okay,doeiquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:06 schreef brood_korst het volgende:
Hallo![]()
Bedankt dat je in mijn topic postte![]()
Graag tot volgende keer![]()
Doei![]()
Dat is dan ook weer zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef PsyCha het volgende:
liever alles in 1 topic dan de Sandstorm-stijl![]()
fuck jou man sukkelquote:
Nee gij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef 2609 het volgende:
mag deze dicht want ts is een sukkel??
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef PsyCha het volgende:
liever alles in 1 topic dan de Sandstorm-stijl![]()
Dat is een laken wat om je dekbed heen gaat, zodat als je poep seks hebt je dan makkelijk alles weer kan verschonen zonder dat je dekbed zelf onder de kak zit, dat is die hoesquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:24 schreef Piepertje het volgende:
Nouw, wat zijn we weer lief tegen elkaar![]()
En ik me maar afvragen wat een dekbek hoes is![]()
En jij denkt dat modjes iemand die paris veelgenomeninhaarbilton adoreert serieus nemen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef 2609 het volgende:
Die ondertitelquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:16 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dat is een laken wat om je dekbed heen gaat, zodat als je poep seks hebt je dan makkelijk alles weer kan verschonen zonder dat je dekbed zelf onder de kak zit, dat is die hoes
kee![]()
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Heeft dat "ding" een moeder dan![]()
Arme vrouw![]()
Zouden die negatieve reacties tegen je nou door je post komen of door die Paris Hilton avatar?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:25 schreef 2609 het volgende:
om die dingen kan ik ook heel verdrietig wordenquote:- Fietsen ( Die banden zijn elke keer lek om de 2 dagen daar kan ik zo woest om worden )
- Dekbek hoezen ( die klote dingen krijg ik er met veel moeite omheen )
ga een trein koppenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:43 schreef Napster het volgende:
Kun je aub weer een paar maanden verdwijnen van Fok!?
Dank
Je bent goed bezig,ik heb al een doodsverwensing en een banaanvraag gezien van jouw kant.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ga een trein koppen![]()
@ de rest
ik heb ook een zwaar leven, maar nu ik weer lekker op fok kan spammen gaat het al een stuk
beter
Je hebt geluk dat ik te moe ben (ben immers een vieze junk) om in al je fantastische topics te postenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:40 schreef brood_korst het volgende:
Haha, je kan het nog steeds niet hebben hedat ik je zo uitlulde op dat moment toen
Geeft niet, dat je jaloers bent
Dat jij het talent heb om complete topicdiarree uit je darmen te persen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:44 schreef brood_korst het volgende:
WAUW WAT EEN GELUK
je kan het gewoon niet hebbenjunkie skunkie
![]()
Dat heet jargonquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:47 schreef brood_korst het volgende:
Zo hee, je hebt weer is wat gehoord hor over diaree, kan je zelf niks verzinnen
Heb je me serieus nu al geblokkeerd, of ben je gewoon offline?quote:
Hehehe dat heb ik ook gedaan, vorige week. Mij was leuk afwisselend werk beloofd maar ik kon de hele dag aan de lopende band staan. Eerste dag, oké, 2e dag ben ik weggegaan na een half uur. Rot op man.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef brood_korst het volgende:
- Op het werk mensen bestellen om te werken maar die te fokking lui zijn om iets te doen en dan na 2 uur zeggen ik ben ziekjes ik ga naar huisTIEF MAAR OP JA !!
Doei![]()
ik ben offline. ik kom wel effe online dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:14 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb je me serieus nu al geblokkeerd, of ben je gewoon offline?
Ik zit nog in mijn proeftijd toch!?
weet je zeker dat het muggen zijn?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef brood_korst het volgende:
- Die kut muggenGodverdomme wat een jeuk, vooral op je voeten !!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |