Klopt, maar het was vaak wel als het dreigend kon worden dat ie een kutpass ertussen stoptequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef devv05 het volgende:
Sneijder speelde best aardig ja. Af en toe wel kut pass en balverlies daardoor, maar hij was niet de enige.
Startsnelheid is idd verrot bij hem, verder vond ik dat ie als ie de bal kreeg wel vaak goed afspeelde. Maar hij was idd amper dreigendquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Rosenberg, wat speelde de man beroerd zeg. Te traag, oogt passief en alsof ie nergens zin in heeft.
Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goh, je maakt een momentopname. Kan je werkelijk niet met iets beters komen?
Hij is wel leuk jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?
http://www.goalzzz.com/2006-2007/aja-psv(jcschaal).htmlquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Is er al ergens samenvatting te zien/downloaden?
Inderdada, goed speelt hij niet tot nu toe, nmaar leuek goal, Jammer dat ik het ide heb dat hij zelf vindt dat hij wel lekker speelt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef twi het volgende:
Sneijder z'n vrije trappen waren gewoon te triest voor woorden. Maargoed, zo'n goal maakt dat weer goed
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens
Ik vond Aissati ook goed spelen hoor. Salcido wordt een goede, Lamey is een drol. Maar ja, we hebben 0,0 ¤ te besteden dus dan ga je met drollen spelen he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef twi het volgende:
Net als Ajax, vrij matig inderdaad. Zeker al die lovende kritieken op Aissati kan ik niet echt plaatsen. Salcido was echter prima. Erg snel ook. En Lamey hadden jullie beter kunnen verkopen aan Anderlecht. Wat is die jongen een drama zeg.
Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, dit is het Ajax-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |