Uneken zou wel eens het kind van de rekening kunnen worden als dadelijk Van de Berg fit is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ene was van Haemhouts. Prachtige steekbal. Uneken was eerste helft echt slecht.
En weer die 10 gouden minuten na rust he, 50e tot 60e minuut.
Ja was weer gezellig LadyFCDB, zag jou ook goed losgaan hehe
Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
quote:
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.
Ja kwartiertje, nog grote kans (bal op de paal) gehad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef FCLFanatic het volgende:
Heeft v.d. Biezen nog gespeeld?
Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Een van onze grootste jeugdige talentjes is trouwens weggekaapt door psv.Spits D1 leeftijd, maar speelde al het hele jaar moeiteloos met de C1 mee.
Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.
Bijna telt niet in de sport!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?
Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.
En we zijn goed in Talpa-beeld ja .
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.
En we zijn goed in Talpa-beeld ja.
Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?
Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.
Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.
Dus eigenlijk is het ook een kutgein dat Ruud van Nistelrooy, Anthony Lurling, Theo Lucius en Koen van de Laak weggehaald zijn bij FC? Die zijn ook in de jeugdopleiding groot gebracht....
Tuurlijk is dat wel anders. De belangen zijn toch heel anders. OJC heeft notabene een samenwerkingsverband met FC. Ze verlenen dus zelf medewerking aan overgang van jeugdspelers. Dat is iets heel anders dan dat een bvo meerdere keren komt zuigen en slijmen bij zo'n speler tot hij eindelijk overstag gaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?
Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.
Die namen die jij noemt hebben allemaal voor fc1 gespeeld en dus hebben we iets aan ze gehad. Bovendien transfergeld.
Nee maar dat komt nog...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.
Of ken jij een voetballer die via Maliskamp, OJC, FC Den Bosch en PSVAjax bij Manchester is gekomen?
Zou mooi zijn...... krijgen we daar ook nog mooi geld vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee maar dat komt nog...
Mijn broertje![]()
Klopt. Die kwam toen toch ook met die anti vloeken actie of zoiets?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.![]()
Hij mocht niet op zondag spelen volgens zijn geloof. Doodzonde. Jaan de Graaf van AZ-67 is de beste amateur voetballer van Nederland ooit. Speelde pas in zijn nadagen betaald voetbal. Kwam van Ijsselmeervogels trouwens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.![]()
Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)
Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.
Ik VIND het gewoon triest dat BVO's met superopleiding, superscouting etc. JEUGDspelers bij andere BVO's weg gaan halen. En dat het vaker voorkomt wil natuurlijk ook niet zeggen dat je het maar OK moet vinden.
Dat eerste is natuurlijk zo, dat tweede kun je tegengaan door hem (zoals dus afgelopen jaar gebeurde) bij hogere teams te laten spelen. En vroeg te laten debuteren. Zoals bij v. Nistelrooij ook gebeurde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.
Kijk jij nou maar lekker naar talpaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
ja,ja, het is allemaal wat.
Denk jij dat een D-pupil (11, 12 jaar) al zo denkt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.
idd, op het eind komt ie gewoon terug want laten we eerlijk zijn, PSV en jeugdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
ja,ja, het is allemaal wat.
Arsenal en koopgekte?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:41 schreef Hathor het volgende:
. Clubs als Chelsea en Arsenal zijn gewoon een plaag voor het voetbal met die koopgekte van ze,
Ja, natuurlijk weet ik waar ik over praat, het geld zal wel effe wat minder zijn nu er een nieuw stadion gebouwd is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal en koopgekte?
Man, weet waar je over praat
Ze hebben 1(!) speler aangetrokken deze transferperiode
Dan heb jij vast wel voorbeelden voor mij? Of ben je in de war met Real?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Voor de rest is Arsenal gewoon een ploeg die koopt om het kopen,
Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennenquote:of wou jij zeggen dat er bij Arsenal zo lekker veel Engelse talenten rondlopen ?
Dat is jouw mening.quote:Ik heb ze wedstrijden zien spelen, waarbij er niet een speler van Britse komaf in het veld stond, zelfs niet eens op de bank. Zelfs de coaches zijn niet eens Engels meer tegenwoordig. Ik wil niet zeiken of zo, maar een Engelse ploeg die speelt zonder ook maar een Engelsman in het veld, dat zou dus gewoon verboden moeten worden, slaat helemaal nergens meer op.
Op deze pic sta ik welquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Lady op precies dezelfde plaats. En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie
. Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |