Misschien is het voor jou ook wel eens interessant om eens wat te lezen in boeken over de Nederlandse taalquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:34 schreef One_of_the_few het volgende:
Joris is goed bezig.![]()
Heel kalm, maar de goede vragen stellen. Op de vraag waarom hij zoveel feiten in zijn boeken kan schrijven zonder er te zijn of er eens heen te gaan had hij geen antwoord. Heel kalm gesteld, maar scherp.
Leon wordt steeds emotioneler en praat in uitersten. Ik erger me een beetje aan hem.
Wel interissant om te kijken.![]()
Ik denk dat hij figuurlijk op z'n handen zit hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Doet hij dat niet vind je? Hij is kritisch en iemand als Leon mag je het best wel even wat moeilijker maken van tijd tot tijd. Daar vraagt zo'n brulkikker om.
Vorige week dacht ik dat het iets teveel van het goede was, maar God, wat verlang ik er naar terug...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik denk niet dat het nog over penissen gaat vanavond
Ja, dat denk ik ook. Hij heeft volgens mij een compleet scenario voor de vulling van het programma met waarschijnlijk een beperkte marge voor improvisaties. In ieder geval is het wel jammer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja zonde is dat. Hij laat die Leon toch nog te vaak wegglippen. Zal wel door de tijdsdruk zijn.
Is altijd nog wel wat anders dan wat zich hier heeft afgespeeld, niet alleen tijdens de holocaust....quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar De Winters betoogje over 'schuldige straten en schuldige getuigen' komt daarmee wel in een iets ander licht te staan...
En laten we vooral niet de financiële belangen van Amerikaanse bedrijven die meespeelden in Nazi-Duitsland en zelfs de holocaust. Die natie die nog steeds in wording is, waar hij zich zo vrij voelt, is wat dat betreft ook niet vrij van alle blaam... Maar dat terzijde, zoals De Winter ook wel gedacht zal hebben...![]()
Ik zou hem opknopen. Het is gewoon een Brabantse boer die om dat te verhullen extra theatraal is gaan praten. Je zou toch in de slaapkamer dit geouwehoer moeten aanhoren. Aarghh.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat moet het vreselijk zijn om met zo'n zelfingenomen blaaskaak getrouwd te zijn...
Komt doordat ze zwanger isquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef Aoristus het volgende:
en ze heeft nog vrij grote borsten ook, valt me op
WTF, alweer?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:41 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Komt doordat ze zwanger is.
Kan ook zijn omdat ze recentelijk zwanger is geweest. Volgens mij blijven de borsten na de bevalling ook nog een aanzienlijke tijd groter vanwege de borstvoedingperiode. Maar pin mij er niet op vast, aangezien ik hier niet veel verstand van hebquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
WTF, alweer?
Waarom laten ze toch vrouwen in de kamer, ik begrijp het niet hoor, neem dan een paar van die aftandse taarten als Verdonk of Peijs ofzo, die nemen tenminste geen koters meer
Het klopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat ze recentelijk zwanger is geweest. Volgens mij blijven de borsten na de bevalling ook nog een aanzienlijke tijd groter vanwege de borstvoedingperiode. Maar pin mij er niet op vast, aangezien ik hier niet veel verstand van heb.
Die sardonische glimlach maakt het helemaal afquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef tong80 het volgende:
Joris is de nieuwe Pauw. Het stelt bheerlijke vragen met een duivelse inslag
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ach, bij de Winter steekt hij gewoon iets beter af dan bij leuke mensen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ja, zijn glimlach heeft altijd wel iets evils inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die sardonische glimlach maakt het helemaal af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |