Ik bladerde net door m,n postgeschiedenis en zag toen dit topic
Zwager uit guatemala :S M,n eerste topic onder deze acount ook nog een keer Over m,n zwager uit guatemala alles wat er instaat is nog steeds vantoepassing Het is alleen nog erger geworden met die dikke pad zo ziet ie er ook uit
![]()
m,n zus niet
![]()
Ze zijn nu een jaar getrouwt en hij is weinig veranderd Pad doet wel een inboergerings cursus maar dat helpt weinig hij gaat daardoor alleen maar met mede zuidamerikanen om Niks mis mee uiteraard maar zo leer je nooit nederlands Dit zijn nog een paar punten
Pad zit de hele dag pron te downloaden ook nu achter de pc van m,n ouders
Niks mis mee maar m,n zus vind het niet leuk Hij zegt niks tegen m,n ouders zussen of andere zwagers Pad gedraagt zich arrogant en verwaand kijkt andere vrouwen smerig aan Hij kijkt eigenlijk altijd iedereen smerig aan
![]()
Hij gedraagt zich als een klein kind
Met m,n zus praat ie uiteraard wel mee in het spaans alleen stopt hij in elke zin het woord puta puta is hoer moet ie zelf weten alleen jammer dat ie dan m,n zus op een vergeilde manier aankijkt
![]()
Hij is lomp dom en vies Elke keer als hij naar de wc is geweest stinkt het er toch
![]()
en hij gaat vaak
![]()
Moodswings zijn hem niet onbekend Hij vat dingen vaak compleet anders op hij verstaat wel nederlands alleen hij doet alleen als of ie niks verstaat maar ondertussen Er is dus weinig goeds aan die dikke pad Wat ze met elkaar moeten snapt ook niemand pad is eigenlijk altijd het 5de wiel aan de wagen niet leuk voor hem ook niet voor m,n zus Het is dus 3x niks terwijl haar exvriendjes wel aardig waren ze valt dus niet op dit type Maar goed hoe kom ik nou van die dikke pad af Het haar zeggen is niks dan zegt pad niks meer en m,n zus wordt
![]()
Hoe kan ik haar attent maken op z,n negatieve gedrag zodat ze ziet met wat voor kneus ze is getrouwt Het moet uiteraard wel op een subtiele manier zodat ze niet merkt dat ik een hekel aan pad heb Of meer met non verbaal gedrag
Als ze eenmaal door heeft dat pad niks voor der is gaat hij hopelijk terug naar de heimat Alleen hoe zorg ik er voor dat ze het zelf inziet Niemand vind pad aardig dus als hij opgehoepelt is ziet de wereld er een stuk beter uit
![]()
Dit topic naar m,n zus mailen is ook een optie lijkt me alleen niet zo slim