Het zijn mijn tieten, dus ik bepaal hoe en wat!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:51 schreef luciano het volgende:
CHEATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
preutsssssquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef Day het volgende:
Alleen de handtekeningen van échte BB-users tellen mee.
Dus die van DK en Pietje2 tellen niet mee, dat zijn ramptoeristen!
Het gaat hier toch over mijn tieten?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef luciano het volgende:
Houdt van dansen ....... disco of STIJLdansen ?????
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef Day het volgende:
En wat zijn dan echte BB-users?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef Day het volgende:
Beetje flauw, oorspronkelijk was de vraag aan mij gesteld en ik antwoord bij deze met ja, laat je tieten maar zien. Belofte maakt schuld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef Day het volgende:
Die plusminus 40 prettig gestoorde users die hier ver voor, tijdens en ver na een BB-reeks hier posten.quote:
001. 424 BONG4002quote:
Dat was nog toen je twijfelde aan mijn vrouw zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Beetje flauw, oorspronkelijk was de vraag aan mij gesteld en ik antwoord bij deze met ja, laat je tieten maar zien. Belofte maakt schuld.
ben je blind of wat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef luciano het volgende:
ZIJN dat de 100 handtekeningen NOSTALGIST !!!!!!!!!!!! ??????????
Doe 'ns niet zo hyper! Het zijn maar tieten, hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef luciano het volgende:
Laat dan op ze minst 'iets' zien. De menigte wordt onrustig, tijd om je eerste brandje te blussen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef Day het volgende:
Dat was nog toen je twijfelde aan mijn vrouw zijn.![]()
Als jij ze zo wil zien, zijn ze hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef luciano het volgende:
Ik zie nog geen 100 handtekeningenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Laat dan op ze minst 'iets' zien. De menigte wordt onrustig, tijd om je eerste brandje te blussen.![]()
Misschien zou je daar een topique over moeten openen, Danny zou dat zo gewild hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef luciano het volgende:
Ik zie je om 24.00 uur wel op het Stadhuisplein Denise , cafe het PLEIN / SKIHUT , of het BED , of je zegt maar welke tent , ik ken ze bijna allemaal , dan zal ik ff een goeie sensuele borsten foto maken !!!
Ik kom niet in zulke platte tenten, man!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:14 schreef luciano het volgende:
Ik zie je om 24.00 uur wel op het Stadhuisplein Denise , cafe het PLEIN / SKIHUT , of het BED , of je zegt maar welke tent , ik ken ze bijna allemaal , dan zal ik ff een goeie sensuele borsten foto maken !!!
Ok, bij deze vastgelegd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:10 schreef Day het volgende:
Ik zie nog geen 100 handtekeningen
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, bij deze vastgelegd.
Bij 100 handtekeningen ook wel in de vorm van reacties in deze topic POST jij een foto van je tieten hier op het forum zichtbaar voor alle users.
Het maakt niet uit wanneer deze 100 handtekeningen worden behaald, al is het over 2 maanden, tieten komen er.
Bij deze mijn handtekening.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kom niet in zulke platte tenten, man!![]()
En ga je nu weer verder met het werven van handtekeningen? Het schiet niet echt op, zo.
Nee dat bepaal ik niet, je hebt me nooit zeggenschap over je tieten gegeven. Ik denk dat je reageert omdat je wel van een gokje houdt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Bepaal jij dat?
Wanneer heb ik je zeggenschap gegeven over mijn tieten?
Waarom reageer ik?!![]()
Wat ken je me toch goed!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef luciano het volgende:
Ik denk dat ze reageert omdat het een mooie vrouw is met mooie BORSTEN ( in werkelijkheid haat ik het woord tieten .... erg vrouw-onvriendelijk ) , en ze heeft er geen moeite mee om ze te tonen op een mooie nette manier , niet plat dus , zoals ze al aangaf met " platte tenten " . een vrouwtje met " klasse "![]()
AMEN!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef luciano het volgende:
Wie weet ken ik je ook wel , dat ligt eraan WAAR je wel eens gaat stappen , maar das niet om hier op het forum te plaatsen hoor . Daar kom ik tzt misschien nog wel eens achter tussen neus en lippen door gedurende BB6![]()
En ik heb meer dan gemiddelde mensenkennis , gezien mijn beroep .... tussen de regeltjes lezen heet dat ....
JAJAJA ...... ik weet het . ik krijg nu allemaal " reacties " van iedereen hier zoals . slijmbal / hielenlikker / mod_wannabe ( kan ik wel vergeten met mijn anti_danny_history) / casanova / etc etc . maar tis gewoon ROTTERDAMSE BLOEDBROEDERSCHAP !!!!!
Relativeren zei ik !!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef luciano het volgende:
Wie weet ken ik je ook wel , dat ligt eraan WAAR je wel eens gaat stappen , maar das niet om hier op het forum te plaatsen hoor . Daar kom ik tzt misschien nog wel eens achter tussen neus en lippen door gedurende BB6![]()
En ik heb meer dan gemiddelde mensenkennis , gezien mijn beroep .... tussen de regeltjes lezen heet dat ....
JAJAJA ...... ik weet het . ik krijg nu allemaal " reacties " van iedereen hier zoals . slijmbal / hielenlikker / mod_wannabe ( kan ik wel vergeten met mijn anti_danny_history) / casanova / etc etc . maar tis gewoon ROTTERDAMSE BLOEDBROEDERSCHAP !!!!!
Wie ikkequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef luciano het volgende:
DAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY , SMERIGE *&^$(^GVUI GOM ¤½¼ó‘óñ‘µ¼ø .
Ze heeft de topictitel veranderd in 1000 !!!!!!!!! Zie ik NU pas .......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al? Ben nog maar net mod!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:45 schreef luciano het volgende:
Waar kan ik een avatar krijgen : Ik steun mijn mod NIET , grrrrrrrrrrr
WHAHAHA Day!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef luciano het volgende:
Ze heeft de topictitel veranderd in 1000 !!!!!!!!! Zie ik NU pas .......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey levelmaatje, waar bleef je nou, man!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk een goeie mod![]()
het is toch wel voor hier he?![]()
Tieten hoef ik hier niet te zien![]()
maar mailen mag altijd![]()
Ik zat te wachten totdat jij mod zou worden natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Hey levelmaatje, waar bleef je nou, man!![]()
mmmmmm, ranzige plaatjes posten, das niets voor Spankquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef luciano het volgende:
woww , STM heeft zojuist een ban gekregen .......weer een stalker minder DAY , hehehe
It wasn't me!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:58 schreef luciano het volgende:
woww , STM heeft zojuist een ban gekregen .......weer een stalker minder DAY , hehehe
Je mag een gegeven tiet niet in de tepel kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:01 schreef Byte_Me het volgende:
eerst graag een normale foto, misschien wil ik ze helemaal niet zien.
Ik snap er ook niks van!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:19 schreef BB-Pieter het volgende:
How good looking is Day wel niet, dat er zo op der borsten gegeilt wordt.....
(pieter, die toch echt een billenman is..:))
heb je day.zip niet danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:11 schreef BB-Pieter het volgende:
zijn er ooit foto's van Day rondgegaan dan?! (met kleren aan bedoel ik.. voor de duidelijkheid)
ohnee.. die is alleen achter de schermen bekendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef BB-Pieter het volgende:
Zou ik anders vragen of mensen wel wisten hoe ze eruit ziet??!
Wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:54 schreef Timis.ro het volgende:
gaat ze nou van 1000 10.000 maken zodra de 1000 berijkt zijn????
Klinkt mij een beetjse als een:
[afbeelding]
met 900 klonenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen?
Vertel eerst maar hoe je 1000 berijkt![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:01 schreef Tissik het volgende:
Wat een plat en ranzig topic is dit. Presenteren nieuwe mods op dit forum zich altijd op deze smakeloze manier?
'o help, tieten! eng!'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Tissik het volgende:
Kan ik me van Flugel toch niet herinneren... Van geen enkele andere mod trouwens. Dit is wel een beetje sneu.
flugel.zip hebben?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Tissik het volgende:
Kan ik me van Flugel toch niet herinneren... Van geen enkele andere mod trouwens. Dit is wel een beetje sneu.
Joh, doe eens ff niet zo serieus, denk je echt dat Day echt haar borsten gaat laten zien?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef Tissik het volgende:
Tieten zijn eng?
Nee hoor, alle vrouwen hebben borsten. Gelukkig hebben de meeste vrouwen meer in de aanbieding dan alleen maar "tieten". Dat een puber tieten "tof" vindt, kan ik me best voorstellen. Maar als een volwassen vrouw zich daarop laat aanspreken, dan vind ik dat een beetje zielug (en vooral erg goedkoop). Het lijkt me iig niet een erg strategische zet om je als kakelverse mod op deze wijze te profileren. Deze "dame" kan ik nu al niet meer serieus nemen en heeft haar overwicht in mijn ogen bij voorbaat al verloren. En het is nog niet eens begonnen! Zo snel kan het gaan...
Aha, nu komt de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Neej, ik val niet op vrouwelijke onderdelen![]()
Dat is waarschijnlijk omdat je toen nog niet geregistreerd was.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Tissik het volgende:
1 2 3 4 5 6 | [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=142536&aid=1]JA[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=142536&aid=2]NEE[/url] [sup]Tussenstand:[/sup] [img]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=142536&layout=1&sort=prc[/img] [sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup] |
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:38 schreef Tissik het volgende:
Nou kloon is een groot woord, ik heb jaren gelurkt
quote:Deze "dame" kan ik nu al niet meer serieus nemen en heeft haar overwicht in mijn ogen bij voorbaat al verloren. En het is nog niet eens begonnen! Zo snel kan het gaan...
Jep, zo wilde ik dat. Ik had vorig jaar een reden om me te registreren. Er was een incident waar ik mijn mening over wilde ventileren (ik weet niet eens meer wat het was, maar destijds vond ik het blijkbaar ineens belangrijjk genoeg om me speciaal daarvoor te registreren). Lurken is iets wat ik nog steeds voornamelijk doe, dus er is wat dat betreft niet heel veel veranderd.quote:
Ik weet het nog wel. Linedancing met countrymarianne.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef Tissik het volgende:
Jep, zo wilde ik dat. Ik had vorig jaar een reden om me te registreren. Er was een incident waar ik mijn mening over wilde ventileren (ik weet niet eens meer wat het was, maar destijds vond ik het blijkbaar ineens belangrijjk genoeg om me speciaal daarvoor te registreren).
Dan snap ik die verbazing over de tieten van Day weer niet zo goed.quote:Anyway, ik lees al mee vanaf BB1, dus dit forum is voor mij niet zo heel nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |