Je mag niks meer in VBL ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef teamlead het volgende:
ehm...Dirk-Kuijt en MrDoegewoon.. houden we het een beetje gezellig wel?
Ja, hij doet zo hard zijn best he, die Dirkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar hij heeft blijkbaar erg veel krediet op dit forum
Ben je wel eens naar een wedstrijd in Zuid Europa geweestquote:
Ik niet.. vertel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een wedstrijd in Zuid Europa geweest.
En wat heeft dat te maken met het voetbal op dit moment? Ajax staat voor dus we gaan maar weer zeiken over hun supporters?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zijn jullie echte supporters
Die motoriek storingen lijken zich uit te breiden, was het eerst alleen duitsland en portugal, nuw aait het ook al over naar nederlandquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef VoreG het volgende:
Kone gaat weer onderuit. Geweldige aankoop
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat het 2-2 wordt dan krijgen we verlenging kan geen genoeg krijgen van dit voetbal![]()
ehm.. 11 per ploeg geloof ik?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel PSVers en Ajacieden zijn er ?
500 psvquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel PSVers en Ajacieden zijn er ?
Had je wat anders verwacht van die ajax toeschouwersquote:
En dat begrijpen ze niet omdat.. ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
Ik denk niet dat Cocu wordt uitgefloten maar dat het eerder het feit is dat hij gewisseld wordt.
surequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef erikh het volgende:
Ik denk niet dat Cocu wordt uitgefloten maar dat het eerder het feit is dat hij gewisseld wordt.
euh.. ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht van die ajax toeschouwers
Je hebt het over Blijlmer bewoners?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef Paran0id het volgende:
[..]
zijn dat die supporters die onder golfplaten wonen?
Ik weet niet of dit al behandeld is in de vorige delen.. Maar is het niet zo dat PSV eigenlijk de thuis ploeg is?quote:
nee, da's ook niet normaal... heb ik ook nooit begrepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Neej Davids, Seedorf en zelfs Bergkamp uitfluiten is wel normaal doe is niet zo hopeloos hypocriet
dan zou PSV toch in het thiusshirt spelen of ben ik nou gek?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit al behandeld is in de vorige delen.. Maar is het niet zo dat PSV eigenlijk de thuis ploeg is?
nee, Ajax is de thuis ploeg... Sinds dit jaar is de bekerwinnaar de thuisploeg (geen idee waarom)quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit al behandeld is in de vorige delen.. Maar is het niet zo dat PSV eigenlijk de thuis ploeg is?
zeker kut figoquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, da's ook niet normaal... heb ik ook nooit begrepen
Figo uitfluiten DAT is normaal
Vergeet Christiano Ronaldo nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, da's ook niet normaal... heb ik ook nooit begrepen
Figo uitfluiten DAT is normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |