quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef oor het volgende:
wat zou de keuzefilm zijn?
Ik vond dat meer een goedkoop antwoord eigenlijk. Geen echte uitweg hebben. Een grotere dooddoener is er niet. Tuurlijk heeft Joris geen antwoord, maar dat was zijn vraagstelling ook niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef evert het volgende:
een boeiende tv avond. interessante gesprekken en integenstelling tot de meesten hier vind ik het absoluut niet zo dat de winter 'steeds in zijn eigen voet schiet'. zijn opmerkingen over vrouwen in islamitische staten bijvoorbeeld. of de wijze waarop hij luijendijk in een hoek zette: weet jij dan een oplossing die wel werkt?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Voetbalfragmenten krijg je vast wel bij Henkjan Smits Tong.
Dat vind ik dus raar, waarom móet dat? Kan me ook wel uitzendingen herinneren waarin sommige fragmenten niet getoond werden omdat het gesprek te goed liep.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
Dat is de meest gehoorde kritiek op Zomergasten, terecht overigens, maar onvermijdelijk denk ik om het voor zo veel mogelijk mensen interessant te houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:41 schreef Soul79 het volgende:
Leuke avond, al was het jammer dat het toch wat oppervlakkig bleef. Waren ze net ergens over begonnen, moesten ze alweer door naar het volgende fragment.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Oké, ik geef toe dat ik niet alles gezien heb, omdat ik tussendoor 40 minuten onderweg naar huis ben geweest, maar mijn indruk was toch dat het een beetje eenzijdig was, deze avond. Ik heb eigenlijk liever iets heel gevarieerds. Dan maar van de hak op de tak... Maar ja, mijn mening natuurlijk.
dit is een Zomergasten 2006 deel 4, poepen in het zand met Stiefbeenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef purposemaker het volgende:
net thuis, heb alleen de aftiteling gezien. wil graag lezen in de eerdere topics hoe de fok!kers de tv-avond hebben ervaren. kan alleen de eerdere topics niet vinden. wie kan ze linken?
TIA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |