Is niet jammer voor mij, met 11 Engelsen zouden we geen CL finale hebben gehaald en doe eens wat origineler dan met 11 Fransen aan komen zettenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef Hathor het volgende:
Das dan jammer voor je, ik zou er namelijk helemaal geen vrede mee hebben als er bij mijn favoriete club 11 Fransozen of zo liepen te ballen, tenzij ze in de Franse competitie uitkwamen.![]()
Verder laat ik het hier effe bij, want ik zie dat ik weer met zo'n gup te maken heb die er een hobby van maakt om posts op te delen en op elke zin apart te reageren, en zo belangrijk vind ik dit nou ook weer niet om daar mijn hele avond aan te gaan zitten besteden.
Au revoir.![]()
Je weerlegt mijn uitspraken niet, je hakt een post in drie stukken om overal apart antwoord op te geven, over het algemeen word het dan een puinhoop en weet je op den duur niet eens meer waar het over gaat. Maar goed, ik zie dat jij vandaag niet met je beste been uit bed bent gestapt, dus zal ik je maar met rust laten, maar kom niet met flauwekul aanzetten van "blijf lekker in Utrecht", want ik geloof niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt. Reageer je nou ineens zo gebeten omdat ik je geliefde Arsenal op de korrel neem of zo ? Mag daar soms niks over gezegd worden ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is niet jammer voor mij, met 11 Engelsen zouden we geen CL finale hebben gehaald en doe eens wat origineler dan met 11 Fransen aan komen zetten
En omdat ik je uitspraken weerleg ben ik een gup?
Blijf lekker in Utrecht![]()
Houdoe, of ben je dat ik al verleerd?
Je mag alles zeggen over Arsenal (of Den Bosch) zolang het maar geen onzin is en dat deed je wel mijn inziens dus ga ik daar op in, als dat althans mag van jou...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weerlegt mijn uitspraken niet, je hakt een post in drie stukken om overal apart antwoord op te geven, over het algemeen word het dan een puinhoop en weet je op den duur niet eens meer waar het over gaat. Maar goed, ik zie dat jij vandaag niet met je beste been uit bed bent gestapt, dus zal ik je maar met rust laten, maar kom niet met flauwekul aanzetten van "blijf lekker in Utrecht", want ik geloof niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt. Reageer je nou ineens zo gebeten omdat ik je geliefde Arsenal op de korrel neem of zo ? Mag daar soms niks over gezegd worden ?
Je kon het niet laten he ?quote:kut Arsenal.
hehequote:
Ja, in tegenstelling tot SBS6(quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Hathor het volgende:
Ik neem aan dat er beelden zijn op Talpavanavond ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Lady op precies dezelfde plaats. En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie
. Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:
[afbeelding]
quote:Voornaam: Paul
Achternaam: Beekmans
Geboortedatum: 01-03-1982
Geboorteplaats: Vught
Clubs: FC Den Bosch
Positie: Verdediger, Middenvelder
Interview datum: 21-08-2006
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de club FC Den Bosch?
Den Bosch is een fantastische club. Ik speel er al 12 jaar en dat is niet voor niks.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de supporters van FC Den Bosch?
Fanatiek en ze zijn trouw aan hun club. Ik vind dat FC Den Bosch een mooie supporters groep heeft.
Wat vindt je positief aan de supporters van FC Den Bosch?
Ik vind dat FC Den Bosch supporters altijd goed vertegenwoordigd zijn bij uitwedstrijden. Dit is echt een heel positief punt.
Wat vindt je negatief van de supporters van FC Den Bosch?
De supporters kunnen zeer kritisch. Maar dat zit nu eenmaal is een Bosschenaar.
Hoe denk jij over de harde kern van FC Den Bosch?
Ze laten zich altijd goed horen. Maar de harde kern staat er altijd voor de club.
Wat vindt jij van wangedrag, of bestaat dat niet?
Kijk als het verbaal is dan maakt het me niet veel uit. Al gaat het soms wel wat ver maar dat zijn gewoon emoties. Vechten dat kan gewoon niet vind ik.
De supporters zingen vaak liederen wat is jou favoriete lied?
Paultje Beekmans!!!!
Wat voel je als er voor je gezongen wordt?
Een heel blij gevoel. Als het wat minder gaat dan wordt je er echt sterker van.
Wat vind je van de prestaties van het gehele team?
Tegen Veendam teleurstellend het was allemaal net niet. Maar het seizoen is nog lang en we moeten er gewoon weer staan.
Wat vind je van je eigen prestaties tot nu toe?
Mijn voorbereiding was slecht. Maar nu de competitie is begonnen gaat het steeds beter. Ik doe mijn uiterste best.
Welke bijnaam hebben je vrienden voor je, of de collega’s bij FC Den Bosch?
Beekie
Denk je dat FC Den Bosch een waardige eredivisie club kan worden?
Zeker met het spelers materiaal wat we nu hebben zou het moeten lukkken.
Hoe schat je de promotie kansen in voor Den Bosch?
Ik schat het op 33% want ik denk dat er 3 clubs gaan voor de titel. We gaan ons uiterste best doen.
Als je de naam FC Den Bosch hoor welke speler komt dan als eerst bij je op?
Hans Gilhaus en Jos van Herpen
Heb je ooit een seizoenkaart gehad van een club en zoja welke?
Ja van FC Den Bosch natuurlijk en toen ik een jaar of 10 was van PSV
Wat vind je van de stad Den Bosch en zijn inwoners?
Ik doe echt alles in Den Bosch. Het is mijn stad en het is gewoon heel erg gezellig hier.
Wat is je favoriete film?
The shawshank redemption
Wat is je favoriete Muziek?
Eigenlijk van alles. Maar Nederlandstalig toch het meest.
Wat is de lekkerste vrouw op aarde? (behalve je eigen vrouw)
Een vraag waar Paul even over moest denken. Op het einde van het interview bleek het toch Pamela Anderson te zijn.
Borsten of Billen?
Borsten
Blond of Donker?
Donkerblond
Waar ga je graag op stap in Den Bosch?
De Silva is mijn favoriete tent.
Wat zou er op een spandoek moeten staan om jou aan te moedigen?
Paultje is een Bosschenaar
Wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Ga zo door met aanmoedigen. En blijf ons alle steun geven.
Mochten we promoveren wat moeten we dan koud zetten een fles champagne of een fust bier?
Een fust bier natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |