Barry alias robarrio heeft nog groot gelijk ook.
Geachte leden van de KNVB en de heer Kessler in het bijzonder,
Na het debacle van het WK zou je mogen verwachten dat de KNVB zich ook eens verantwoordelijk ging voelen. Al 2 jaar lang denkt van Basten alles te kunnen maken. Spelers die te goed zijn, veel ervaring hebben of hun hoofd niet in zijn kont stoppen worden niet meer geselecteerd.
Helaas lijkt het al tijden te sneeuwen in het hoofd van van Basten, en zijn vriendenkliek als technische staf hebben geen weerwoord maar zeggen liever “amen”. De KNVB is wel nog in staat om hier wat aan te doen, een ontslag wat ik toejuich komt er toch niet. Maar een aanstelling van een goede assistent en het verbieden van het selecteren van veel kneuzen mag toch wel reëel zijn.
Na het niet meer selecteren van Bommel en van Nistelrooij is bij iedereen toch wel de maat vol. We hebben ons nu al moeten schamen na het WK, en met deze jonge knullen die van middelmaat zijn zullen we ons over 2 jaar ook weer voor schut zetten. Zeker als je alle geroutineerde spelers en toppers uit de selectie gooit. De selectie voor de komende interland heeft ook meer weg van de selectie van het Noord-Hollands elftal.
Uit protest tegen dit wanbeleid wil ik mij hierbij vanaf nu niet meer beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal. Ook wens ik op andere manieren niks meer met de KNVB te maken hebben, en hoeven jullie dus ook geen magazines en andere troep meer naar mij te sturen.
Met vriendelijke groet,
Barry van Dam
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.