Dat deed ik al niet, maar hij maakt zich inderdaad steeds belachelijker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
Bij deze hoeven we LuukBes ook niet meer serieus te nemen.
likmereet tyfus kneus, ik stond al geregistreerd op FOK! toen jij nog aan de binnenkant van je vaders bal krabte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef Nashje het volgende:
Je begrijpt het niet, newbie.
Je bent aan het solliciteren?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
likmereet tyfus kneus, ik stond al geregistreerd op FOK! toen jij nog aan de binnenkant van je vaders bal krabte.
Je sig is gewoon triest, want het gaat over de meest arrogante tyfus speler van de Eredivisie. Waarvan ik de kans niet uit sluit dat zijn eigen supporters hem niet eens moeten. Wat een walgelijk tyfus ventje, bah je zou er maar mee moeten samenwerken.
Ken je Sneijder? Heb je hem ooit gesproken? Nee? Hou dan je bek please.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een walgelijk tyfus ventje, bah je zou er maar mee moeten samenwerken.
1 Ding, ik had wel respect voor zijn actie bij het overlijden van Di Tomasso, toen hij bloemen kwam leggen terwijl hij de tyfus in was uitgescholden door Utrecht supporters, dus geloof je verhaal ook best wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef koningdavid het volgende:
Ken je Sneijder? Heb je hem ooit gesproken? Nee? Hou dan je bek please.
Ik heb Sneijder een keer moeten interviewen voor school. Geloof me, waar veel voetballers afhaken als je aangeeft dat het een interview is voor school en niet voor de landelijke media, was Sneijder heel relaxt en geduldig, zelfs toen de opname-apparatuur niet meewerkte![]()
Ik vond het een van de vriendelijkste voetballers die ik heb ontmoet.
Dus shut up please![]()
Dat kan niet want Fok! bestaat pas sinds 1999.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
likmereet tyfus kneus, ik stond al geregistreerd op FOK! toen jij nog aan de binnenkant van je vaders bal krabte.
Keep the faithquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:04 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk dat ajax geen kampioen kan worden met dit matige elftal, PSV was in fases duidelijk veel beter... de doelpunten van ajax waren een beetje gelukkig, maar die tellen natuurlijk ook. Alleen dit geluk zullen ze niet het hele seizoen hebben, hahahaha !
PSV
En zo iets om de Fruitschaalquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef StarGazer het volgende:
Een reactie op het Psv netwerk:
"tijd dat er een onderzoek komt net als in italia. vooral de vrije trapppen die Ajax steeds kreeg en psv niet. al wordt er hier in nederland wel heel openlijk Ajax bijvoordeeld. dat ze 'gewoon' thuis mogen spelen en er dan nog psv-Ajax staat anders had psv gewoon gewonnen Ajax wint hoogst zelden in eindhoven .
knvb maffia het wordt tijd dat jullie opstappen als men daar niet objectief kan zijn!"
Veeg me op![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef pfaf het volgende:
Slechte pot van Ajax, PSV was veel minder statisch en heeft geen Sneijder. Gelukkig heeft Ajax Urby en Jaap, waardoor ze per abuis nog wonnen ook.
Kun je ook nog wat anders dan zwaaien?quote:
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders dan zwaaien?
Is de waarheid te hard voor je na deze euforsiche week>
psv werd bij vlagen weggespeeld en hebben nooit een vuist kunnen maken. Begin van de tweede helft waren ze na de wissels aan Ajax kant heel even sterker maar dat heeft niet lang mogen duren. Zwaar verdiende overwinnig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je ook nog wat anders dan zwaaien?
Is de waarheid te hard voor je na deze euforsiche week>
Jullie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
psv werd bij vlagen weggespeeld en hebben nooit een vuist kunnen maken. Begin van de tweede helft waren ze na de wissels aan Ajax kant heel even sterker maar dat heeft niet lang mogen duren. Zwaar verdiende overwinnig.
En beschamend dat jullie slechts een man of 300 op de tribune hadden zitten.
Slaap je echt onder een Ajax-dekbed?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jullie!![]()
Ik slaap onder een Ajax-dekbed man.
Post je ook 3,5 jaar lang op een forum.
Inhoudelijk: Ajax is er gewoon nog lang niet. 1 Belangrijke en 1 leuke overwinning doen daar niets aan af. Het spel is erg statisch en voorspelbaar, het middenveld is ronduit zwak met mister Ego Sneijder voorop in de blammage. Het is dat de verdediging als een huis staat...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jullie!![]()
Ik slaap onder een Ajax-dekbed man.
Post je ook 3,5 jaar lang op een forum.
Niet zonder m'n Ajax-pyjama enquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Slaap je echt onder een Ajax-dekbed?![]()
Wat schattigquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet zonder m'n Ajax-pyjama enMarkus
onderbroek.
Gabri was erg sterk inderdaad. Zal ook één van de dragers moeten worden dit seizoen, al moet ook hij werken aan dat onnodige balverlies. Wat overigens ontstaat door gebrek aan dynamiek voorin, waar besluiteloosheid en tempoverlagingen op het middenveld uit volgen.quote:
Aan de bal is Babel wel onvoorspelbaar, maar telkens vanuit een stilstaande positie. Zonder de bal en in het positiespel moet Ajax gewoon groeien. Qua techniek zit het uiteraard wel goed, maar dat doet het al 10 jaar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
alsof ik van iedereen op dit forum bij ga houden voor welke club ie is
Ik vond het best aardig. Rosenberg kwam wel snelheid te kort, maar psv werd helemaal gek van Babel, die kun je moeilijk voorspelbaar noemen. Met Mitea/Manucharian op links erbij en Huntelaar gewoon in de spits heb je toch best een leuk en onvoorspelbaar team staan denk ik zo.
Soms ben ik het hier wel mee eens eigenlijk....quote:Als het over voetbal gaat is het net een kleuterpeuter-school flashback.... alleen dan nog kinderachtiger....
Dat was echt geen elleboog, gewoon een botsing (Rosales liep tegen de schouder van Salcido). Ajax wilde de bal uit, nou als ze dat dan niet eens doen als ze zelf balbezit hebben dan helpt de scheids een handje. Ik vind het zo laag als een team verontwaardigd gaat doen dat het andere team doorspeelt, terwijl ze zelf ook gewoon doorspelen als ze de bal weer hebben veroverd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een teringactie trouwens van temmink.
Rosales krijgt een elleboog, PSV speelt door, Ajax kan dan wegcounteren naar de 4-1 en dan fluit dat hoerenjong af! Sowieso dramatisch gefloten, met een belachelijke gele kaart voor Cocu en voor Maduro. Of zei Cocu iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |