummers op je sim zetten , sim in backup apparaat, en backuppen maar.
Wel regelmatig doen uiteraard anders ben je de nieuwste nummers kwijt
ideaal.
Nog maar een werkweek Arma. Dan is het alweer weekend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Is het al weekend?
Weekend is voor mietjes, Vakantie rocked.!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Is het al weekend?
Hier, en op MSN ook bereikbaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:04 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Waar is die Knut als je 'm nodig hebt..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Nog maar een werkweek Arma. Dan is het alweer weekend.
Ik wacht gewoon totdat iedereen terug is van vakantie. Dan ga ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Weekend is voor mietjes, Vakantie rocked.!
Dat heb ik verleden jaar gedaan , heel december vrij genomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon totdat iedereen terug is van vakantie. Dan ga ik.
Tenten zijn niet mijn ding.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:24 schreef Joene het volgende:
Het moet je ding zijn he.
Tja, het festival lijkt me tegek, vind alleen dat tenten gedoe te veel van het goede.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
lachen man
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Als er een 5 sterrenhotel staat op dat lowlands kom ik nog wel een keer kijken.
Ik krijg roze kaplaarzen met vlinders te leen hoor ik netquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
lachen man
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg roze kaplaarzen met vlinders te leen hoor ik net
Gaaafquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg roze kaplaarzen met vlinders te leen hoor ik net
Wat jullie zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |