Dat jij haar voornamelijk daarvan kent, zegt meer over jou dan over haar, vieze rukkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent vooral beroemd door je naaktscenes
door de film in zijn geheel te gaan zien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Interessante keuze wel weer, dit fragment.
Hoe kunnen we dit intellectueel weer goed praten?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:11 schreef NoSigar het volgende:
Ze heeft het misschien iets té goed voorbereid.
Nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Interessante keuze wel weer, dit fragment.
Hoe kunnen we dit intellectueel weer goed praten?![]()
precies.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk gekregen die Halina te leren kennen.
Precies wat Joris ook zegt.
Oppervlakkig typetje.
Ik vind Joris gewoon erg fijn omdat ie zichzelf goed op de achtergrond plaatst, maar toch wel degelijk onderdeel is van het gesprek. Van Dis kon dat ook wel redelijk, maar ik had altijd het gevoel dat ie totaal geen binding had met de wereld waarin we nu leven en dus vaak geen idee had waar een gast het eigenlijk over had. Wat dat betreft zit Joris er veel meer middenin.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Joris wordt trouwens met de week beter, vind ik.
"En elke scène is gemonteerd op de desolate muziek van bands als Low, Sigur Rós, Magnetic Fields en de Red House Painters"quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:33 schreef corc het volgende:
Weet iemand misschien wat de muziek was uit die trippy schizofrene film net? Het was een beetje Sonic Youth achtig...
Wil ik ook graag weten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:33 schreef corc het volgende:
Weet iemand misschien wat de muziek was uit die trippy schizofrene film net? Het was een beetje Sonic Youth achtig...
Wat had je in dit kader onder diepgang verstaan dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk gekregen die Halina te leren kennen.
Precies wat Joris ook zegt.
Oppervlakkig typetje.
Hijzelf als gast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:38 schreef Soul79 het volgende:
Wat had je in dit kader onder diepgang verstaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |