Leg jij grasmatten voor je beroep?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:58 schreef ROG het volgende:
[..]
Cool, zit er een Mac in de ArenA? Dat wist ik niet eens, terwijl ik er best vaak kom voor werk..
Haha, nope.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leg jij grasmatten voor je beroep?
Toen ik dit las zag ik ineens een ArenA voor me die 'HET!!' aan het roepen isquote:Wij zijn de beste en we spreken het uit
Eerder geen verstand van voetbal.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij zegt dat utrecht kampioen gaat worden? Wat een arrogantie!
Dream on.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou een Ajacied volgens de psyche van een Feyenoorder denken dan zou de belangrijkste doelstelling zijn on Feyenoord in dit jubileumjaar van het kampioenschap af te houden. ("wij zijn losers en gunnen een ander daarom ook niks")
Vanuit de Ajax-psyche is de redenatie dat we gewoon zelf kampioen willen en zullen worden en wat de anderen doen is niet interessant. ("wij zijn de besten")
Haagse Sjonnie zegt: klaar!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef Nega het volgende:
Als je wint mag je tevreden zijn, maar je kan het ook overdrijven zoals in de OP.
mocht je willenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo van die ajaxpraat zijn we weer af een tijdje
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
mocht je willen
die eufacup is van ons!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
wat heeft ajax nou were gewonnen dan?
Ja pff zo ken ik er nog meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef Gallacher het volgende:
Als we die 10 kansen hadde gemaakt dan hadden we de CL gewonnen.
K. Neusquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Whahahahahahahahhahahaha
Whahahahahahahahhahahaha
Whahahahahahahahhahahaha
WhahahahahahahahhahahahaAJAX LOSERS
![]()
Whahahahahahahahhahahaha
Whahahahahahahahhahahaha
Whahahahahahahahhahahaha
Whahahahahahahahhahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke avond, tyfus tweakers nerds.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |