105 en we hebben een deal.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:42 schreef groggy het volgende:
80e groningen
genoteerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Snever het volgende:
ik bied 40 voor de cube alleen met controllerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de draadloze is een originele van nintendo (nieuwprijs is 50e). van een van de andere is het ronde gedeelte (linksboven, grijs) erg versleten en van de andere ietsje minder. beiden kunnen nog steeds wel goed gebruikt worden hoor...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Yngwie het volgende:
Ben wel geinteresseerd in het hele pakketom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is de draadloze een Wavebird of een ander merk? En hoe versleten zijn de controllers met draad? (foto misschien?) Indien in normaal bruikbare staat dan 85 Euro geboden incl. verzendenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt mail...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:02 schreef Yngwie het volgende:
Is ie nog te koop?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het bod aanvaarden want niemand anders wil hemquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
95 incl inmiddels als hoogste bod...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mai me even, dan kunnen we het afhandelen. (jouw mail staat er niet)quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:18 schreef Guu het volgende:
75 incl. geboden, indien we snel een deal kunnen sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop