vind ik ook, dat voor God spelen irriteert me mateloos. Stomme westerse betweters altijdquote:
Joris, maak m af. Al loopt ie weg, boeien! Afmaken die De Winterquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij denkt heel 'makkelijk' ver sommige punten. Heel erg opwinden over het lot van die mensen en je gevoel met geld afkopen. joris probeert het nu![]()
Ik had al anthiepatie maar dat wordt met de minuut meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Leon voelt zich in het nauw gedreven... nu wordt het leuk... verschrikkelijke vent vind ik het trouwens
Zonde hè ? Het ging eindelijk ergens overquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Kut, dit was een wegloopmoment in de kiem gesmoord...
behoorlijk, hij ziet zich als de messias ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Probeert Leon ons een schuldgevoel aan te praten
Ja, Zwagerman had m afgemaaktquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Kut, dit was een wegloopmoment in de kiem gesmoord...
joris, minder met "maar" beginnen!quote:
Van Dis ookquote:
waarschijnlijk had hij dat pad niet eens bewandeld, maar had hij de Winter laten wauwelen, dit is dan mooi gewonnen tijdquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
De VPRO kan na vanavond wel ophouden met dit programma.... aan God als gast kan niemand meer tippen![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
De VPRO kan na vanavond wel ophouden met dit programma.... aan God als gast kan niemand meer tippen![]()
Ja hij begint netquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik vind de Winter tot nu toe nog meevallen in vergelijking met andere tv-optredens, hij is nog niet aan de top van zijn egocentrische 'kunnen'....
Nog even geduld, dus...
Ik verwacht nog een fragment van Rita Verdonk over zn persoonlijke vriendin Ayaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik vind de Winter tot nu toe nog meevallen in vergelijking met andere tv-optredens, hij is nog niet aan de top van zijn egocentrische 'kunnen'....
Nog even geduld, dus...
Die zou alleen maar Spaanse fragmenten laten zienquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Verdomme Imca Marina op Ned-2 neem ik maar op dan
Die is in parijs.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis golfer
Ja sorryquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef Evertjan het volgende:
kan die andere topic op slot ik raak in de war
We have a winnerquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een fragment van Rita Verdonk over zn persoonlijke vriendin Ayaan
eentje met glittersquote:
Ik denk een zwartequote:
.. en de camera's klikten en men wist dat het goed was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Een prinses uit Somalia, de frtagiliteit veranderde, ze werd een somalische in de somalische vlakte, de woestijn van de media, dramaaaaaaaatisch shakespeare momenten, blablabla
En ze is niet komen lopen maar gewoon met het vliegtuig... afstand is relatiefquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef Evertjan het volgende:
''Ze is van heel ver gekomen''?? Ze kwam toch uit Duitsland?
de bijbel is makkelijker te interpreterenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:52 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we weer dat stamboom gereutel
Joris speelt een rol. In de discussie had hij best verder willen gaan, maar hij wil de gast centraal hebben. Hij hoeft niet te winnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef milagro het volgende:
Nou, ik ben de enige hier, die Leon de Winter ondanks zijn zelfingenomenheid beter te pruimen vindt dat die onderkoelde Joris, ik krijg jeuk op de verkeerde plaatsen van die man
.. die zich makkelijker uit in het Engels.. DUS..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Joris slaat de spijker op zijn kop... Ayaan is een heel erg doortrapt typetje
Nee, hoor. Die Joris is tot nu toe geen partij voor Leon de Winter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef milagro het volgende:
Nou, ik ben de enige hier, die Leon de Winter ondanks zijn zelfingenomenheid beter te pruimen vindt dat die onderkoelde Joris, ik krijg jeuk op de verkeerde plaatsen van die man
maatr wel leuk Joris is koel maar duidelijk Leo laat zich te veel leiden door emotiesquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef SlagerKorrel het volgende:
"Zat zij in jouw kampf?"
"Dat is iets te zwaar..."
ja, maar dan hoor je ze niet he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef Evertjan het volgende:
is Joris trouwens niet te rechts voor de VPRO?![]()
![]()
Ik vind 'm eerder te dom voor de Vpro of een ander programmaquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef Evertjan het volgende:
is Joris trouwens niet te rechts voor de VPRO?![]()
![]()
Die doen het gelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef -skippybal- het volgende:
lol, Joden dreigen nooit met geweld![]()
Joris is veel rustiger. Leon heeft vele gebaren, stemverheffingen nodig etc. uiteindelijk zegt hij weinig. Hij sprak zichzelf even tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef Danzig het volgende:
[..]
Nee, hoor. Die Joris is tot nu toe geen partij voor Leon de Winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |