abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40956519
Heuj, Bechan!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40961795
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ene was van Haemhouts. Prachtige steekbal. Uneken was eerste helft echt slecht.
En weer die 10 gouden minuten na rust he, 50e tot 60e minuut.

Ja was weer gezellig LadyFCDB, zag jou ook goed losgaan hehe
Uneken zou wel eens het kind van de rekening kunnen worden als dadelijk Van de Berg fit is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_40962384
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
En wie, staat er bovenaan!
Op doelsaldo he
pi_40962700
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
quote:
Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_40962816
Twee wedstrijden onderweg, nu al koploper. Het seizoen mag wat mij betreft afgelopen zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_40964117
Gaf Cales volgens de commentator nou een geweldige assist?

Het zag er wel eenvoudig uit op televisie hoor, zeker die goals van Bechan. Strakke netten in Almere volgens mij, want je hoorde die doffe knal van de bal die tegen het net slaat wel erg goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40968142
Die assist was inderdaad van Cales (niet van Haemhouts of Demouge dus), en het was - jaja, zelfs ras-Cales-hater als ik geeft het toe - een prima bal.
pi_40971689
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:25:54 #109
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_40971964
Kiran Bechan! Zijn 2 seizoenen bij Sparta was hij echt grandioos, en ik had verwacht dat hij het bij FCG wel zou maken, maar helaas.....Hopelijk pikt hij het bij FCDB weer op en speelt hij zich weer in de kijker. Het is zonde dat zo'n smaakmaker op de vleugels verborgen gehouden werd voor het voetbalminnend publiek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stpan op 19-08-2006 17:33:16 ]
pi_40973851
Heeft v.d. Biezen nog gespeeld?
pi_40974647
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef FCLFanatic het volgende:
Heeft v.d. Biezen nog gespeeld?
Ja kwartiertje, nog grote kans (bal op de paal) gehad.
pi_40976765
Een van onze grootste jeugdige talentjes is trouwens weggekaapt door psv. Spits D1 leeftijd, maar speelde al het hele jaar moeiteloos met de C1 mee.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:21:36 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_40976915
Shit altijd vervelend

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:44:48 #114
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40977700
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Een van onze grootste jeugdige talentjes is trouwens weggekaapt door psv. Spits D1 leeftijd, maar speelde al het hele jaar moeiteloos met de C1 mee.
Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_40977767
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.
Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:48:36 #116
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40977833
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.
Ja inderdaad.

En ja ik heb het gezien
pi_40977983
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.

En we zijn goed in Talpa-beeld ja .
pi_40978013
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?
Bijna telt niet in de sport!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_40978105
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.

Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?

[ Bericht 43% gewijzigd door Onze-Ouwe-Sint-Jan op 19-08-2006 21:03:06 ]
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_40978119
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:

Dat is toch anders. En het blijft kutgein.
pi_40978666
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?
Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.
Of ken jij een voetballer die via Maliskamp, OJC, FC Den Bosch en PSV bij Manchester is gekomen?
pi_40978684
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:51:35 #123
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40980132
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.

Dus eigenlijk is het ook een kutgein dat Ruud van Nistelrooy, Anthony Lurling, Theo Lucius en Koen van de Laak weggehaald zijn bij FC? Die zijn ook in de jeugdopleiding groot gebracht....
pi_40980488
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.

Dus eigenlijk is het ook een kutgein dat Ruud van Nistelrooy, Anthony Lurling, Theo Lucius en Koen van de Laak weggehaald zijn bij FC? Die zijn ook in de jeugdopleiding groot gebracht....
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.

Die namen die jij noemt hebben allemaal voor fc1 gespeeld en dus hebben we iets aan ze gehad. Bovendien transfergeld.
pi_40980605
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?
Tuurlijk is dat wel anders. De belangen zijn toch heel anders. OJC heeft notabene een samenwerkingsverband met FC. Ze verlenen dus zelf medewerking aan overgang van jeugdspelers. Dat is iets heel anders dan dat een bvo meerdere keren komt zuigen en slijmen bij zo'n speler tot hij eindelijk overstag gaat.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:04:09 #126
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40980627
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.

Die namen die jij noemt hebben allemaal voor fc1 gespeeld en dus hebben we iets aan ze gehad. Bovendien transfergeld.
Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)
pi_40980878
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.
Of ken jij een voetballer die via Maliskamp, OJC, FC Den Bosch en PSV Ajax bij Manchester is gekomen?
Nee maar dat komt nog...
Mijn broertje
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:12:43 #128
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40980935
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Nee maar dat komt nog...
Mijn broertje
Zou mooi zijn...... krijgen we daar ook nog mooi geld van
pi_40980946
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:16:24 #130
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_40981073
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.
Klopt. Die kwam toen toch ook met die anti vloeken actie of zoiets?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:24:13 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_40981334
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Hij mocht niet op zondag spelen volgens zijn geloof. Doodzonde. Jaan de Graaf van AZ-67 is de beste amateur voetballer van Nederland ooit. Speelde pas in zijn nadagen betaald voetbal. Kwam van Ijsselmeervogels trouwens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40981343
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)
Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.
Ik VIND het gewoon triest dat BVO's met superopleiding, superscouting etc. JEUGDspelers bij andere BVO's weg gaan halen. En dat het vaker voorkomt wil natuurlijk ook niet zeggen dat je het maar OK moet vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door TerroRobbie op 19-08-2006 22:33:46 ]
pi_40982802
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.
Ik VIND het gewoon triest dat BVO's met superopleiding, superscouting etc. JEUGDspelers bij andere BVO's weg gaan halen. En dat het vaker voorkomt wil natuurlijk ook niet zeggen dat je het maar OK moet vinden.
Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.
Wat wel zo is, is dat ze bij PSV weinig kans hebben op doorstroming naar het eerste.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_40983095
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.
Dat eerste is natuurlijk zo, dat tweede kun je tegengaan door hem (zoals dus afgelopen jaar gebeurde) bij hogere teams te laten spelen. En vroeg te laten debuteren. Zoals bij v. Nistelrooij ook gebeurde.
pi_40984256
ja,ja, het is allemaal wat.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_40984529
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
Kijk jij nou maar lekker naar talpa
pi_40985714
Ik ben het wel met Robbie eens, op deze manier houden de grote clubs de kleintjes ook echt systematisch klein. Ik lach me altijd een breuk als ik trainers hoor praten over het bouwen aan een nieuw team. Nou, het is heel simpel...er valt in Nederland niks te bouwen. Zodra er een speler boven de middelmaat uitsteekt, zitten er gelijk allerlei Britse managers met een zak vol geld op de tribune. Ajax heeft nu Huntelaar, maar hoelang denk je dat ie er nog zit ? Als ie zo door blijft spelen, staan ze in de winterstop al op de stoep, anders is ie hooguit aan het eind van dit seizoen al vertrokken. Ze zijn helemaal doorgedraaid in het voetbal, vooral in Engeland, en als ik heel eerlijk ben, vind ik er op deze manier steeds minder aan. Ik vraag me trouwens af of die Engelsen zelf niet in de gaten hebben dat ze hun eigen nationale ploeg de nek aan het omdraaien zijn. Bij de top 4 zit amper een Brit, en daaronder zie ik er ook steeds minder. Ze doen helemaal geen ene fuck aan jeugdopleiding daar, ze scouten liever 15 en 16 jarige jochies over de grens, die zijn ook lekker goedkoop, maar ondertussen breekt er in Engeland zelf nog amper wat door. Het is toch te gek voor woorden dat een van Engeland's grootste huidige talenten dat zalfje van een Crouch is ? Das gewoon om te huilen.

Van mij mogen ze terug naar het systeem waar je als club niet meer dan twee buitenlanders mag opstellen, of die nou van binnen of buiten de EU zijn zal mij aan mijn reet roesten. Clubs als Chelsea en Arsenal zijn gewoon een plaag voor het voetbal met die koopgekte van ze, het gaat helemaal nergens meer over. Em wat mij betref mag er ook een salaris plafond komen, net zoals in de Amerikaanse sporten. Dat geeft tenminste ook kansen aan de minder rijke clubs, en zal het voetbal in zijn totaliteit alleen maar ten goede komen.
pi_40992760
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Denk jij dat een D-pupil (11, 12 jaar) al zo denkt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:42:15 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40997986
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
idd, op het eind komt ie gewoon terug want laten we eerlijk zijn, PSV en jeugd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41005704
Hathor heeft helemaal gelijk, maar ik denk dat we (helaas) wat te idealistisch denken.
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:00:55 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41005785
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:41 schreef Hathor het volgende:
. Clubs als Chelsea en Arsenal zijn gewoon een plaag voor het voetbal met die koopgekte van ze,
Arsenal en koopgekte?

Man, weet waar je over praat

Ze hebben 1(!) speler aangetrokken deze transferperiode
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:40:02 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41008816
itt vorig seizoen sta ik er nu niet op

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41009107
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Arsenal en koopgekte?

Man, weet waar je over praat

Ze hebben 1(!) speler aangetrokken deze transferperiode
Ja, natuurlijk weet ik waar ik over praat, het geld zal wel effe wat minder zijn nu er een nieuw stadion gebouwd is. Voor de rest is Arsenal gewoon een ploeg die koopt om het kopen, of wou jij zeggen dat er bij Arsenal zo lekker veel Engelse talenten rondlopen ? Ik heb ze wedstrijden zien spelen, waarbij er niet een speler van Britse komaf in het veld stond, zelfs niet eens op de bank. Zelfs de coaches zijn niet eens Engels meer tegenwoordig. Ik wil niet zeiken of zo, maar een Engelse ploeg die speelt zonder ook maar een Engelsman in het veld, dat zou dus gewoon verboden moeten worden, slaat helemaal nergens meer op.
pi_41009172
Lady op precies dezelfde plaats . En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie . Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:

pi_41009194
edit, wat yeahinho zegt dus
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:51:24 #147
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41009253
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:

Voor de rest is Arsenal gewoon een ploeg die koopt om het kopen,
Dan heb jij vast wel voorbeelden voor mij? Of ben je in de war met Real?
quote:
of wou jij zeggen dat er bij Arsenal zo lekker veel Engelse talenten rondlopen ?
Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennen
quote:
Ik heb ze wedstrijden zien spelen, waarbij er niet een speler van Britse komaf in het veld stond, zelfs niet eens op de bank. Zelfs de coaches zijn niet eens Engels meer tegenwoordig. Ik wil niet zeiken of zo, maar een Engelse ploeg die speelt zonder ook maar een Engelsman in het veld, dat zou dus gewoon verboden moeten worden, slaat helemaal nergens meer op.
Dat is jouw mening.

Ik zie liever ook wat meer Engelsen maar ik en vele Arsenal supporters met mij hebben er totaal geen problemen mee dat het nu eenmaal zo is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41009382
DG was undercover , Niemand herkende 'm zonder pet
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:56:32 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41009470
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Lady op precies dezelfde plaats . En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie . Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:

[afbeelding]
Op deze pic sta ik wel
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41009547
Das dan jammer voor je, ik zou er namelijk helemaal geen vrede mee hebben als er bij mijn favoriete club 11 Fransozen of zo liepen te ballen, tenzij ze in de Franse competitie uitkwamen.

Verder laat ik het hier effe bij, want ik zie dat ik weer met zo'n gup te maken heb die er een hobby van maakt om posts op te delen en op elke zin apart te reageren, en zo belangrijk vind ik dit nou ook weer niet om daar mijn hele avond aan te gaan zitten besteden.

Au revoir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')