Jezus wat slecht ge-airbrushed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Kelly van der Veer (o.a. Big Brother)
[afbeelding]
moet ik ze weer verwijderen ? doe ik zo voor jequote:
Grotere foto's zijn idd toffer.quote:
Ja zou leuker zijn. Ik wil foto's niet uit het BB boek. Het was goed bedoeld van je maar ik verwachte leuke aparte foto's te zien. No offencequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
moet ik ze weer verwijderen ? doe ik zo voor jemaar dan heb je iig alle gezichten terug gezien:)
zekersquote:
Bij deze, zie je wel dat ik wel lief kan zijn ? :pquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zou leuker zijn. Ik wil foto's niet uit het BB boek. Het was goed bedoeld van je maar ik verwachte leuke aparte foto's te zien. No offence
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Bij deze, zie je wel dat ik wel lief kan zijn ? :p
Wat heeft hij eigenlijk een plofkop voor z'n leeftijd!quote:
Tjaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk een plofkop voor z'n leeftijd!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Lieske zoals we haar 't liefst zagen![]()
Dat glas!quote:
Zolang ze maar niet lachte.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Onze grote favoriet: Chantal (BB5)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:40 schreef Day het volgende:
Mijn grote favoriet: TAFNAR (BB5). Zelfs nu lukt het tikken van zijn naam niet.
[afbeelding]
Wauw mooi, heb je die wel eens gepost?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef Gert het volgende:
Ik had ook nog een "andere" foto van Naat, maar ik zal deze maar doen.
[afbeelding]
Ja hoor. Net als een stuk of vier andere users die dit moment óók gevangen hadden en er de blits mee wilden maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wauw mooi, heb je die wel eens gepost?
[afbeelding]
Gek genoeg ziet ze er hier tenminste nog een beetje leuk uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:51 schreef Day het volgende:
* Duikt in archief.
OOk nog 1 van Naat!
[afbeelding]
Haha, leuk! Nog maar een gewone voordat iedereen haar gekke bekken gaat posten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:51 schreef Day het volgende:
* Duikt in archief.
Ook nog 1 van Naat!
[afbeelding]
Ach, het was toch ook een leuke meid (als ze geen gekke bek trok, tenminste)quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Gek genoeg ziet ze er hier tenminste nog een beetje leuk uit.
Dat is MIJN cap en die had ik al eerder in dit topic gepost, dooiequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is MIJN cap en die had ik al eerder in dit topic gepost, dooie![]()
Die ken ik dus echt niet mee.quote:
Had het maar nooit gedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:24 schreef Ireth het volgende:
[afbeelding]
Mijn allereerste gemaakte screenshot ooit!
Ik was die gast allang vergeten, maar nu je het zegt..quote:
Nou, ik kan me echt niets van deze jongen herinneren. Niet eens in welke BB hij zat!quote:
Je weet toch dat hij nóóit caps bewerkt....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het maar nooit gedaan.![]()
Wát een lelijke foto. Hier moet Scanman nodig even met de truckendoos overheen.![]()
hmmmm, Sabinequote:
Oh nou, kijk eens hoe ver ze het heeft geschopt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:47 schreef kukeleku het volgende:
[afbeelding]
Judith BB4,tegenwoordig actief als belspelmuts
He daaruit is wel het icoon van Lieske gemaakt voor op de blog vorig jaar hoor!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het maar nooit gedaan.![]()
Wát een lelijke foto. Hier moet Scanman nodig even met de truckendoos overheen.![]()
Serieus? Ik dacht dus al dat ik hem ergens van kende toen ik Temptation Island 4 keek... en dat terwijl ik me BB4 (na BB5) nog het beste kan herinneren van alle BB's die ik gezien heb.... vreemd..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:09 schreef ruby het volgende:
En dit is Dennis van BB4. Net als Andries heeft hij ondertussen ook meegedaan met Temptation Island.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ff een verzoekje: een foto van de dochter van Rob..iemand daar nog een screenshotje van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |