abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40774984
Bij deze hoeven we LuukBes ook niet meer serieus te nemen.
pi_40775022
Padadadadaapapapapaaaaa
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:41:10 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_40775046
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
Bij deze hoeven we LuukBes ook niet meer serieus te nemen.
Dat deed ik al niet, maar hij maakt zich inderdaad steeds belachelijker.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:42:33 #4
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40775104
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef Nashje het volgende:
Je begrijpt het niet, newbie.
likmereet tyfus kneus, ik stond al geregistreerd op FOK! toen jij nog aan de binnenkant van je vaders bal krabte.

Je sig is gewoon triest, want het gaat over de meest arrogante tyfus speler van de Eredivisie. Waarvan ik de kans niet uit sluit dat zijn eigen supporters hem niet eens moeten. Wat een walgelijk tyfus ventje, bah je zou er maar mee moeten samenwerken.
pi_40775347
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

likmereet tyfus kneus, ik stond al geregistreerd op FOK! toen jij nog aan de binnenkant van je vaders bal krabte.

Je sig is gewoon triest, want het gaat over de meest arrogante tyfus speler van de Eredivisie. Waarvan ik de kans niet uit sluit dat zijn eigen supporters hem niet eens moeten. Wat een walgelijk tyfus ventje, bah je zou er maar mee moeten samenwerken.
Je bent aan het solliciteren?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:49:57 #6
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40775370
AJAX verdiend gewonnen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_40775379
quote:
Wat een walgelijk tyfus ventje, bah je zou er maar mee moeten samenwerken.
Ken je Sneijder? Heb je hem ooit gesproken? Nee? Hou dan je bek please.

Ik heb Sneijder een keer moeten interviewen voor school. Geloof me, waar veel voetballers afhaken als je aangeeft dat het een interview is voor school en niet voor de landelijke media, was Sneijder heel relaxt en geduldig, zelfs toen de opname-apparatuur niet meewerkte
Ik vond het een van de vriendelijkste voetballers die ik heb ontmoet.

Dus shut up please
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:54:38 #8
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40775532
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef koningdavid het volgende:
Ken je Sneijder? Heb je hem ooit gesproken? Nee? Hou dan je bek please.

Ik heb Sneijder een keer moeten interviewen voor school. Geloof me, waar veel voetballers afhaken als je aangeeft dat het een interview is voor school en niet voor de landelijke media, was Sneijder heel relaxt en geduldig, zelfs toen de opname-apparatuur niet meewerkte
Ik vond het een van de vriendelijkste voetballers die ik heb ontmoet.

Dus shut up please
1 Ding, ik had wel respect voor zijn actie bij het overlijden van Di Tomasso, toen hij bloemen kwam leggen terwijl hij de tyfus in was uitgescholden door Utrecht supporters, dus geloof je verhaal ook best wel.

Maar in het veld is het gewoon een tyfus ventje, die als het moet zelfs zijn eigen spelers uitscheld, middelvingers uitsteekt en weet ik veel wat. De arrogantie druipt er vanaf.
pi_40775620
quote:

[..]

Dat kan niet want Fok! bestaat pas sinds 1999.

Loser
pi_40775895
Ik denk dat ajax geen kampioen kan worden met dit matige elftal, PSV was in fases duidelijk veel beter... de doelpunten van ajax waren een beetje gelukkig, maar die tellen natuurlijk ook. Alleen dit geluk zullen ze niet het hele seizoen hebben, hahahaha !

PSV
Nothing to see here, carry on
pi_40776129
RijstNatie, je vergeet één belangrijk aspect: PSV heeft Koeman
pi_40776188
Jaahaa.. allemaal gelukjes. Gelukkig was de goal van Cocu wel over 5 schijven

Nog genoten van de wissels trouwens...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 augustus 2006 @ 21:36:47 #13
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40777191
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ajax geen kampioen kan worden met dit matige elftal, PSV was in fases duidelijk veel beter... de doelpunten van ajax waren een beetje gelukkig, maar die tellen natuurlijk ook. Alleen dit geluk zullen ze niet het hele seizoen hebben, hahahaha !

PSV
Keep the faith

PSV was niet bij machte Ajax te breken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:42:27 #14
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40777418
Drei zu Eins

pi_40777698
Vrij eenvoudige overwinning vandaag, psv kwam er niet aan te pas. Maarja, vorig jaar ook en we weten allemaal hoe die verder verlopen is. Het geeft in ieder geval vertrouwen, iets wat ik in Koeman in ieder geval een stuk minder heb.
pi_40777771
Een reactie op het Psv netwerk:

"tijd dat er een onderzoek komt net als in italia. vooral de vrije trapppen die Ajax steeds kreeg en psv niet. al wordt er hier in nederland wel heel openlijk Ajax bijvoordeeld. dat ze 'gewoon' thuis mogen spelen en er dan nog psv-Ajax staat anders had psv gewoon gewonnen Ajax wint hoogst zelden in eindhoven .

knvb maffia het wordt tijd dat jullie opstappen als men daar niet objectief kan zijn!"

Veeg me op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40777816
Whehe altijd leuk zo'n reacties.
pi_40777829
Blijven we wel een beetje vriendelijk hier?
pi_40778033
Mwa, PSV was niet heel slecht, de eerste 20 minuten van de 2e helft zelfs de betere al denk ik dat de zege wel verdiend is voor Ajax.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40778110
Ajax hield gewoon goed druk op de ketel !!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:00:41 #21
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40778196
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef StarGazer het volgende:
Een reactie op het Psv netwerk:

"tijd dat er een onderzoek komt net als in italia. vooral de vrije trapppen die Ajax steeds kreeg en psv niet. al wordt er hier in nederland wel heel openlijk Ajax bijvoordeeld. dat ze 'gewoon' thuis mogen spelen en er dan nog psv-Ajax staat anders had psv gewoon gewonnen Ajax wint hoogst zelden in eindhoven .

knvb maffia het wordt tijd dat jullie opstappen als men daar niet objectief kan zijn!"

Veeg me op
En zo iets om de Fruitschaal
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:00:57 #22
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40778213
Slechte pot van Ajax, PSV was veel minder statisch en heeft geen Sneijder. Gelukkig heeft Ajax Urby en Jaap, waardoor ze per abuis nog wonnen ook.
pi_40778287
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef pfaf het volgende:
Slechte pot van Ajax, PSV was veel minder statisch en heeft geen Sneijder. Gelukkig heeft Ajax Urby en Jaap, waardoor ze per abuis nog wonnen ook.
pi_40778375
Gelukkig gewonnen

Zag jullie oude vriend ook nog vandaag voetballen in Limburg
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:06:12 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40778406
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kun je ook nog wat anders dan zwaaien?

Is de waarheid te hard voor je na deze euforsiche week>
pi_40778444
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ja
pi_40778632
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef pfaf het volgende:

[..]

psv werd bij vlagen weggespeeld en hebben nooit een vuist kunnen maken. Begin van de tweede helft waren ze na de wissels aan Ajax kant heel even sterker maar dat heeft niet lang mogen duren. Zwaar verdiende overwinnig.

En beschamend dat jullie slechts een man of 300 op de tribune hadden zitten.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:13:57 #28
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40778742
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

psv werd bij vlagen weggespeeld en hebben nooit een vuist kunnen maken. Begin van de tweede helft waren ze na de wissels aan Ajax kant heel even sterker maar dat heeft niet lang mogen duren. Zwaar verdiende overwinnig.

En beschamend dat jullie slechts een man of 300 op de tribune hadden zitten.
Jullie!
Ik slaap onder een Ajax-dekbed man.

Post je ook 3,5 jaar lang op een forum.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:15:05 #29
125053 stefmans
pi_40778792
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jullie!

Slaap je echt onder een Ajax-dekbed?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:15:55 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40778837
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jullie!

Inhoudelijk: Ajax is er gewoon nog lang niet. 1 Belangrijke en 1 leuke overwinning doen daar niets aan af. Het spel is erg statisch en voorspelbaar, het middenveld is ronduit zwak met mister Ego Sneijder voorop in de blammage. Het is dat de verdediging als een huis staat...
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:16:30 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40778868
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Slaap je echt onder een Ajax-dekbed?
Niet zonder m'n Ajax-pyjama en Markus onderbroek.
pi_40778982
Dus je vond Gabri niet goed vandaag ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:21:06 #33
125053 stefmans
pi_40779063
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef pfaf het volgende:

[..]

Niet zonder m'n Ajax-pyjama en Markus onderbroek.
Wat schattig
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:21:35 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40779092
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:19 schreef Jasza het volgende:
Dus je vond Gabri niet goed vandaag ?
Gabri was erg sterk inderdaad. Zal ook één van de dragers moeten worden dit seizoen, al moet ook hij werken aan dat onnodige balverlies. Wat overigens ontstaat door gebrek aan dynamiek voorin, waar besluiteloosheid en tempoverlagingen op het middenveld uit volgen.
pi_40779988
alsof ik van iedereen op dit forum bij ga houden voor welke club ie is

Ik vond het best aardig. Rosenberg kwam wel snelheid te kort, maar psv werd helemaal gek van Babel, die kun je moeilijk voorspelbaar noemen. Met Mitea/Manucharian op links erbij en Huntelaar gewoon in de spits heb je toch best een leuk en onvoorspelbaar team staan denk ik zo. Rosales speelde ook prima deze wedstrijd.

Ogaragu de zwakke schakel in de verdediging de 1e helft, werd later goed opgevangen door Heitinga.
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:47:36 #36
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_40780202
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
alsof ik van iedereen op dit forum bij ga houden voor welke club ie is

Ik vond het best aardig. Rosenberg kwam wel snelheid te kort, maar psv werd helemaal gek van Babel, die kun je moeilijk voorspelbaar noemen. Met Mitea/Manucharian op links erbij en Huntelaar gewoon in de spits heb je toch best een leuk en onvoorspelbaar team staan denk ik zo.
Aan de bal is Babel wel onvoorspelbaar, maar telkens vanuit een stilstaande positie. Zonder de bal en in het positiespel moet Ajax gewoon groeien. Qua techniek zit het uiteraard wel goed, maar dat doet het al 10 jaar.
pi_40780245
Wat een teringactie trouwens van temmink.

Rosales krijgt een elleboog, PSV speelt door, Ajax kan dan wegcounteren naar de 4-1 en dan fluit dat hoerenjong af! Sowieso dramatisch gefloten, met een belachelijke gele kaart voor Cocu en voor Maduro. Of zei Cocu iets?
pi_40780803
Rosenberg mist de startsnelheid
pi_40780891
quoute van de FP:
quote:
Als het over voetbal gaat is het net een kleuterpeuter-school flashback.... alleen dan nog kinderachtiger....
Soms ben ik het hier wel mee eens eigenlijk....

Gefeliciteerd Ajax....
pi_40790604
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een teringactie trouwens van temmink.

Rosales krijgt een elleboog, PSV speelt door, Ajax kan dan wegcounteren naar de 4-1 en dan fluit dat hoerenjong af! Sowieso dramatisch gefloten, met een belachelijke gele kaart voor Cocu en voor Maduro. Of zei Cocu iets?
Dat was echt geen elleboog, gewoon een botsing (Rosales liep tegen de schouder van Salcido). Ajax wilde de bal uit, nou als ze dat dan niet eens doen als ze zelf balbezit hebben dan helpt de scheids een handje. Ik vind het zo laag als een team verontwaardigd gaat doen dat het andere team doorspeelt, terwijl ze zelf ook gewoon doorspelen als ze de bal weer hebben veroverd.

En in Koeman (en dus in PSV) heb ik heel weinig vertrouwen dit seizoen moet ik zeggen. Koeman is een grote speler geweest, maar als trainer heeft hij nergens bovengemiddeld gepresteerd. Bovendien heeft hij de uitstraling van een lantaarnpaal (alleen iets dikker). Lamey was echt een drama gisteren (3e goal kan op zijn conto) en als Cocu op is dan hebben ze toch wel iets beters dan Addo op de bank zitten?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')