jah, en daarom heb ik er zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog nooit online op een PC gespeeld (vroeger)? Daar typte je toch ook altijd
zou erg jammer zijn als je niet normaal kunt praten tijdens online-gamenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft problemen met naughty language bij online gaming. Daarom kun je bij NDS wifi games alleen met vrienden chatten.. Speech to text geeft Nintendo de mogelijkheid alle naughty woordjes te filteren.
Ik geloof dat ze dit wel gaan doen, mits het gerucht over de mic waar is.
headset + roger wilcoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, en daarom heb ik er zo'n hekel aan
dan heb je toch ook niks aan tekst? Voordat je de zin kan lezen komt de volgende alweerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef kipknots het volgende:
Speech to text kan volgens mij wel erg handig zijn in MMO's. Als er een paar honderd man bij elkaar staan heb je weinig meer aan normaal praten.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:28 schreef kipknots het volgende:
Speech to text kan volgens mij wel erg handig zijn in MMO's. Als er een paar honderd man bij elkaar staan heb je weinig meer aan normaal praten.
Voordeel zou juist zijn dat je geen afkortingen meer hoeft te tikkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Zie (hoor) je jezelf al zitten voor je TV: "Zomg I just died lol. BTW I'm WTB food so PST if you have some!"
Ja want dat maakt die wir-war van tekst beter te lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Voordeel zou juist zijn dat je geen afkortingen meer hoeft te tikken
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:40 schreef Oksel het volgende:
Alles wat Nintendo bedenkt werkt. Rumble, analoge stick, etc. etc.
Die werkte wel.. Alleen is de mens te zwak voor die ultra uber graphics!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef remcheese het volgende:
[..]
mompelt iets over een apparaat met rood-zwarte beelden...
Ik heb er wel eens aan gedacht om er een 2e handsje van op de kop te tikken maar de verhalen over knallende koppijn hielden me tegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Die werkte wel.. Alleen is de mens te zwak voor die ultra uber graphics!
ze staan op marktplaats met 6 games voor 100 euro, valt dus best mee...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:01 schreef Cid het volgende:
Bij mij de prijs die men er voor wil hebben...
Nou ja, 100 euro voor iets waar eigenlijk niets mee kunt...vind ik teveel geld. Maar voor verzamelaars valt het wel mee idd..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:03 schreef remcheese het volgende:
[..]
ze staan op marktplaats met 6 games voor 100 euro, valt dus best mee...
Das ook wel weer zo, T zal voor ff leuk zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou ja, 100 euro voor iets waar eigenlijk niets mee kunt...vind ik teveel geld. Maar voor verzamelaars valt het wel mee idd..
is fake.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[afbeelding]
mooi he Staat deze al op Fok!games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |