quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef H.Flick het volgende:
Lastige prijsvraag trouwens, zeker als ze de beelden erbij laten zien
Veelquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef twi het volgende:
Waarom steek je er dan in hemelsnaam zoveel energie in?
Je kijkt het van A tot Z af en post ook nog eens flink wat onzinnige kutberichten hier terwijl je nooit in VBL komtquote:
Ik kijk helemaal niet van A tot Z, kwam pas tijdens de 2e helft thuis. Ik heb gewoon een tyfus hekel aan Ajax, en dat ik niet vaak in VBL kom is niet relevant.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Je kijkt het van A tot Z af en post ook nog eens flink wat onzinnige kutberichten hier terwijl je nooit in VBL komt
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
5-0, dat waren vroeger normale uitslagen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Jajong het volgende:
Oh en dit is voor de Feyenoorders, hebben ze toch nog iets te zoeken in dit topic:
[..]
Och, 3-0 en 4-2 zijn ook niet misselijk hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
5-0, dat waren vroeger normale uitslagen tegen Feyenoord.
Klopt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Och, 3-0 en 4-2 zijn ook niet misselijk hoor.
Haha als de Feyenoord-jeugd de Ajax-jeugd verslaat en ik plaats hier daar een bericht over, wordt er hier niet op gereageerd, of wordt het met een of ander excuus weggelachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:09 schreef Jajong het volgende:
Oh en dit is voor de Feyenoorders, hebben ze toch nog iets te zoeken in dit topic:
[..]
Ja ik zag ze ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef LuukBes het volgende:
Die 3 boze gasten met middelvingers vooraan op de tribune toen Sneijdert die treffer vierde.
Duidelijk de beste twee ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Proficiat met de JC-schaal. Goede pot van Stam en Gabri.
Of je bent een offtopic-troll en hebt een waarschuwing van 020-mods.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha als de Feyenoord-jeugd de Ajax-jeugd verslaat en ik plaats hier daar een bericht over, wordt er hier niet op gereageerd, of wordt het met een of ander excuus weggelachen
Waren het boeren tussen de 020'ers, of zouden het gewoon Joden zijn die een hekel hebben aan hem. Ze hadden wel praatjes.quote:
Denk je nou serieus dat het "020" supporters waren die een middelvinger naar Sneijder opstaken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:18 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Waren het boeren tussen de 020'ers, of zouden het gewoon Joden zijn die een hekel hebben aan hem. Ze hadden wel praatjes.![]()
Kan me wel goed voorstellen dat zelfs sommige 020'ers een tyfushekel hebben aan hem ja...quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat het "020" supporters waren die een middelvinger naar Sneijder opstaken?
ajax publiekquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat het "020" supporters waren die een middelvinger naar Sneijder opstaken?
Vooral die 4-2, ik bedoel, 4 x scoren tegen Feyenoord in de Kuip mag je toch wel een uitzonderlijke knappe prestatie noemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Och, 3-0 en 4-2 zijn ook niet misselijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |