Misschien was het ok de combinatiye chelsea en talpa waardoor ikm er geen zin in had. Maar resulateten uit het verleden zijn gelukig geen garantie voor de toekomst, dus ik gef Talpa nog een kans hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Afgaan op de naam van een zender ipv de programma's is een beetje triest, zeker nu ze programma's aan hebben gepast naar de wensen van de kijker.
Maar goed, het hoort bij de hype niet waar.
Kopieren plakkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef MaxPower het volgende:
Is het tegenwoordig traditie om hools met kleine letters te schrijven?
droom lekker Clauwtjequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
HOOLS, welterusten.
Vind je het geen inschuivende libero danquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
Zag ik nou Thomas Buffel net met nr 4 lopen
Ja dat is zijn nummerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef Bjoro het volgende:
Zag ik nou Thomas Buffel net met nr 4 lopen
Trusten clauquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
HOOLS, welterusten.
DD hoest met de buik van het vrouwtje ?quote:
Zal ik het vragenquote:
huh...heb ik nog meer gemistquote:
Nee, het was een keer in het PSV-topic... toen typte iemand DD en vroeg iemand wie DD was en sindsdien vraag ik me ook steeds af wie DD toch wel niet mag zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |