abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40783548
Sommige bedrijven hebben een tof doorlopend element in hun reclames.
Sommige bedrijven hebben een stom herhalend element

Jochem de Bruin bijvoorbeeld. Van de Rabobank. Verspilde moeite toch, of vind iemand dat wel grappig?
pi_40783663
Herhaling is de kracht van reclame
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:24:15 #3
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_40783706
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2006 @ 00:24:43 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_40783719
iedereen kent Jochem de Bruin en daarmee Rabobank

herhaling is idd de kracht van reclame
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_40783731
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
eensch
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_40783733
"head on, apply directly to the forehead"
"head on, apply directly to the forehead"
"head on, apply directly to the forehead"

NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_40783890
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Moon_of_74 het volgende:
Herhaling is de kracht van reclame
alleen een leuk iets heeft kracht.
bijv. die reclame waarin een medewerker beloont wordt voor een succesvol product van een eerdere reclamecampagna. 'o wat een mooi bakje!'
Die vind ik wel grappige doorlopende reclame
pi_40783963
AH die vind ik allemaal geweldig behalve die ene van dat blijven plakken. Die vind ik dan weer echt verschrikkelijk irritant
Inspiratieloos!
pi_40784035
Ah ja natuurlijk, die AH gozer. Die is dus gewoon goed, net als dat manneke erbij, Rachim ofzo.
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2006 @ 00:38:07 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_40784138
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:

[..]

alleen een leuk iets heeft kracht.
bull, ze zeggen niet voor niets dat slechte publiciteit ook publiciteit is. het gaat er niet om dat ze je produkt positief onthouden, maar dát ze het onthouden. wie kent nu niet retteketet naar beter bed, hoe irritant en kut die ook is?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:44:05 #11
57050 Radiohost
Typische radionerd
pi_40784303
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:

[..]

alleen een leuk iets heeft kracht.
Dus jij hebt nog nooit van Vanish gehoord?
Of Calgon, Dreft, Omo, Alldays etc etc...
"Meneer had mayonaise besteld?"
pi_40784458
ja goed, je onthoudt het.
ik bedoel meer, een reclame moet toch positief blijven hangen.
die kutreclames blijven ook hangen, maar niet voor de lol.
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2006 @ 00:50:58 #13
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_40784500
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:49 schreef Pranfeuri het volgende:
ja goed, je onthoudt het.
ik bedoel meer, een reclame moet toch positief blijven hangen.
die kutreclames blijven ook hangen, maar niet voor de lol.
omdat jij dat wilt het gaat niet om 'de lol' het gaat om het geld easy as that
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_40784567
M'n vriendin hoorde laatst een reclame met internet plus bellen van HetNet. M'n vriendin vond het maar een domme slechte reclame.

Vroeg haar wat de vorige reclames waren en wist ze niet. Half uur later nog naar deze reclame gevraagd en wist ze nog perfect te herinneren (mede door het grote irritatie niveau).
ik zei zo: 'Zie je wel dat het een goede reclame is, je weet het nog'
zij: verhip
pi_40784602
Die twee engelsen in die rabo-reclame zijn gaaf. Ik vind die small Bill reclames van tele2 gruwelijk.
pi_40784624
nog een paar foute voorbeelden van herhaling/rode draden in reclames:

UPC
Interpolis
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_40784798
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
Ik haat je omdat je me eraan herinnert dat die gozer ooit leefde...
Bah... echt van mij mag iedereen ademenen en leven enzo... maar in zijn geval ben ik blij dat de lucht nu beter benut word... Wat waren dat kut-reclames... En het ergste is... Nieuw?

10 jaar na dato
Dat is geem reclame meer, dat is indoctrinatie
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2006 @ 01:13:05 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40785023
De allerergste, tot in den treure herhaalde reclame, vind ik die van de SNS-bank. Wijf met een giga aangedikt Limbo-accent vertelt hoe goed de SNS-bank is. Dat accent is voor mij reden genoeg er nooit een rekening te openen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_40785054
'I'm getting visions of that Jochem de Bruin'

  maandag 14 augustus 2006 @ 01:17:17 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40785116
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef Rnnz het volgende:
'I'm getting visions of that Jochem de Bruin'

Zo niet grappig of je bent een SBS6-pauper.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40785131
"Jij ook altijd met je kip, patat en appelmoes! Kleuter! Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie" Dat vind ik de enige leuke van de Knorr reclames
Inspiratieloos!
pi_40785170
Jochem de Bruin vind ik wel grappig. Die twee Amerikanen elke keer.

Vaak wel heel erg vergezocht natuurlijk, en de hele boodschap slaat nergens op, maar het blijft wel hangen.

Overigens, dat UPC-wijf moet echt dood. Dat je je überhaupt leent voor zo'n reclame.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40785174
Ik heb mn telfort abonnement opgezegd omdat ik niet geassocieerd wil worden met die kut-reclames . Ik ben begonnen met o2.
  maandag 14 augustus 2006 @ 01:21:12 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40785197
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Jochem de Bruin vind ik wel grappig. Die twee Amerikanen elke keer.

Vaak wel heel erg vergezocht natuurlijk, en de hele boodschap slaat nergens op, maar het blijft wel hangen.

Overigens, dat UPC-wijf moet echt dood. Dat je je überhaupt leent voor zo'n reclame.
Welke reclame gaat het over? Kan me geen reclame van UPC herinneren.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40785227
Ik erger me nog meer aan de radioreclames. Er is er werkelijk niet één meer waar niet de zin: Kijk voor meer info op ....punt NL" in voorkomt.
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')