TV kijken valt niet echt onder algemene ontwikkelingquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee meer iemand die meer algemene ontwikkeling heeft dan jij
En dan toch nog meer ontwikkeling hebben dan de TSquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:16 schreef Teije het volgende:
[..]
TV kijken valt niet echt onder algemene ontwikkeling![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan toch nog meer ontwikkeling hebben dan de TS
TS bedoelde waarschijnlijk 'Geil Van Beelen'quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Giel Beelen, zonder 'van'.
Een dj/vj dus...quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:51 schreef Vogue het volgende:
Ik irriteer me ook aan hem. Altijd van die rare dingen moet die gast. Ik weet nog wel dat ie moederkoek ging eten in zijn uitzending. Ik heb uit ellende maar gezapt. En die Gielmobiel van hemAls ie een minder bekend iemand aan de lijn heeft dan doet hij zo achterlijk tegen diegene. Zo van, "hoe durf jij die telefoon in je bezit te hebben".
Nee, ik vind het maar een zielig, over het paard getild mannetje dat zijn minderwaardigheidscomplex compenseert met een grote bek.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:05 schreef screenshot het volgende:
Giel Beelen is leuk, dus zeik niet zo.![]()
zoals elke dj dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:55 schreef manhattan het volgende:
Vroeger (een jaar of vijf geleden) was 'ie midden in de nacht altijd erg cool. Nu is het inderdaad een media-geile aandachtstrekker gewoorden die weinig nieuws meer te brengen heeft. Jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |