eentje met glittersquote:
Ik denk een zwartequote:
.. en de camera's klikten en men wist dat het goed was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Een prinses uit Somalia, de frtagiliteit veranderde, ze werd een somalische in de somalische vlakte, de woestijn van de media, dramaaaaaaaatisch shakespeare momenten, blablabla
En ze is niet komen lopen maar gewoon met het vliegtuig... afstand is relatiefquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Evertjan het volgende:
''Ze is van heel ver gekomen''?? Ze kwam toch uit Duitsland?
de bijbel is makkelijker te interpreterenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we weer dat stamboom gereutel
Joris speelt een rol. In de discussie had hij best verder willen gaan, maar hij wil de gast centraal hebben. Hij hoeft niet te winnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef milagro het volgende:
Nou, ik ben de enige hier, die Leon de Winter ondanks zijn zelfingenomenheid beter te pruimen vindt dat die onderkoelde Joris, ik krijg jeuk op de verkeerde plaatsen van die man
.. die zich makkelijker uit in het Engels.. DUS..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Joris slaat de spijker op zijn kop... Ayaan is een heel erg doortrapt typetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |