Barry van Dam zaten ooit op Fok!, ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:08 schreef Steve-O het volgende:
Wehehe die gast zat toch ooit op fok?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ook wens ik op andere manieren niks meer met de KNVB te maken hebben, en hoeven jullie dus ook geen magazines en andere troep meer naar mij te sturen.
Tja, dat is nou eenmaal een van de criteria hequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:37 schreef tho_Omas het volgende:
Toch raar dat iemand bondscoach kan worden, omdat ie 100 jaar geleden uit een omhaal scoorde tegen een club als FC Den Bosch.
Nouuuuuuuuuuu..... DAT hoop ik dus niet hequote:Op maandag 14 augustus 2006 10:40 schreef M-I-L-F het volgende:
Mooie brief ook.. maar ik bid op mijn blote knieën dat Patrick Kluivert een brief thuis krijgt waarin staat dat hij geselecteerd is voor het Nederlands elftal..
Waarom niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu..... DAT hoop ik dus niet he
Als je het WK een beetje gevolgd hebt en de selectie nu bekijkt, die nog slechter is dan die van het WK hoef je echt niet bang te zijn dat Barry dalijk staat te juichen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Wat een gezeur. Barry staat misschien wel als eerste te juichen als het straks goed afloopt met Van Bastens elftal......
Het gaat om de boodschap!quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand mij de achtergrond van deze Barry van Dam vertellen? En waarom zijn column een eigen topic moet krijgen?
Die boodschap is al tientallen malen voorbijgekomen in het Van Bastentopic, waar deze brief dus ook prima in had gekund.quote:
Doe dat s ffquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:54 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand mij de achtergrond van deze Barry van Dam vertellen? En waarom zijn column een eigen topic moet krijgen?
Zou je die is willen posten? Groot gelijk trouwens die Barry. Is een enquete of zoiets niet wat? De knvb moet toch het volk vertegenwoordigen, en volgens mij zijn er behalve in Noord-Holland niet veel voorstanders meer van v. Basten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:
In de Sportweek van vandaag staat een elftal van spelers die Van Basten niet meer oproept, lijkt me een aardig team.
Doel: Moensquote:
Dat heeft ie toch goed gezien dan, op RvN, MvB en evt Davids na.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doel: Moens
Verdediging: Kromkamp, Bouma, Opdam en Melchiot
Middenveld: Van Bommel, Seedorf, Davids en Zenden
Aanval: Makaay en Van Nistelrooy
De columnist beweerde dat dit elftal een goede kans zou maken tegen het team van Van Basten. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch goed gezien dan, op RvN, MvB en evt Davids na.![]()
Check die verdedigingquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De columnist beweerde dat dit elftal een goede kans zou maken tegen het team van Van Basten. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.
Is dat zo veel slechter dan Heitinga, Jaliens, Mathijsen en De Cler?quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo veel slechter dan Heitinga, Jaliens, Mathijsen en De Cler?![]()
Dat bedoel ik; natuurlijk is een verdediging met Kromkamp, Bouma, Opdam en Melchiot geen internationale top, maar dat is de verdediging die morgen waarschijnlijk tegen Ierland zal aantreden evenmin.quote:
Ik denk zelfs dat ze het team van v. Basten gewoon compleet zouden slopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
De columnist beweerde dat dit elftal een goede kans zou maken tegen het team van Van Basten. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft.
Zit jij aan de medicijnen of de snuif of zo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:30 schreef TechXP het volgende:
Van Basten doet het hartstikke goed! Van Nistelrooy is niets en laat niets zien. Er moet eens gewoon zuivering gehouden worden en dat is zeer goed.
Precies. Natuurlijk heeft Huntelaar zijn selectie verdiend, maar laat die jongen rustig wennen aan het internationale topniveau. Nu komt alle druk op zijn schouders te liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef diegodios het volgende:
En om nu alle hoop op Huntelaar te zetten ( goeie voetballer hoor en begrijpelijke keus ) tja laat hem het eerst maar eens jaren aan de absolute top laten zien.
NEC uit is echt anders als elke week Chelsea of Liverpool uit hoor.
Bijzonder relevante toevoeging aan dit topic.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:51 schreef yvette1982 het volgende:
Barry zal trouwens binnenkort wat videobeelden posten van een avontuur van vannacht in Bulgarije. Hij heeft topjes laten drukken, met zijn foto en een leuke tekst. Vannacht bleef er een leuk fins meisje bij hem slapen, ze was echt dronken. Ze vonden haar vlak bij het hotel en ze wist niet meer waar ze heen moest of waar haar hotel was.
Toen heeft zij het topje nog aangedaan. En hoor je haar ook nog eens de tekst zeggen. Dus die beeldschone meid met een topje met de foto en een tekst zegt dan in de camera de tekst op. Iedereen lag in een deuk toen ze zei " My dream came true, Barry stuffed me like a turkey". En met het andere topje " I've just been banged by Barry" .
Zodra we terugzijn zullen we hiervan de videbeelden en foto's tonen. Het is echt hilarisch. Maar Barry was wel weer een gentleman door met haar in 1 bed te slapen maar geen misbruik van haar gemaakt. Zo had ze al haar kleren nog aan en heeft hij niet aan haar gezeten. Ochtends wist ze niks meer, hebben Barry en een andere vriend verteld dat ze haar gered hebben. En toen liep ze met dat mooie topje met zijn foto door de stad naar haar hotel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |