Gabrich ook, hebben ze dankzij Arie van Os uiteindelijk amper verlies op geleden. Ongelooflijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef raptorix het volgende:
Connolly is volgens mij nog wel voor veel geld verkocht
Heet jij ook al Bos?quote:
Volgens mij heeft Conolly op het end nog een paar uitstekende wedstrijden gespeeld, ook belangrijke punten voor Feyenoord als ik me niet vergis, en tjah dat is toch mooi visitekaartje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gabrich ook, hebben ze dankzij Arie van Os uiteindelijk amper verlies op geleden. Ongelooflijk.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef WeebI het volgende:
Bos, vind je het goed als ik de uiteindelijke uitslag op Sport.fok zet, net als bij enkele vorige toernooien?
\'Vinnie Jones gemeenste speler ooit\'
Wembley verkozen tot beste stadion
Ja, gescoord tegen Ajax ook meen ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Conolly op het end nog een paar uitstekende wedstrijden gespeeld, ook belangrijke punten voor Feyenoord als ik me niet vergis, en tjah dat is toch mooi visitekaartje.
Moet dan ook hier worden opgenomen, bij Afgeronde toernooien op VBLquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:49 schreef WeebI het volgende:
Bos, vind je het goed als ik de uiteindelijke uitslag op Sport.fok zet, net als bij enkele vorige toernooien?
\'Vinnie Jones gemeenste speler ooit\'
Wembley verkozen tot beste stadion
Volgens mij is er nooit daadwerkelijk betaald want de kopende club ging failliet ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Gabrich ook, hebben ze dankzij Arie van Os uiteindelijk amper verlies op geleden. Ongelooflijk.
Als breekijzer heeft hij ook nooit iets opgeleverd toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
Volgens mij is er nooit daadwerkelijk betaald want de kopende club ging failliet ofzo.
Overigens werd Gabrich gekocht met een heel specifieke doelstelling; breekijzer. Ik vind niet dat je die dan perse op andere aspecten moet beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |