Uiteraardquote:
Die heb je zelf bedacht of nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:06 schreef GizartFRL het volgende:
Mister_Puke - woensdag 1 mei 2002 @ 14:06
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Mister_Puke - woensdag 1 mei 2002 @ 14:06quote:
Quote hem dan fatsoenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mister_Puke - woensdag 1 mei 2002 @ 14:06
Ei.
Iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
Probeer je eigen topic niet om zeep te helpen.
Ik haal eigenlijk nooit grapjes uit met mijn moeder, behalve af en toe de telefoon over laten gaan, voor de gein. Maar dat is eigenlijk geeneens grappig.
ik lag laatst in bed met een kater en toen belde ik mijn moeder om te vragen of ze wat drinken kon komen brengenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Idd
Zit je in de stoel, moeder op de bank, dan met je mobiel naar huis bellen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik lag laatst in bed met een kater en toen belde ik mijn moeder om te vragen of ze wat drinken kon komen brengen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ik lag laatst in bed met een kater en toen belde ik mijn moeder om te vragen of ze wat drinken kon komen brengen
Bel je mobiel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY belt zijn ouders wel op om te vragen hoe laat het is.
Arme kat!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
ja, erg grappigquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:55 schreef nsfw het volgende:
Ik weet trouwens ook nog een leuke voor bij je moeder!
Als je met vrienden bent moet je naar huis bellen laten en dan moet die vriend zeggen:
"Goedenavond Politie Hollands midden (of welk district dan ook).
Ik ben bang dat ik slecht nieuws voor u hebt. Uw zoon.(naam). is zojuist onder een vrachtwagen terechtgekomen en heeft het helaas niet overleefd. Wij hebben hem kunnen identificeren aan de hand van zijn ID kaart en kleding maar helaas is het lichaam te erg toegetakeld om het aan u over te kunnen dragen. Vanavond pas kunt u komen kijken."
Dan ophangen en dan een uurtje later naar huis gaan
Goede grap!
Dat vertelt zou ik toch met een d doen anders is het wel érg verdacht.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
een kaartje naar je vader sturen met de tekst:
Bedankt voor de heerlijke nachten.
Groetjes Truus.
PS. heb je het je vrouw al vertelt.
en dan ook nog eens steeds met onbekend nummer naar huis belln, en als je moeder opneemt, gelijk ophangen.
Tuurlijk niet.. 't is toch een dom blondjequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:33 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Dat vertelt zou ik toch met een d doen anders is het wel érg verdacht.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:26 schreef Volvoman het volgende:
Of als je met z'n allen aan tafel zitten eten, je bord op de grond zetten en er keihard op gaan stampen.
Je moeder zo: ''Mijn eten wat doe je?''
Jij: ''Ja, maar het is toch mijn eten? hehe''!
Die heb ik afgelopen week nog gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |