Op de site van de FC's staat niets over kaartverkoop, op het gb hoor ik ze over omwissels, maar op de tickutboxsite staat alleen dat er vrije verkoop is, maar zonder plattegrond. We rijden dus gewoon naar het vak en we zien wel, moet goed komen, we kunnen ons er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor als je nog geen kaartje hebt, de kassa's zijn gewoon open daar
Niet veel van gemerkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de ras-optimist
Vorig jaar konden wij met 3 man ook nog gewoon kaartjes kopen daar bij de kassa voor het uitvak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Op de site van de FC's staat niets over kaartverkoop, op het gb hoor ik ze over omwissels, maar op de tickutboxsite staat alleen dat er vrije verkoop is, maar zonder plattegrond. We rijden dus gewoon naar het vak en we zien wel, moet goed komen, we kunnen ons er niet druk om maken.![]()
Iets te optimistisch zelfsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als Eilanden het maar gemerkt heeft
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:53 schreef Reanimatie.com het volgende:
er is een simpele verklaring voor: FC Den Bosch heeft gewoon een zooitje nerds op de tribune zitten. Leuk wapenfeit is dat M-Side.com één van de oudste supportersites op internet is. Ooit in 1996 begonnen als www.home.nl/members/etc. Ander leuk wapenfeit is dat de eerste supportersite (Crazyside) is gehackt door 'iemand van de M-Side'.
Geeft je toch te denken. Nerds!
2x Demouge en 2x Bechan (prima aankopen dus)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |