eenschquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
alleen een leuk iets heeft kracht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef Moon_of_74 het volgende:
Herhaling is de kracht van reclame
bull, ze zeggen niet voor niets dat slechte publiciteit ook publiciteit is. het gaat er niet om dat ze je produkt positief onthouden, maar dát ze het onthouden. wie kent nu niet retteketet naar beter bed, hoe irritant en kut die ook is?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
alleen een leuk iets heeft kracht.
Dus jij hebt nog nooit van Vanish gehoord?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:30 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
alleen een leuk iets heeft kracht.
omdat jij dat wiltquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:49 schreef Pranfeuri het volgende:
ja goed, je onthoudt het.
ik bedoel meer, een reclame moet toch positief blijven hangen.
die kutreclames blijven ook hangen, maar niet voor de lol.
Ik haat je omdat je me eraan herinnert dat die gozer ooit leefde...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Mr-Fluffy het volgende:
ik vind jochem de bruin nog wel oke..
dat wijf van de postbank vind ik niet zo sterk meer..
vroeger had je dingen die nog veel erger waren..frank govers enzo
Zo niet grappig of je bent een SBS6-pauper.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef Rnnz het volgende:
'I'm getting visions of that Jochem de Bruin'
Welke reclame gaat het over? Kan me geen reclame van UPC herinneren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:20 schreef heiden6 het volgende:
Jochem de Bruin vind ik wel grappig. Die twee Amerikanen elke keer.
Vaak wel heel erg vergezocht natuurlijk, en de hele boodschap slaat nergens op, maar het blijft wel hangen.
Overigens, dat UPC-wijf moet echt dood. Dat je je überhaupt leent voor zo'n reclame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |